موش و موش اضافه کردن به 'بازگشت-به-این-دفتر' چالش های

عکس: شاتر شواهد پدید آمده است که مستند است که منجر به افزایش حوادث محل کار در حال گرفتار جوندگان یک چشم انداز

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

عکس: شاتر

شواهد پدید آمده است که مستند است که منجر به افزایش حوادث محل کار در حال گرفتار جوندگان یک چشم انداز ناخوشایند برای بسیاری از کارکنان به تدریج افزایش تعداد روز کار می کنند در اتاق.

ماه گذشته در انگلیسی, کنترل آفات انجمن گزارش افزایش در موش و موش برخوردهای بیش از 41 درصد. سخنگوی ناتالی بونگی گفت: "ما تا به حال گزارش ها از موش و موش infesting ساختمان های خالی و به نظر می رسد که شیوه زندگی خود الگوهای در حال تغییر است.

"موش به طور خاص در حال تبدیل شدن به بیشتر قابل رویت در مناطق با جمعیت. با کمتر بلند در سراسر شهرستانها و شهرهای کمتر وجود دارد مربوط به زباله های مواد غذایی در حال ترک در مخازن و در طبقه. به عنوان یک نتیجه, موش جمعیت هستند به احتمال زیاد به حرکت بیشتر در صحرا برای برآوردن نیاز خود را برای یک منبع غذایی و این به نوبه خود است که به احتمال زیاد به علت بیشتر رؤیت است."

یکی مستقر در لندن کارمند است که نیاز به میز در یک اتاق در طول هفته گفت: پرسنل امروز از تعجب خود را زمانی که یک موش جرأت بر روی میز خود را چند روز پیش: "بهداشت و نظافت در [تهران] در دفتر بسیار خوب با تمیز کردن تلاش جریان با وجود هر سختی کارکنان در آینده. اما من شوکه شده بود برای دیدن یک موش مشابه در من از زیر صفحه نمایش کامپیوتر من."

او گفت که دیگر کارگر ترک کرده بود باز اسنک بسته در این نزدیکی هست و این که "داغ میز" او شده است می خواهم کار کاملا به هم ریخته با استفاده از کتاب, کامپیوتر, تجهیزات, کابل, هدفون, و مقالات.

در پایان ماه مارس کارکنان سمت چپ دفاتر خود را بدون پاک کردن میز و زیر شلواری بنابراین موارد از مواد غذایی ممکن است هنوز هم توان جذب جوندگان به ساختمان. یک سخنگوی ملی آفات تکنسین انجمن هشدار داده است که "در صورت وجود مواد غذایی در دسترس آفات جمعیت می تواند رشد در ساختمان خالی و تبدیل به جسارت و عدم وجود مردم – یا آفات را در جستجوی غذا". وی افزود: "بسته شدن مدارس, میخانه ها, رستوران ها, هتل ها, جاذبه های گردشگری و دیگر اماکن عمومی به اجرا اجتماعی فاصله خواهد شد که عواقب ناخواسته".

Rodentologist رابرت Corrigan به بی بی سی گفت که مستند تغییر کرده جوندگان رفتار و آنها به دنبال مناطق جدید به هجوم: "هر جا که در آن موش ها شده اند بسته آسان جزوه و این که از بین می رود و سپس آنها نمی دانند که چه چیزی را به انجام," او گفت:, و اضافه کرد که موش ها به طور خاص بودند "کارشناسی ارشد سازگاری".

او تایید کرد که یکی از بهترین چیزها و امکانات مدیران می تواند انجام دهد برای پاک کردن خالی میز و خلاص شدن از شر تمام تنقلات و مواد غذایی است. "بهداشت است کنترل آفات" او گفت: "بدون غذا آنها را به کنترل خود اعداد".

روند به سمت گرمتر زمستان نیز فکر به افزایش موش و موش جمعیت. و اخیر آب و هوای گرم را بیشتر تشویق موش پرورش در علاوه بر این به تعداد زیادی از ساختمان های تجاری در حال حاضر خالی.

با توجه به پل Blackhurst رئیس آکادمی فنی در Rentokil کنترل آفات "دو موش ضرب می تواند به تقریبا 500 میلیون جوندگان فقط در سه سال اگر پرورش شرایط ایده آل باقی می ماند.

"بهتر است که محل تجاری را اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آفات از گرفتن اقامت در امکانات خود را در حالی که آنها در حال اشغال نشده است."

او افزود: "هنگامی که جوندگان به دست آوردن دسترسی به محل می توان آنها را دشوار است به کنترل. یک ماوس می توانید زنده ماندن در عنوان کمی تا سه گرم از مواد غذایی در هر روز می خورند و می تواند از تا 70 منابع مختلف از مواد غذایی را در عرض 24 ساعت."

"تشخیص زود هنگام یکی از بهترین سلاح های کسب و کار است در مبارزه با جوندگان."

او توصیه کرد که دیجیتال پیشگیری از آفت تکنولوژی های مربوط به پلاگین در دستگاه سونوگرافی به خصوص با توجه به شرایط فعلی.

تمیز کردن شرکت خدمات منطقه ای که حدود 700 مشتریان گفت: آن را دریافت کرده بود موجی از سوالات عمدتا به شرکت هایی که مایل کنترل آفات. سخنگوی مارکوس Lobow گفت: پرسنل امروز کاهش می یابد که از تمیز کردن محل خالی بود تا حدودی مقصر: "این می تواند به ترکیبی از شرکت های تمیز کردن کاهش ساعت آنها حذف دفاتر و یا furloughing مدیریت و یا کاهش نظارت سایت. با کاهش کیفیت و نظارت دفاتر در حال تمیز درستی و بنابراین شما باید یک افزایش خطر موش و موش صحرایی."

وی افزود: "بسیاری از شرکت های تمیز کردن شده اند تحت فشار مالی با توجه به شرایط کنونی و تا به حال به کاهش است. متاسفانه این تاثیر در کیفیت و در این زمان کیفیت تمیز کردن شده است هرگز بیشتر حیاتی است." او تاکید کرد که شرکت خود را به موقعیت مالی تا به حال به معنای این نیست که تا به حال به کاهش و یا قربانی نظم و دقت.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب