RCMP اعتقاد مادر به کشته شدن دو کودک در, North Battleford قتل-خودکشی

محتوای مقالهیک خواهر و برادر که در یک North Battleford آتش هستند که قربانیان یک قتل-خودکشی در دست مادر خود, Sa

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399

محتوای مقاله

یک خواهر و برادر که در یک North Battleford آتش هستند که قربانیان یک قتل-خودکشی در دست مادر خود, Saskatchewan RCMP گفت.

پس چه RCMP توصیف کرد در بیانیه ای به عنوان یک "گسترده بررسی شواهد و مدارک جمع آوری شده به تاریخ" پلیس بر این باورند 39 ساله Tammy نقب زن "مسئول مرگ دو کودک هفت ساله تسا و 11 ساله Wesley برایانت."

"افکار ما هستند با اعضای باقی مانده از خانواده و ما همچنان به ارائه به عنوان بسیاری به عنوان کمک های ما می توانید از طریق ما قربانی خدمات واحد" RCMP گفت.

North Battleford, آتش, محلی, اورژانس, و, North Battleford RCMP پاسخ در ژوئن 4 حدود 2:30 p. m. به گزارش مسکونی آتش سوزی در 1400 بلوک 99 Street, North Battleford.

پاسخ واقع بدن از نقب زن در خارج از محل اقامت. پلیس گفته این زن حذف شده بود از خانه با او شریک زندگی که تا به حال وارد لحظات قبل از پاسخ اضطراری. هنگامی که آتش نشانان به دست آورد ورود اجساد دو فرزند داشت و در داخل.

این ساسکاچوان RCMP major crimes unit جنوبی در زمان تحقیقات پلیس گفت: "با توجه به آسیب های مشاهده شده در این ماده بالغ در زمان او واقع شد."

از "گسترده" بررسی شامل بیش از 30 مصاحبه و همچنین به عنوان آنچه RCMP به عنوان "چندین محله استعلام از ساکنان زندگی در مجاورت نزدیک به محل اقامت."

کالبد شکافی انجام شد روز دوشنبه و سه شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن