استخدام در کاهش بیشترین رای دادن در بیش از دو دهه

عکس: شاتر مارس دیدم ضبط می افتد در دادن دائمی و موقت فعالیت بالاترین افزایش در دسترس بودن کارکنان در 10 سال و

توسط AKHSHIJNEWS در 18 اردیبهشت 1399

عکس: شاتر

مارس دیدم ضبط می افتد در دادن دائمی و موقت فعالیت بالاترین افزایش در دسترس بودن کارکنان در 10 سال و کاهش در شروع پرداخت.

آخرین KPMG و REC, انگلستان گزارش در شغل نظرسنجی نشان داد که به طور کلی کارکنان دائم قرار ملاقات ها و temp, billings, کاهش یافت و در بیشترین نرخ در بررسی های 22 سال سابقه.

این Covid-19 مستند نیز منجر به افت ثبت در جای خالی. تقاضای ضعیف برای کارکنان نیز سوار تمدید می افتد در شروع پرداخت. در همان زمان در دسترس بودن نامزدها رز در شدیدترین نرخ از سال 2009 در میان موج بررسی قرار گرفته است.

عدم اطمینان بیش از این چشم انداز به ویژه در طول مدت زمان مورد نیاز برای مهار این ویروس منجر مشتریان به ارزیابی مجدد نیروی انسانی خود نیاز دارد. جای خالی برای هر دو دائم و موقت کارگران کاهش یافت و در بیشترین نرخ به حال دیده می شود پس از بررسی آغاز شد و در اکتبر 1997.

بر این اساس دائمی شروع حقوق کاهش یافته و در سریعترین نرخ از آوریل سال 2009 در حالی که پرداخت شد به کوتاه مدت کارکنان کاهش یافته که بیشترین میزان از جولای 2009.

این بررسی نشان داد که در شمال انگلستان با تجربه بالاترین نرخ کاهش دائمی انتصاب کارکنان در مارس اما تمام مناطق چهار دیدم عظیم می افتد و شدید ترین قطره در temp, billings, پس از جمع آوری داده ها آغاز شد و در اکتبر 1997.

تقاضا برای اقامت دائم و موقت کارگران در بخش خصوصی شاهد بزرگترین سقوط اگر چه بخش دولتی نیز شاهد رکورد کاهش در جای خالی برای هر دو دائمی و کوتاه مدت کارکنان.

جای تعجب نیست تنها پرستاری و بهداشت و درمان نقش بود تاثیر پذیری از کاهش در ماه آوریل است. هتل ها و پذیرایی رهبری راه را در میان بخش های از نظر کاهش در جای خالی.

جیمز استوارت, معاون صندلی در KPMG گفت: "ما تخمین می زنند که به عنوان بسیاری از 13 میلیون شغل بسیار تحت تاثیر این مستند به نمایندگی از بیش از یک سوم از تمام مشاغل در انگلستان است.

"این یک وضعیت بی سابقه ای برای کسب و کار انگلستان و انعطاف پذیری و سپس بازیابی کلید است به مرور از طریق این بحران است. همه چشم ها نیز خواهد بود در دولت آینده اعلام کاهش زمان محدودیت بنابراین اعتماد به نفس در شغل و بازار می توانید شروع به بازسازی است."

این اعداد و ارقام نیست غیر منتظره گفت: Neil Carberry, مدیر اجرایی REC. با وجود این سناریو ترسناک او افزود: "ظرفیت اقتصاد ما به سرعت بازیابی است که قطعا وجود دارد – اما ما نمی خواهد به عقب بر گردیم به رشد قوی فورا زمانی که این مستند را برطرف می کند. دولت نیاز به کار با کسب و کار برای اطمینان حاصل شود که حمایت از آنها ارائه داده اند تهوع را به عنوان اقتصاد به حالت عادی برمی گرداند به جای ترک شرکت رو به یک صخره لبه و نیاز به کاهش هزینه ها به سرعت از طریق چیزهایی مانند بالاتر بررسی قرار گرفته است. این رویکرد همچنین اجازه می دهد تا شرکت ها برای سرمایه گذاری در آینده – ایجاد شغل جدید به اقتصاد رانندگی و کمک انگلستان به گزاف گویی."

هر خواندن در این کشور بطور تطبیقی فصلی شاخص بالای 50 نشان می دهد به طور کلی افزایش در استخدام و فعالیت در مقایسه با ماه قبل. زیر 50 نشان دهنده به طور کلی کاهش می دهد. دائم و سرمایه گذاری کاهش یافت و از یک نمره از 52.9 در ماه فوریه به تنها 31.7 در ماه مارس و در حال حاضر فوق العاده 5.3. در لندن از آن کاهش یافت و از 47.5 فقط 20.3 در ماه مارس و در حال حاضر 5.2. در سراسر کشور به طور موقت سرمایه گذاری کاهش یافته و از 35.6 در ماه مارس به فقط 10.4.

گزارش شده توسط IHS Markit از پاسخ به پرسشنامه ارسال به یک پنل در حدود 400 UK, استخدام و استخدام مشاوران.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن