بازگشایی از مستند: ناهموار و نامطمئن بازیابی

توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطرا

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399
توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

گیتا Gopinath است اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول)

واشنگتن, DC, Jun 24 2020 (IPS) - این COVID-19 همه گیر دادند و اقتصاد به خوبی مستند کمک کرد که حاوی ویروس و صرفه جویی در زندگی می کند بلکه باعث بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ. بیش از 75 درصد از کشورها در حال حاضر بازگشایی در همان زمان به عنوان اپیدمی در حال گسترش است و در بسیاری از بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه. چندین کشور شروع به بهبود می یابند. اما در صورت عدم وجود راه حل های پزشکی, قدرت بازیابی بسیار نامشخص و تاثیر بر بخش ها و نواحی ناهموار.

در مقایسه با آوریل چشم انداز اقتصادی جهان پیش بینی ما در حال حاضر طرح ریزی عمیق تر شدن رکود اقتصادی در سال 2020 و کندتر بهبود در 2021. جهانی خروجی پیش بینی شده است به کاهش -4.9 درصد در سال 2020 1.9 درصد زیر ما پیش بینی آوریل و پس از بهبودی نسبی با رشد 5.4 درصد در سال 2021.

این پیش بینی ها حاکی از یک تجمعی از دست دادن به اقتصاد جهانی بیش از دو سال (2020-21) بیش از $12 هزار میلیارد از این بحران است.

جمع و جور کردن از آوریل نشان دهنده بدتر از پیش بینی نتایج در نیمه اول این سال است انتظار بیشتری مداوم اجتماعی فاصله به نیمه دوم این سال و آسیب به عرضه بالقوه است.

اطمینان بالا

درجه بالایی از عدم قطعیت را احاطه کرده است این پیش بینی با هر دو صعودی و نزولی خطرات را به چشم انداز. حرکت صعودی بهتر اخبار در مورد واکسن و درمان های اضافی و پشتیبانی از سیاست می تواند منجر به سریعتر از سرگیری فعالیت های اقتصادی. در حرکت نزولی بیشتر امواج از عفونت می تواند معکوس افزایش تحرک و هزینه و به سرعت در حال تشدید شرایط مالی باعث بدهی پریشانی. ژئوپولیتیک و تجارت تنش می تواند آسیب های شکننده جهانی روابط در زمانی که تجارت پیش بینی شده است به سقوط حدود 12 درصد است.

بهبود شبیه هیچ دیگر

این بحران شبیه هیچ دیگر را بازیابی شبیه هیچ دیگر است.

اول بی سابقه جهانی رفت و برگشت از این بحران مانع بهبود چشم انداز صادرات وابسته به اقتصاد و خدشه دار چشم انداز درآمد همگرایی بین کشورهای در حال توسعه و اقتصادهای پیشرفته. ما در حال طرح ریزی یک هماهنگ عمیق رکود در سال 2020 برای اقتصادهای پیشرفته (-8 درصد) و بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه (-3 درصد; -5 درصد اگر به استثنای چین) و بیش از 95 درصد از کشورهای در حال پیش بینی شده که منفی درآمد سرانه رشد در سال 2020 است. تجمعی آمار به رشد تولید ناخالص داخلی بیش از 2020-21 برای بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه به استثنای چین است که انتظار می رود به بیش از است که در اقتصادهای پیشرفته.

دوم به عنوان کشور بازگشایی, انتخاب کنید تا در فعالیت های ناهموار است. از یک طرف مقید کردن تقاضا است که منجر به افزایش در هزینه ها در برخی از بخش ها مانند خرده فروشی در حالی که از سوی دیگر تماس فشرده خدمات بخش مانند مهمان نوازی, سفر و گردشگری افسرده باقی می ماند. کشور به شدت متکی به چنین بخش خواهد شد به احتمال زیاد عمیق نهفته برای یک دوره طولانی مدت.

سوم, بازار کار شده است به شدت ضربه و در رکورد سرعت و به ویژه پس برای درآمد و نیمه ماهر کارگران که آیا گزینه از teleworking. با فعالیت در کار فشرده بخش مانند گردشگری و مهمان نوازی انتظار باقی می ماند رام کامل بهبود در بازار کار ممکن است در حالی که بدتر شدن نابرابری درآمد و افزایش فقر است.

استثنایی سیاست حمایت کمک کرده است

در سمت مثبت بهبود است بهره از استثنایی پشتیبانی از سیاست, به خصوص در اقتصادهای پیشرفته و به میزان کمتر در بازار در حال ظهور و کشورهای در حال توسعه که بیشتر محدود مالی فضایی. جهانی پشتیبانی مالی در حال حاضر در بیش از 10 تریلیون دلار و سیاست های پولی کاسته است به طور چشمگیری از طریق نرخ بهره کاهش تزریق نقدینگی و خرید دارایی ها. در بسیاری از کشورها این اقدامات موفق در حمایت از معیشت و مانع در مقیاس بزرگ ورشکستگی در نتیجه کمک به کاهش پایدار زخم و کمک به بهبود است.

این پشتیبانی استثنایی ویژه توسط بانک های مرکزی نیز رانده قوی بازیابی در شرایط مالی با وجود ترسناک واقعی نتایج. قیمت سهام باید تقویت اسپرد اعتباری را تنگ نمونه کارها به جریان بازار در حال ظهور و کشورهای در حال توسعه ثابت و ارز که به شدت ارزش را تقویت کرده اند. جلوگیری از یک بحران مالی, سیاست حمایت کمک کرده است جلوگیری از بدتر واقعی نتایج. در همان زمان قطع ارتباط بین واقعی و بازارهای مالی نگرانی بیش از حد خطر و قابل توجهی آسیب پذیری.

ما نه از جنگل

با توجه به این فوق العاده ای تردید سیاستگذاران باید هوشیار باشند و سیاست نیاز به انطباق با وضعیت تکامل می یابد. قابل توجه مشترک حمایت از سیاست های پولی و مالی باید برای ادامه در حال حاضر به خصوص در کشورهایی که نرخ تورم پیش بینی شده است باقی می ماند و اندک است. در همان زمان کشورها باید اطمینان از مناسب مالی حسابداری و شفافیت و سیاست های پولی استقلال است به خطر بیافتد نیست.

یک اولویت است که برای مدیریت خطرات سلامتی حتی به عنوان کشور بازگشایی شده است. این نیاز به ادامه به ساخت بهداشت, ظرفیت های گسترده آزمایش ردیابی انزوا و تمرین امن فاصله (و با پوشیدن ماسک). این اقدامات کمک شامل گسترش ویروس اطمینان عمومی که شیوع بیماری های جدید می توان در مد منظم و به حداقل رساندن اختلالات اقتصادی. جامعه بین المللی باید بیشتر گسترش کمک های مالی و تخصص به کشورهای محدود و مراقبت های بهداشتی با ظرفیت. بیشتر باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود کافی و مقرون به صرفه تولید و توزیع واکسن و درمان هنگامی که تبدیل شدن آنها در دسترس است.

در کشورهایی که در آن فعالیت ها هستند که به شدت محدود بحران بهداشت و درمان مردم به طور مستقیم تحت تاثیر باید دریافت درآمد پشتیبانی از طریق بیمه بیکاری, دستمزد یارانه ها و نقل و انتقالات پول نقد و نهفته شرکت باید پشتیبانی از طریق مالیات deferrals وام و اعتبار و تضمین می کند و کمک های مالی. به طور موثر در رسیدن به بیکاران در کشورهای بزرگ با رسمی بخش دیجیتال پرداخت خواهد شد نیاز به کوچک کردن و تکمیل در نوع پشتیبانی برای مواد غذایی, پزشکی و خانگی دیگر محصولات اساسی از طریق دولت های محلی و سازمان های جامعه است.

در کشورهایی که آغاز بازگشایی و بهبود جریان است, سیاست حمایت را باید به تدریج تغییر جهت تشویق مردم به بازگشت به کار و به تسهیل تخصیص مجدد کارگران به بخش با رشد تقاضا و به دور از کوچک شدن بخش است. این می تواند به شکل هزینه در آموزش کارگران و استخدام یارانه هدفمند در کارگران که در صورت در معرض خطر بیشتری از بیکاری طولانی مدت. حمایت از بهبود را نیز شامل اقدامات برای تعمیر ترازنامه و آدرس بدهی overhangs. این کار نیاز به قوی عجز از پرداخت دیون چارچوب و مکانیزم برای بازسازی و خلاصی از بدهی های مضطرب.

سیاست حمایت نیز باید به تدریج تغییر از بودن و هدفمند بودن گسترده تر. که در آن مالی فضای مجوز کشورها باید متعهد سبز سرمایه گذاری عمومی برای سرعت بخشیدن به بازیابی و پشتیبانی طولانی مدت آب و هوا اهداف است. برای حفاظت از آسیب پذیرترین گسترش شبکه امنیت اجتماعی هزینه های مورد نیاز خواهد بود برای برخی از زمان.

جامعه بین المللی باید اطمینان حاصل شود که اقتصادهای در حال توسعه می تواند امور مالی بحرانی هزینه از طریق ارائه اعطایی به تامین مالی بدهی های امداد و کمک های مالی و بازار در حال ظهور و کشورهای در حال توسعه دسترسی به نقدینگی بین المللی از طریق حصول اطمینان از ثبات بازار مالی, بانک مرکزی, تعویض خطوط و استقرار یک مالی جهانی ایمنی net.

این بحران را نیز تولید میان مدت چالش است. بدهی های عمومی پیش بینی شده است برای رسیدن به این سال بالاترین سطح خود در تاریخ ثبت در ارتباط با تولید ناخالص داخلی در هر دو پیشرفته و بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه. کشور نیاز مالی صدا چارچوب برای میان مدت تثبیت از طریق کاهش در هزینه های بی فایده گسترش پایه مالیاتی به حداقل رساندن فرار مالیاتی و بیشتر progressivity در پرداخت مالیات در برخی از کشورها.

در همان زمان این بحران نیز ارائه فرصت برای سرعت بخشیدن به تغییر به یک مولد پایدار و عادلانه رشد از طریق سرمایه گذاری در سبز جدید و فن آوری های دیجیتال و گسترده تر اجتماعی و شبکه های ایمنی.

همکاری جهانی است که تا به حال بسیار مهم برای مقابله با بحران جهانی است. همه تلاش ها باید برای حل و فصل تجارت و فن آوری, تنش, در حالی که بهبود چند جانبه بر اساس قوانین سیستم معاملاتی. صندوق بین المللی پول ادامه خواهد داد به انجام همه از آن می توانید برای اطمینان از کافی نقدینگی بین المللی ارائه تامین مالی اضطراری پشتیبانی G20 بدهی تعلیق ابتکار و ارائه مشاوره و حمایت از کشورها در این بحران بی سابقه ای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب