رولز رویس و رستوران گروه تایید زیان کار

پل الیس/PA بایگانی/PA تصاویر رولز-رویس تایید کرده است که از 3000 شغل از دست رفته خواهد شد در انگلستان به عنوان

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

پل الیس/PA بایگانی/PA تصاویر

رولز-رویس تایید کرده است که از 3000 شغل از دست رفته خواهد شد در انگلستان به عنوان بخشی از ساماندهی برنامه های است که دیدن دارد نیروی کار خود را کاهش دهد تا به یک پنجم.

در ماه مه, مهندسی غول اعلام شد که در آن به دنبال کاهش 9,000 شغل در سطح جهانی پس از سقوط در تقاضا برای حمل و نقل هوایی محصولات با توجه به کروناویروس محدودیت های مسافرتی.

برخی از 1500 از زوائد آن خواهد بود ساخته شده در این شرکت دربی سایت و 700 شغل را در یک Renfrewshire گیاه. مقیاس کوچکتر زیان انتظار می رود در سایت در Lancashire, سلیهولل, Rotherham واشنگتن Denby بریستول, Ansty نزدیکی کاونتری و هیترو لندن.

آن را خواسته است به کارکنان در آن عمران و هوافضا بخش به در نظر گرفتن داوطلبانه افزونگی برای اولین بار از زوائد آن انتظار می رود در ماه جولای.

متحد اتحادیه گفت: داوطلبانه قطع طرح امیدوار به کاهش هر آینده افزونگی و "خرید زمان" برای شرکت "توسعه plan B که ما عضو و سایر ذینفعان به شدت نیاز دارید".

در ضمن این رستوران که دارای علامت های تجاری از جمله Frankie & Benny را Garfunkels و Chiquito گفت: به عنوان بسیاری از 120 رستوران نمی خواهد بازگشایی زمانی که مستند برداشته شده است – قرار دادن حدود 3000 شغل در معرض خطر است.

در یک ایمیل به مدیران در این هفته بود که برای اولین بار دیده می شود توسط بزرگ سیاه و سفید دیک, آن گفت: "بسیاری از سایت های دیگر قابل دوام برای تجارت و بسته باقی خواهد ماند برای همیشه.

"این Covid-19 بحران به طور قابل توجهی تحت تاثیر توانایی ما به تجارت سودآوری بنابراین ما تصمیم سختی به این رستوران در حال حاضر."

آن را در حال حاضر حدود 22,000 کارگران در کردند و پس از آن رستوران ها مجبور شدند در مارس.

این قابل درک است که این تعطیلی را تحت تاثیر قرار برندها در آن اوقات فراغت را بدست آورد که شامل Frankie & Benny است. این شرکت همچنین دارای Wagamama اما این است که بخشی از اوقات فراغت را بدست آورد.

یک کارمند که با این نسخهها کار در Frankie & Benny را به بی بی سی گفت: "من عصبانی هستم که آنها احساس به عنوان اینکه کارکنان یکبار مصرف هستند.

"من فقط نمی تواند باور کند که آنها را ارسال این نوع پیام به مدیران بدون هیچ گونه هشدار است."

در مارس رستوران گروه Tex-Mex ناهار خوری زنجیره ای Chiquito رفت و به دولت. آن گفت: 61 از 80 Chiquito شاخه باقی خواهد ماند بسته شده است.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب