خلبانان شرکت هواپیمایی رایان ایر قبول 20% کاهش پرداخت برای نجات شغل

JSvideos / Shutterstock.com خلبانان شرکت هواپیمایی رایان ایر در بریتانیا پذیرفته اند به طور موقت قطع پرداخت 20

توسط AKHSHIJNEWS در 12 تیر 1399

JSvideos / Shutterstock.com

خلبانان شرکت هواپیمایی رایان ایر در بریتانیا پذیرفته اند به طور موقت قطع پرداخت 20 درصد به منظور حفاظت از مشاغل.

با توجه به انگلیسی Airline Pilots Association (Balpa) و 96% از خلبانان که اعضای این اتحادیه رای به نفع مصرف قطع پرداخت به منظور صرفه جویی 260 از 330 خلبان مشاغل در معرض خطر از رفع اشکالات.

آن گفت: بقیه پیشنهاد زوائد آن مرتبط هستند به پایه بسته شدن – در لیدز برادفورد پرستویکک, Bournemouth و Southend – که هنوز هم به حل و فصل بین اتحادیه و شرکت هواپیمایی رایان ایر.

خلبانان خود را پرداخت بازسازی به 100% در طول چهار سال آینده.

Balpa دبیر برایان Strutton گفت: "این وحشتناک است زمان برای حمل و نقل هوایی و کارکنان در تمام خطوط هوایی.

"ما این بود اعضای دستور برای ما به صرفه جویی در عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است. در این شرایط این است که کار درست را انجام دهید حتی اگر آن به معنی پذیرش دشوار موقت کاهش در پرداخت.

"ما نمی رغبت پذیرش کاهش دستمزد و این است که به سختی می شود برای بسیاری از ما خلبان اعضای. اما ما حداقل با خوشحالی به تضمین کرده اند که قریب به اتفاق تعدادی از خلبانان که مشاغل در معرض خطر بودند را ادامه خواهد داد به کار گرفته شود."

این معامله موافقت شد تنها چند ساعت پس از Ryanair اجرایی مایکل اولری گفت که قصد دارد به حدود 3000 Ryanair کارکنان کار برکنار می تواند اجتناب شود اگر همه کارکنان پذیرش قطع پرداخت.

مذاکرات با کابین خدمه و کارکنان دیگر ادامه با پرداخت پایین کابین خدمه خواسته بودن به پذیرش 5 درصد کاهش در پرداخت.

ادی Wilson مدیر عامل شرکت هواپیمایی رایان ایر از شرکت های فرعی شرکت هواپیمایی رایان ایر DAC گفت: "ما خوش آمدید این هفته نتیجه که 96 درصد از Balpa اعضای رای داده اند در حمایت از چهار سال در توافق بر 20 درصد کاهش دستمزد و بهره وری بهبود در فهرست اسامی و کار انعطاف پذیر الگوهای ذخیره حداکثر تعداد بریتانیا خلبان شغل.

"قدرت این رای نشان می دهد که تعهد از خلبانان ما در انگلستان به کار با شرکت هواپیمایی رایان ایر به عنوان ما راه خود را از طریق این بحران بیش از چندین سال."

در جای دیگر در صنعت حمل و نقل هوایی ایرباس برنامه ریزی شده را به 15000 نفر برکنار شده در سطح جهان توسط تابستانی 2021 از جمله 1,700 در بریتانیا در حالی که easyJet انتظار می رود برای بستن پایگاه های آن در Stanstead, Southend و نیوکاسل و کاهش نیروی کار خود را تا یک سوم.

ویرجین آتلانتیک نیز امن £200 متر تزریق پول نقد از شرکت مادر باکره, اما گفت که آن مورد نیاز در اطراف £1bn در هفته های آینده به منظور شناور باقی می ماند.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن