بازگشت به کار ارشاد: هفت محل reconceived

شاتر بیش از آخر هفته به بیرون درز نسخه جدیدی از پیش نویس راهنمایی که مجموعه چگونه در محل کار ممکن است قادر به

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399

شاتر

بیش از آخر هفته به بیرون درز نسخه جدیدی از پیش نویس راهنمایی که مجموعه چگونه در محل کار ممکن است قادر به با خیال راحت بعد از عمل مستند برداشته شده است.

هفت اسناد هدایت کشیده شده توسط دفتر هیئت دولت وزیر مایکل گوو و کسب و کار, منشی, Alok شارما رنگ یک عکس بسیار متفاوت از آنچه کار را مانند زمانی که دولت به کارفرمایان چراغ سبز به بازگشایی و آغاز بهبود اقتصادی.

اگر چه در فرم پیش نویس در این مرحله هدایت می دهد کارفرمایان یک ایده خوب از چه از آنها انتظار می رود به جداسازی کارکنان و بازدید کنندگان است. اما آن را دریافت کرده مخلوط پاسخ از اتحادیه های کارگری و نهادهای کسب و کار.

همه در محل کار از دفاتر به کارخانه ها – به احتمال زیاد برای دیدن تغییرات مبهوت به طوری که کارکنان می رسند و ترک در زمان های مختلف; اجرای متفاوت نقاط ورود و خروج; ذخیره سازی برای لباس و کیف و نصب و راه اندازی صفحه نمایش برای ایجاد یک مانع فیزیکی بین مردم که در آن فاصله امکان پذیر نیست. دست sanitiser است که انتظار می رود مورد استفاده گسترده است.

در اینجا ما نگاه کنید که چگونه هر یک از هفت محیط کار تعیین شده توسط دولت به احتمال زیاد به نگاه زمانی که ملت به سر کار بازگشت.

کارخانه ها و انبارها

کارفرمایان نیاز به نگه داشتن تعداد کارکنان به حداقل با کسانی که کار می کنند در خانه مانند اتاق کار کارکنان خواست تا همچنان به انجام این کار.

تجهیزات کار در مناطق و سطوح نیاز به اغلب ضد عفونی. روش های تمیز کردن نیاز به در محل قرار داده برای اطمینان از به اشتراک گذاشته تجهیزات مانند ليفتراك و ابزار تمیز هستند در پایان هر شیفت.

کارکنان سوار شدن وسایل نقلیه و یا دست زدن به تحویل خواهد شد نیاز به استفاده از دست sanitiser.

هتل ها و رستوران ها

تعامل بین کارگران نیاز به حداقل رسانده و حتی در محیط های شلوغ مانند آشپزخانه.

دسترسی به راه رفتن در pantries یخچال و فریزر خواهد شد و نیاز به توان محدود با احتمال زیاد تنها یک نفر قادر به دسترسی به این مناطق در یک زمان.

تماس با ما در "تحویل" نقاط مانند که در آن مواد غذایی است که گذشت به خدمت به کارکنان و یا تحویل رانندگان نیز باید به حداقل رسانده است. یک مانع فیزیکی نیاز به ایجاد شده بین کارکنان و مشتریان است.

در هتل های, بررسی و چک کردن بار باید مبهوت برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در مناطق پذیرش, در حالی که اتاق را اشغال خواهد شد نیاز به حداقل رسانده است.

دفاتر

در صورت امکان در اتاق کار کارکنان باید برای ادامه کار از خانه مگر اینکه آنها در نقش های حیاتی هستند که برای کسب و کار.

طرح باید بررسی شود تا اطمینان حاصل شود مخاطب به حداقل رسیده در حالی که کارکنان باید در کنار یا رو به دور از هر یک از دیگر.

صفحه نمایش باید نصب شود برای ایجاد یک مانع فیزیکی بین مردم و طبقه نوار باید تشویق کارکنان به نگه داشتن 2 متر فاصله از یکدیگر.

Hot desking و مشترک در فضاهای کاری باید اجتناب شود در حالی که استفاده مشترک از تجهیزات باید حداقل رسانده است.

در جلسات حضوری باید اجتناب شود. با این حال اگر لازم باشد آنها برگزار می شود باید در یک اتاق به خوبی تهویه با محدود اشغال. دست sanitiser باید قرار داده شده در هر اتاق نشست.

کارفرمایان باید در حفظ و در تماس با کارکنان کار از خانه خود را برای نظارت بر بهزیستی ذهنی و سلامت جسمی و امنیت است.

فضای کار

پوسته را باید تغییر داد به طوری که کارکنان می توانند کار بیشتر از هم جدا و یا صفحه نمایش باید نصب شده به صورت فیزیکی جداسازی کارگران است.

اگر مردم نیاز به کار در نزدیکی سازگار جفت باید در محل قرار داده. آنها همچنین باید در کنار یا رو به دور از هر یک از دیگر نه چهره به چهره.

خانه های مردم

کارکنان که بازدید مشتریان خانه برای انجام خدمات مورد نیاز خواهد بود برای نگه داشتن یک فاصله امن از ساکنان.

سازمان نیاز به تماس با مشتریان از قبل بپرسید که 2 متر فاصله از کارگر است و نگهداری است که تمام درب های داخلی را برای جلوگیری از تماس با دستگیره درب.

اگر کار انجام شده در جفت و یا تیم پس از آن سازمان خواهد نیاز به ایجاد یک سازگار جفت شدن سیستم و ثابت تیم است.

اگر کارکنان نیاز به کار در مجاورت نزدیک به یکدیگر این وظایف باید محدود به 15 دقیقه.

که در آن چندین بار مورد نیاز هستند همان کارگر بايد در هر زمان.

فروشگاه های خرده فروشی و شعب بانک

حداکثر تعداد مشتریان یک فروشگاه در هر زمان نیاز به تعریف شود به طوری که در یک فاصله امن نگهداری شود می توان با مشتریان صف خارج می شود اجازه دهید در.

فروشگاه ها را تشویق به تعیین اجتماعی فاصله 'قهرمانان' به نشان دادن اجتماعی فاصله شیوه به مشتریان و ارائه راهنمایی به مشتریان در هنگام ورود.

بدون تماس با بازگشت روش نیاز به تاسیس و بازگشت موارد نیاز به جدا از موارد نمایش داده شده.

Cashless پرداخت و بازپرداخت خواهد شد تشویق کرد.

مشغول به کار در یک خودرو

شرکت ها باید کاهش تعداد افراد مشغول به کار در مراکز توزیع و یا انبار به حداقل و ایجاد زمان های برنامه ریزی برای کالا مجموعه است.

هیچ تماس و تحویل و بارگیری و سوختگیری باید در محل قرار داده و با الکترونیکی تحویل یادداشت ها به جای استفاده از کاغذ بازی.

جایگزین هایی برای دو فرد تحویل باید مورد بررسی قرار گرفت. اما اگر این امکان پذیر نیست ثابت جفت شدن سیستم برای کسانی که نیاز به کار در نزدیکی باید در محل قرار داده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن