بازگشایی کانادا: Sask. اتاق بازرگانی در حال آماده سازی برای جدید غیر طبیعی

محتوای مقاله در ادامهآنچه جالب است این است که چگونه مردم اغلب به دنبال به سمت 'طبیعی' و پاسخ من این است که وجو

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

آنچه جالب است این است که چگونه مردم اغلب به دنبال به سمت 'طبیعی' و پاسخ من این است که وجود خواهد داشت هرگز دوباره عادی. ما جهان را برای همیشه تغییر به طوری غیر طبیعی است که ما واقعیت جدید. تغییر ثابت خواهد بود; خطر ابتلا به اختلالات زیادی باقی خواهد ماند و همه ما می توانید انجام دهید این است که آماده سازی و یادگیری را در آغوش تغییر دهید.

ما بهترین دفاع این است که انعطاف پذیری است.

ما می توانیم و باید یاد بگیرند از آنچه اتفاق افتاده است فکر می کنم در مورد آنچه که ما می تواند انجام دهد متفاوت در آینده و خودمان را قوی تر و آماده تر. این نوع آماده سازی را به ما خدمت می کنند و در آینده است.

کسب و کار بسیاری از سازمان ها و افراد را مجبور به تصمیم گیری بسیار دشوار در ماه های گذشته و به عنوان کریس درده, رئيس جمهور از Agribition گفت: زمانی که به تعویق انداختن رویداد خود را برای این سال "گاهی اوقات سخت ترین تصمیم گیری تبدیل شدن به بهترین تصمیم گیری."

ساسکاچوان ساخته شده است سخت گیری و از آنجا که ما زنده خواهد ماند و رستگار.

استیو McLellan مدیر عامل ساسکاچوان اتاق بازرگانی است.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس اببس اقتصاد کانادا است و باز کردن کسب و کار با کسب و کار. یک ابتکار جدید با Postmedia به نام بازگشایی کانادا ارائه خواهد شد صلیب کشور نگاه کنید که چگونه ملی, منطقه ای و محلی اقتصادهای در حال چیدن بخار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن