پاسخ, پشتیبانی, 'معنی جهان' به ساسکاتون نوجوان پس از اتهام حمله نژادپرستانه

محتوای مقاله در ادامهیک سخنگوی پلیس روز دوشنبه گفت که آنها باید "به هر حال نمی گزارش های دیگر از این طبیعت" ام

توسط AKHSHIJNEWS در 5 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

یک سخنگوی پلیس روز دوشنبه گفت که آنها باید "به هر حال نمی گزارش های دیگر از این طبیعت" اما این که هر کسی که احساس می کند آنها قربانی یک جنایت با انگیزه نفرت باید گزارش حادثه. در این گزارش ثبت شده توسط نوجوانان اختصاص داده شده است برای بررسی بیشتر این سخنگوی اضافه شده است.

چن پسر در یک Facebook پست تشکر کسانی که به حمایت خود خانواده و جامعه "در طول این زمان دشوار است. من به خوبی انجام می دهند و من برای همیشه سپاسگزار مهربانی و حمایت از مردم بی شماری که به شدت به مبارزه با چنین نژادپرستی و نفرت. کلمات نوع خود و اقدامات ميانگين جهان به من در طول این استرس زا و گیج کننده زمان است. همه شما باید کمک به خودم و خانواده ام در مقابله با این تجربه ترسناک. لطفا مراقبت از خودتان و همچنان به مبارزه با نژادپرستی است."

چن که آمد با همسر خود را به ساسکاتون تقریبا از سه دهه پیش, ساخته, شهر خانه خود را "به دلیل محبت مردم اینجا. ما همواره شناخته شده است که انتخاب ما به اینجا می آیند یک خوب بود. این خانه ما است. هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند تغییر دهد.

"ما عمیقا لمس توسط شما عشق خود را تشویق و تزلزل ناپذیر خود را از موضع برابر نژادپرستی. خود را شفقت و انسانیت خود را گسترش سریع تر از هر چیزی حتی COVID-19. در این سن اجتماعی فاصله ما احساس همیشه متصل به مردم در اطراف ما از همیشه قبل از."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب