مورد اخیر را نشان می دهد کارفرمایان باید در نظر ناتوانی قبل از اخراج کارکنان

مدعی گفت: او غافل او بود که مجاز به دسترسی به سوابق خود عکس: شاتر اشتغال دادگاه تصمیم منتشر شده در ماه مارس نش

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399

مدعی گفت: او غافل او بود که مجاز به دسترسی به سوابق خود
عکس: شاتر

اشتغال دادگاه تصمیم منتشر شده در ماه مارس نشان می دهد که چگونه کارفرمایان باید به طور کامل درک ماهیت یک فرد ناتوانی قبل از راه اندازی اقدامات انضباطی که ممکن است منجر به اخراج. دو کارشناسان حقوقی از Excello قانون توصیف صورت و پیامدهای آن.

وزارت کار و بازنشستگی (DWP) دهکدهای از دست داد بیشتر تبعیض ناتوانی موارد در مقابل اشتغال دادگاه نسبت به سایر انگلستان کارفرما با توجه به گزارش های رسانه ها. در ماه مارس BBC Panorama تحقیقات نشان داده است که بین سال 2016 و 2019 وجود دارد 134 موارد تبعیض علیه این DWP در رابطه با کارکنان معلول.

اما DWP است به دور از اینکه تنها سازمانی که نیاز به سخت کوش تر بیش از آن اخراج شیوه های. در ماه مارس سال 2020 موفق ادعای اخراج ناعادلانه آورده شده توسط Miss S J Austin برابر لیدز آموزش بیمارستان NHS Trust (اعتماد) – یک مورد که در آن Excello قانون عمل – بشدت بر اهمیت ناتوانی ملاحظات در این زمینه.

Austin مورد به عنوان یک داستان احتیاطی هر دو به کارفرمایان و متخصصان منابع انسانی. اعتماد به طور کامل اذعان کرد که دست Austin دچار فیبرومیالژیا (یک درد مزمن بیماری) و افسردگی/کلی اختلال اضطراب – که هر دو به رسمیت شناخته شده به عنوان معلول تحت قانون برابری (EQA).

یک زن در پنجاه Austin شده بود به کار گرفته شده توسط بیمه خدمات درمانی از سال 1993 تا سال 2017. به دلیل شرایط او همچنین به طور منظم بیمار در چند NHS بخش است. او اضطراب ایجاد می شود او را به بارها و بارها چک کنید زمانی که او بعد تا به حال یک قرار ملاقات های پزشکی و خود او سوابق پزشکی و همچنین به عنوان کسانی که از مادر خود را در سه نوبت. در مجموع Austin تا به حال دیده این پرونده 141 بار در سال های اخیر اغلب در چندین بار در متمرکز دوره.

در طول یک مکالمه در دسامبر 2015 با مدیر خط آنتونی وارن آن آشکار شد که او انجام شده بود و این که او از او پرسید چرا یک قرار ملاقات لغو شده بود قبل از او تا به حال دریافت نامه رسمی.

بیمه خدمات درمانی راه اندازی یک تحقیق که تنها در خدمت به افزایش خود را در حال حاضر در سطح بالایی از اضطراب. Austin مطلع شد که او در حال بررسی به صورت ناخالص در آوریم. اما پس از یک تاخیر قابل توجهی است که بیشتر افزایش اضطراب و او را به سبب درخواست مکرر وارن برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی بررسی شرایط شد.

او به حالت تعلیق در طول این تحقیقات بر اساس این "pestering" آقای وارن; این تعلیق شد یک عمل تبعیض ناتوانی را در خود دارد که در آن به وجود آمد و در نتیجه از کار افتادگی. او استخدام شد و در نهایت فسخ در مارس 2017. اعمال ناموفق برای بیش از 50 شغل Austin نزدیک Excello قانون است.

در جلسه دادگاه قاضی هانا روشن به این نتیجه رسیدند که اعتماد به حال تبعیض Austin چون تا به حال موفق به درک کنند که او در شرایط پزشکی شد و علت رفتار او و آنها که شکست خورده به حساب او سلامت و یا ناتوانی در هر مرحله از این فرآیند است. اعتماد نیز قادر به تشخیص آن Austin واقعا تا به حال نه آن را درک "مات" سیاست های مربوط به دسترسی به سوابق پزشکی که آن را روشن است که دسترسی به یک رکورد بود و نه مجاز. بررسی فرآیندها و جلسات بودند به شدت انتقاد شده است.

به عنوان یک نتیجه از این, اخراج ناعادلانه بود و بیشتر به وجود آمد در نهایت از کار افتادگی او و در نتیجه به مبلغ تبعیض است.

شرکت یا سازمان سیاست باید شفاف به جای مات نوشته شده در روشن و مختصر زبان به طوری که هر کارمند می تواند آنها را درک

قاضی روشن اعطا Austin £269,113 خسارت بیان "دست Austin نمی دانم که آنچه که او انجام شده بود اشتباه بود. او می دانست که او باید دسترسی پیدا کنید و یا به اشتراک گذاری سوابق افراد دیگر را در خارج از خانواده به ویژه غریبه ها. اما او درک نمی کنند که همان ممنوعیت اعمال شده به خود او یا مادرش را ثبت کرد. دست Austin بود و نه نقض اعتماد, سیاست و یا قوانین بدتر عمد و یا بی پروا." قاضی بیشتر اشاره کرد که آستین را اخراج کرده بود او را به سبب از دست دادن دوستان برای تبدیل شدن به جدا شده و به رنج می برند بدتر شدن اضطراب و
حملات هراس.

چه مفاهیم گسترده تر از تصمیم گیری ؟

اول باید به کارفرمایان همیشه به دنبال اقدامات مناسب در هنگام نزدیک شدن به هر گونه نگرانی آنها ممکن است بیش از یک کارمند اقدامات است.

دوم هشدارهای اولیه به کارکنان کلیدی در اخراج روند. دادگاه در Austin در مورد یافت که اخراج ناعادلانه بود پس از شاکی "تا به حال هیچ راهی برای دانستن اینکه اقدامات او ممنوع شد و یا می تواند منجر به اخراج" و رفتار که او اخراج شد "بود و نه مقصر یا مذموم".

مدیران خود نیاز به درک چرا کارکنان عمل در یک راه خاص; آنها باید مراحل را به درک بالقوه هر لینک که ممکن است وجود داشته باشد بین یک کارمند از کار افتادگی و رفتار خود را

سوم جایی است که ممکن است شرکت یا سازمان سیاست باید شفاف به جای مات نوشته شده در روشن و مختصر زبان به طوری که هر کارمند می تواند آنها را درک کنید.

در ضمن مدیران خود نیاز به درک چرا کارکنان عمل در یک راه خاص; آنها باید مراحل را به درک بالقوه هر لینک که ممکن است وجود داشته باشد بین یک کارمند از کار افتادگی و رفتار خود را که می تواند تبدیل به موضوع انضباطی روند.

عدم درک چنین یک ارتباط علیتی یک خطر است که اشتغال در دادگاه ناعادلانه اخراج ادعا می کنند می تواند تعیین کند که هر رشته ای تحریم های اعمال شده تا به حال موفق به گرفتن توجه از کار افتادگی. به همان اندازه مهم است که کارفرمایان توجه بسیار نزدیک به چگونگی روند در حال انجام است و با نزدیک شدن در هر مرحله. در Austin, مورد, روند, شد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت چرا که فردی محققان و تصمیم گیرندگان موفق به بررسی درستی و با در نظر گرفتن طیف کاملی از اطلاعات مربوط به.

به جای آنها وارد روند با بسته ذهن و آمد به بیمار مطلع نتیجه گیری شد که عجیب و غیر منطقی است. هر جا که ممکن است کارفرمایان باید در نتیجه نگه داشتن ذهن باز و اطمینان حاصل شود که توجه داده است به تمام اطلاعات مربوطه به عنوان بخشی از تحقیقات روند.

برای جلوگیری از تبعیض موارد ناشی در آینده زمانی که آنها با توجه به اخراج یک کارمند, کارفرمایان نه تنها باید اطمینان حاصل شود که آنها به دنبال اصلاح روش ها و رویکردهای موجود بر اساس سیاست های شرکت, اما آنها نیز باید داشته باشیم را به حساب کارمند بهداشتی یا ناتوانی در هر مرحله از این فرایند است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب