جاده به بازیابی: آیا آلمان بوندسلیگا راه اندازی مجدد در مه ؟

جلسه تنظیم برای سه شنبه بین صدراعظم آلمان و رهبران ایالات آلمان می تواند عمده برای انشعابات ورزشی جهان در مورد

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399

جلسه تنظیم برای سه شنبه بین صدراعظم آلمان و رهبران ایالات آلمان می تواند عمده برای انشعابات ورزشی جهان در مورد COVID-19.

آلمانی فروشگاه های زیر 800 فوت مربع در اندازه اجازه داده شد برای بازگشایی, مارس 20 به عنوان کشور آغاز شد و آهسته آن را بازگشت به حالت عادی. بسیاری از آنها هنوز هم نیاز به پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله اما بازگشت از زندگی عادی — البته محتاط یکی – به نظر می رسد در کارت.

قوی ملی پاسخ در آلمان از جمله توده تست کرده دیده این کشور حفظ نرخ تنها 3.8 درصد از COVID-19 مرگ و میر ناشی از وجود عفونت بالا نرخ. پاسخ این کشور نیز کمک عفونت کاهش نرخ در هفته های اخیر.

اما کوچک مغازه ها و فروشگاه ها هستند که نه تنها سازمان هایی که ممکن است بازگشایی شده است. بوندسلیگا 1 و 2, آلمان, برترین لیگ فوتبال نیز فرستاده شده در نظر دارد تا پایان فصل خود را پشت درهای بسته. چنین برنامه ای را بازی سر در 9 مه در انتظار موافقت دولت.

تیم های متعدد در سراسر هر دو لیگ در حال مبارزه مالی و اگر چه بازیکنان در نظر گرفتن دستمزد کاهش نگرانی باقی می ماند که بدون راه اندازی مجدد و در نتیجه تلویزیون, درآمد چند باشگاه خواهد بود در تنگه وخیم مالی.

این برنامه گذاشته شده توسط DFB بدن حاکم برای فوتبال آلمان هستند که جامع و شامل تست قبل از بازی روز, محدود کردن پرسنل از بین بردن جمعیت و دقیق دستورالعمل های خاص برای حمل و نقل و آماده سازی بازیکنان. چک کردن درجه حرارت و ضد عفونی مشترک فضاهای خواهد گرفت و به طور منظم.

در حالی که بسیاری از مقامات نشان داده اند برای حمایت از این طرح نگرانی باقی می ماند.

"قاطع است که خطر عفونت به حداقل رسیده است" گفت: آلمان وزیر بهداشت ینس Spahn در بیانیه ای به خروجی رسانه های دویچه وله.

قبل از تعلیق در مارس 13, آلمانی باشگاه تا به حال اقدام به بازی بدون جمعیت اما هنوز هم طرفداران جمع آوری شده در خارج از ورزشگاه به جشن می گیرند. این نیز رخ داده در دیگر استادیوم ها در سراسر این قاره به طور موثر شکست هدف از بازی بدون جمعیت.

اما مراحل نیز می توان برای کاهش این گردهمایی. در بیانیه ای به CBS, آلمانی, باشگاه فوتبال Bayer 04 Leverkusen گفت: بسیاری از اجباری پرسنل خواهد بود و باید برای اطمینان از این مطالعه تجمعات نمی خواهد رخ می دهد.

در نهایت سرنوشت این طرح را به سقوط دولت آلمان که می تواند فرصتی برای تأیید یا رد این طرح پنج شنبه.

این DFL اعلام کرده است که بیش از آماده ادامه با مه 9 راه اندازی مجدد. باید در آن تاریخ تایید شود طرفداران در سراسر جهان قطعا علامت آن را در تقویم خود را. پس از یک ماه بدون ورزش, بسیاری از آنها مشتاق به تقریبا گرد هم می آیند و به اشتراک گذاری در حواس او را پرت شگفتی و تجارب آنها فراهم می کند.

بوندسلیگا را بازگشایی می تواند همچنین ارائه یک چارچوب برای لیگ های دیگر در داخل و خارج از کشور اگر چه آن خرس به خاطر سپردن است که آلمان را از دست داده و به COVID-19 همه گیر شامل گسترده آزمایش و درمان است که کشورهای دیگر شده اند قادر به مطابقت.

تا زمانی که این بیماری همه گیر طاعون جهان ما نگرانی ها و سوالات باقی خواهد ماند. چه با افزایش خطر ابتلا COVID-19 عفونت ایجاد خواهد شد با راه اندازی مجدد بوندسلیگا? چگونه است که نسبت به مالی بخشش فوتبال آلمان را دریافت و عاطفی بالا بردن طرفداران خواهد تجربه ؟ این ممکن است سوال بمب پنج شنبه, اما تنها زمان مشخص خواهد پاسخ.

جاسپر Kenzo Sundeen است ورزشی ویرایشگر. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب