واکنش: این کار احتباس پاداش یک قطره در اقیانوس ؟

£1,000 انگیزه ای برای بازگرداندن کارکنان از کردند شده است به عنوان "بی اهمیت" و به طور بالقوه به اندازه کافی

توسط AKHSHIJNEWS در 18 تیر 1399

£1,000 انگیزه ای برای بازگرداندن کارکنان از کردند شده است به عنوان "بی اهمیت" و به طور بالقوه به اندازه کافی برای جلوگیری از کارفرمایان از ساخت در مقیاس بزرگ زوائد آن در ماه های آینده.

غیر منتظره اعلام از Rishi Sunak از 1000 پوند جایزه برای کارفرمایان را که کارکنان از پشت کردند و نگه داشتن آنها را در یک کار بین ماه های نوامبر و ژانویه ساخته شده بود در صدر اعظم 'مینی بودجه' بیانیه در مجلس.

آن را به شکل یکی از آخرین رشته از برنامه دولت برای مشاغل که بر حمایت از حفاظت و ایجاد شغل به عنوان بریتانیا چهره ها سطح بالایی از بیکاری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Ranjit Dhindsa سر از اشتغال در شرکت حقوقی Fieldfisher گفت: اعلام شده بود ،

"همانطور که با بسیاری از چیزهایی که بیش از چهار ماه گذشته دولت نمی دهد هیچ نشانه ای از آنچه که آنها در حال فکر کردن در مورد و سپس به طور ناگهانی باعث می شود این اطلاعیه" او گفت:.

علی رغم اینکه اطلاع از تغییرات به طرح کردند که اجازه می دهد تا کارفرمایان به کارکنان پشت انعطاف پذیر اساس هیچ اشاره ای به حفظ و نگهداری پاداش او اضافه شده است.

"اکثر کسب و کار برنامه ریزی شده اند آنچه آنها می خواهم به انجام در 1 ژوئیه در این فرض وجود دارد بدون پاداش. بسیاری بهره گرفته انعطاف پذیر کردند طرح به دلیل بار اداری.

"ارائه پاداش در حال حاضر با تنها سه هفته به رفتن در ماه جولای و بیشتر کاهش تدریجی از طرح کردند به طوری که در ماه اوت کارفرمایان مجبور به پرداخت حقوق بازنشستگی و بیمه ملی و سپس کاهش کمک هزینه در ماه های سپتامبر و اکتبر حدود 1000 ممکن است به اندازه کافی.

"علاوه بر این شرایط است که اشتغال حفظ شود تا ژانویه نیز بسیار دشوار است. بسیاری از کارفرمایان نمی تواند طرح که به مراتب جلوتر است."

Dhindsa گفت که بسیاری از کارفرمایان بزرگ که در ابتدا در زمان کردند گرانت در حال حاضر تصمیم به آن پرداخت و "در حال حاضر بانک مرکزی با قطعه های بی شماری از دولت هدایت است که نگه می دارد در حال تغییر". "آنها تصمیم گرفته اند که آنها نیاز به فقط با خود برنامه ریزی به جای نگه داشتن تعویق انداختن آن است که ممکن است اجتناب ناپذیر بود," او اضافه شده است.

به شرط این که اشتغال حفظ شود تا ژانویه نیز بسیار دشوار است. بسیاری از کارفرمایان نمی تواند طرح که به مراتب جلوتر است." – Ranjit Dhindsa, Fieldfisher

تصمیم گیری های دشوار

جوآن Frew سر از اشتغال در DWF توافق کردند که این جایزه بود "روشن گام در مسیر درست" اما این نمی خواهد متوقف کردن بسیاری از کارفرمایان از نیاز به تصمیم گیری در مورد دراز مدت بررسی قرار گرفته است.

او گفت: "در زمانی که کارفرمایان در حال ساخت قابل توجهی در تصمیم گیری در مورد آینده خود نیروی کار حفظ و نگهداری پاداش ممکن است کمک به هدایت برخی از کارفرمایان برای جلوگیری از مقیاس گسترده ای افزونگی در حالی که آنها صبر کنید تا ببینید چه تاثیر محرک برنامه باید در اقتصاد... اما برخی از کارفرمایان لازم نیست از زمان هستند و نیاز به تصمیم گیری های دشوار برای زنده ماندن."

Rustom تاتا رئیس شرکت حقوقی DMH Stallard به نام یکی کردن پرداخت "بی اهمیت" برای نگه داشتن کسی در اشتغال برای چند ماه اگر مقیاس بزرگتر موانعی بر روی کارت.

او همچنین گفت: کارفرمایان نیاز به وضوح بیشتر بر روی جزئیات این طرح: "به عنوان مثال روشن نیست که آیا کارفرما می تواند تنها ادعا می کنند برای کارکنان که به طور مداوم در کردند به پایان اکتبر و اینکه آیا کسانی که قبلا در کردند و رد کرد اما پس از آن دوباره درگیر به صورت سه ماهه در پایان این سال خواهد بود تحت پوشش کار احتباس جایزه است."

به طور مشابه CIPD بود "متقاعد نشده" این طرح را ارائه کافی انگیزه برای کارفرمایان به کارگران به عقب "فراتر از آن آنها خواهد بود برنامه ریزی به هر حال".

مدیر اجرایی پیتر پنیر گفت: "یک راه ساده تر برای حفاظت از مشاغل و به خصوص کسانی که از افراد جوان می تواند به گسترش کار احتباس طرح برای بخش های کلیدی مانند مهمان نوازی و اوقات فراغت فراتر از اکتبر. ما اعتقاد داریم که این امر می تواند بیشتر موثر استفاده از بودجه عمومی به جای این کار احتباس جایزه است."

فکر می کنم مخزن IPPR مشترک این دیدگاه در توصیف این جایزه به عنوان یک "نیمه راه-خانه اصلاحات" به جای "مناسب یارانه دستمزد". کلر McNeil IPPR مدیر دانشیار اظهار نظر که آن را "نه به اندازه کافی برای متقاعد کردن کارفرما نگه داشتن کسی در کار برای شش ماه اگر آنها در پریشانی مالی".

"به جای این کار احتباس طرح باید اصلاح شده و توسعه یافته برای ترویج پاره وقت کار," او گفت:.

ریچارد Godmon مالیاتی شریک در حسابداری شرکت Menzies LLP گفت: این جایزه بود "تاکتیکی اندازه گیری" کمک خواهد کرد که اطمینان کسب و کار عنوان کردند طرح شروع به باد کردن. اما رادیکال تر عمل کمک خواهد کرد.

"این شرم آور صدراعظم را بیشتر اقدام به حمایت از کارفرمایان در این منطقه توسط برش کارفرما سهم بیمه ملی است که اغلب به عنوان" مالیات بر مشاغل,'," او گفت:.

کسب و کار مبارزه خواهد نیاز به بیش از یک شغل احتباس جایزه برای زنده ماندن و نجات شغل در دراز مدت." – فرانسیس o'grady, TUC

به اندازه کافی حمایت هدفمند

فرانسیس o'grady دبیر کل TUC گفت: حمایت شده می تواند بیشتر هدفمند به بخش بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

"بیکاری توده در حال حاضر بزرگترین تهدید مواجه انگلستان به عنوان نشان داده شده توسط هزاران نفر از ضرر و زیان کار در بریتیش ایرویز ایرباس و در جای دیگر" او گفت:.

"صدراعظم باید اعلام کرد هدف پشتیبانی از سخت ترین ضربه بخش مانند تولید و حمل و نقل هوایی. کسب و کار مبارزه خواهد نیاز به بیش از یک شغل احتباس جایزه برای زنده ماندن و نجات شغل در دراز مدت."

و در حالی که kickstart طرح برای حمایت از اشتغال جوانان نیز امروز اعلام کرد که یک "گام اول", o'grady گفت: دولت باید با یک کار تضمین طرح به عنوان اتحادیه های کارگری پیشنهاد شده است.

او نیز نامیده می شود برای بیمار پرداخت می شود افزایش یافته است. "قانونی بیمار پرداخت بیش از حد کم است برای هر کسی که به زندگی می کنند. این نه قابل دوام به درخواست مردم به خود-جدا اگر آنها را تحت فشار قرار دادند به مشکلات مالی," او اضافه شده است.

جکی o'reilly مدیر شرکت دیجیتال آتی در محل کار و مرکز تحقیقات در دانشگاه ساسکس ("رقمی") گفت: یارانه کارفرمایان به استخدام افراد جوان از طریق kickstart طرح تنها تا کنون.

"کمک های مالی ممکن است پرداخت دستمزد آنها را برای سه ماه به طور بالقوه به اندازه کافی برای کمک به آنها را از پا در درب; اما هیچ چیز انجام خواهد داد برای پایان دادن به تان شدیدا از افراد جوان به عنوان آنها به طور مکرر و نامنظم رو در داخل و خارج از محل کار اغلب از طریق قرارداد صفر ساعت" او گفت:.

او گفت بریتانیا مورد نیاز را با الهام از موفقیت و مهارت و آموزشی برنامه های در ایالات متحده است که ساخت دیجیتال, کارفرما, آماده, مهارت. او افزود: "این اقدام برای کارفرمایان است در کوتاه مدت ثابت خواهد کرد که تنها کار می کنند در حالی که مالی محرک شیپور خاموشی در حال اجرا هستند و ممکن است به اندازه کافی برای غلبه بر دراز مدت خود برسد."

بلندمدت سوالات

نیل Carberry, مدیر عامل شرکت استخدام و اشتغال کنفدراسیون گفت: وجود دارد "بزرگ بلندمدت سوال" به آدرس بیش از رشد و اشتغال و نقش بازگشت به کار در انگلستان آینده.

او گفت: "یک ناامیدی در گفتار است و فقدان هر گونه نشانه ای در مورد اقتصادی تقویت خواهد شد که تحویل داده شده توسط re-افتتاح محل های کار است. بسیاری از شرکت ها می خواهند بدانند که دولت احساس خواهد شد قادر به افزایش اعتماد به نفس کارکنان با تعویض از کار از خانه اگر شما می توانید به رفتن به محل کار اگر آن را بی خطر است."

ریس Wyborn, استخدام همکار در شکسپیر martineau را گفت: 1000 پوند در حداقل ممکن است تشویق کارفرمایان به فکر می کنم بیشتر از نزدیک در مورد نقش آنها برنامه ریزی برای حذف. "£1,000 نیست برای رفتن به مراتب در مقایسه با مقدار پولی که کارفرما را ذخیره کنید زمانی که کسی از کار برکنار و آنها را از حقوق و دستمزد," او گفت:.

"آن را باید کارفرمایان فکر کردن در مورد از بین بردن نقش بی ارزش و بدون تشریفات فقط به صرفه جویی در پول. انجام مناسب بررسی که آیا نقش مورد نیاز است و سپس با داشتن یک نمایشگاه فرایند حیاتی برای اجتناب از اخراج ناعادلانه ادعا می کند."

 

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن