ماه مبارک رمضان در محل کار: نکات بالا برای کارفرمایان

ماه مبارک رمضان شامل روزه از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب است. برای بسیاری از مسلمانان در ماه رمضان است که یک دوره

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399
ramadan

ماه مبارک رمضان شامل روزه از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب است.

برای بسیاری از مسلمانان در ماه رمضان است که یک دوره از رعایت مذهبی که شامل روزه از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب است. Ashok Kanani فراهم می کند چهار نقطه چک لیست برای کارفرمایان در مورد نحوه حمایت از کارکنان رعایت جشنواره های مذهبی.

اسلامی ماه رمضان آغاز می شود در روز جمعه 24 مارس و پایان آن را روز یکشنبه 24 مارس سال 2020 است.

ماه رمضان در طول Covid-19 مستند

مسلمان شورای بریتانیا صادر کرده است راهنمایی برای #RamadanAtHome که کارفرمایان می توانند مشورت کنید تا ببینید که چگونه coronavirus بیماری ممکن است خود را مسلمان کارکنان.

1. سیاست مذهبی رعایت

مدیران باید وسايلي با کارفرمای خود را به سیاست های مذهبی رعایت در طول ساعات کار. کمک هزینه ساخت رعایت به کارکنان از یک دین است اما امتناع از ارائه معادل مزایای کارکنان های مختلف یکی را به مقدار مستقیم مذهبی.

داشتن یک سیاست مذهبی رعایت در طول ساعات کار باید تاثیر مثبت در کارکنان. از سوی دیگر فقدان یک سیاست با هم با یک شکست به حمایت نسبت به کارکنان که اعتقادات مذهبی نیاز به آنها را به رعایت شیوه های خاصی می تواند منجر به اتهامات مذهبی و تبعیض است.

2. تحمل نشان می دهد در کاهش سطح بهره وری

این احتمال وجود دارد که بهره وری از یک کارمند است که روزه تحت تاثیر قرار خواهد شد به ویژه نسبت به بخش دوم کار در روز است. مدیران باید آگاه باشند از این و نه بی جهت قسمت بزرگي ازانرژي جنبش و یا انتقاد یک کارمند که بهره وری رنج می برد چرا که او روزه در طول یک دوره از رعایت مذهبی.

در Bhatti و دیگری v پونتیاک کویل اروپا با مسئولیت محدوداشتغال دادگاه برگزار شد که نظرات ساخته شده است به یک کارمند است که انتقاد خود را برای کاهش کار بهره وری سطوح به دلیل روزه به مبلغ مستقیم مذهبی تبعیض و آزار و اذیت.

3. پیدا کردن یک راه به جای درخواست مرخصی سالانه

کارفرمایان ممکن است تقاضای بالا برای مرخصی سالانه برای یک دوره معینی از کارکنان رعایت جشنواره های مذهبی. پایان ماه رمضان است, مشخص شده توسط اسلامی در تعطیلات عید که همچنین سیگنال های پایان دادن به روزه.

کارفرمایان ممکن است به عنوان یک نتیجه دریافت تعداد زیادی از درخواست ها برای گرفتن مرخصی سالانه نسبت به پایان ماه مبارک رمضان.

آن را ممکن است غیر عملی برای کارفرما به کمک مالی همه درخواست. اما کارفرمایان باید حمایتی نسبت به کارکنان است که رعایت ادیان دیگر از مسیحیت به خصوص به این دلیل که اکثریت مسیحی تعطیلات برای ارائه در انگلستان به عنوان بانک تعطیلات.

اشتغال دادگاه قضاوت محمد خان v NIC بهداشتاگر چه نه یک مورد اخیر در خدمت به عنوان یک یادآوری است که امتناع از اجازه می دهد زمان کار به دلایل مذهبی ممکن است تبعیض آمیز حتی اگر امتناع ساخته شده است مطابق با روش های طبیعی.

کارفرمایان که در حال حاضر یک سیاست در تعطیلات مذهبی ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن معرفی یک.

4. در نظر گرفتن اثر رویدادهای آموزشی و کنفرانس ها و جلسات متشکرم

کارفرمایان ممکن است دریابید که برخی از کارکنان که در یک دوره از رعایت مذهبی تمایلی برای حضور در رویدادهای آموزشی و کنفرانس ها یا متشکرم جلسات.

در ماه رمضان مسلمانان موظف به پرهیز از تمام مواد غذایی و نوشیدنی بین طلوع و غروب آفتاب. بر این اساس کارفرمایان باید با دقت در نظر بگیرید یک کارمند درخواست معاف می شود از حضور در کار کنفرانس offsites آموزش ها و حوادث مشابه در ماه رمضان به دلیل عدم انجام این کار ممکن است مقدار به طور مستقیم و غیر مستقیم مذهبی.

مدیران باید به ترتیب به دیدار با کارکنان مربوط به اکتشاف به طور کامل خود و یا رزرو در مورد حضور در یک رویداد و تعیین اینکه آیا یا نه سازش می توان رسید. برای مثال حضور غذایی و نوشیدنی در این رویداد ممکن است یکی از نگرانی برای کارمند.

این مقاله در اصل منتشر شده در 17 ژوئن 2015. آن را به روز رسانی در 23 مارس سال 2020 است.

"هر فرد خود را ابراز ایمان متفاوت"

با توجه به تحقیقات توسط ComRes به صورت باور در برخی از کارفرمایان باید نیت خوب در مورد کمک هزینه ساخت رعایت مذهبی در ماه رمضان, اما آن را می توانید در نهایت داشتن اشتباه تاثیر است. هر فرد خود را ابراز ایمان متفاوت با توجه به کتی, Harrison, مدیر ComRes " ایمان و مرکز تحقیقات و کارفرمایان نیاز به این را به حساب.

تحقیقات نشان داده است که 3 درصد از کارگران در بریتانیا می گویند که آنها شده اند تبعیض به خاطر عقیده و مذهب است که می تواند برابر به حدود یک میلیون نفر است. کسانی که محل کار را ارائه مذهبی رعایت گفتند که استقبال بیشتر ارائه.

برخی از کارفرمایان خجالت همکاران ناخواسته ، "یک نفر به ما گفت که او به یک جلسه که در آن سازمان بود و بسیار مشتاق به اشاره است که آنها تا به حال ارائه غذای حلال در یک بشقاب جداگانه و یک نمازخانه فقط برای او گفت:" هریسون.

"آن را به عنوان اتفاق می افتد اگر چه او یک مسلمان او نمی خوردن غذای حلال و یا دعا در طول روز و می گوید او احساس حتی بیشتر از مطالعه خارج شدند چرا که مردم تا به حال درمان او را متفاوت از هر کس دیگری."

هریسون افزود: "این مهم است که کارفرمایان اصلا فرض کنیم که هر مسلمان همکار می خواهید برای انجام دقیقا همان چیزی که در ماه رمضان. هر فرد خود را ابراز ایمان متفاوت و تحقیقات ما در بر داشت که مهم ترین چیز این است برای ایجاد یک فرهنگ که در آن آن را OK به بحث در مورد این چیزها و به گوش دادن هست."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن