بازگشت امن به کار خواهد شد و شامل بیش از آنکه 'Covid-19 امن' نشان می دهد IOSH

شاتر شرکت ها باید آدرس تمام بازگشت به کار خطرات بهداشتی به عنوان کسب و کار به تدریج باز کردن زیر این مستند نه

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399

شاتر

شرکت ها باید آدرس تمام بازگشت به کار خطرات بهداشتی به عنوان کسب و کار به تدریج باز کردن زیر این مستند نه تنها کسانی که به طور مستقیم مربوط به Covid-19 موسسه ایمنی و بهداشت (IOSH) اصرار داشت.

آن گفت: "طبیعی" به احتمال زیاد خواهد شد در نتیجه تغییرات در محل کار ارزش نگرش رفتار و فرهنگ همه از آن می تواند در سلامت و تندرستی نگرانی برای کارگران است.

این خواست شرکت در نظر گرفتن قابلیت دسترسی مورد نیاز در زمانی که بازسازی محل کار خود را به پایبندی به اجتماعی فاصله و Covid-19 امن هدایت. برای مثال آسانسور اشغال است به احتمال زیاد کاهش می یابد و یا محدود شده است اما کاربران صندلی چرخدار و کسانی که با معلولیت هنوز هم باید قادر به دسترسی به محل کار با خیال راحت.

"بهداشت و ایمنی باید اول آمده است. برای سازمان آن را در مورد سیستماتیک plan-do-check-act رویکرد و رو به جلو فکر کردن کارفرمایان در حال حاضر برنامه ریزی شده برای با خیال راحت شروع مجدد کار یک بار مجاز به احتیاط انجام این کار گفت:" IOSH سر از سیاست تنظیم مقررات و تعامل ریچارد جونز.

"کارفرمایان نیاز به یک برنامه ریزی ریسک-کنترل رویکرد مبتنی بر رهبری قوی کارگر دخالت و صدا ایمنی و بهداشت مشاوره. Cross-functional تیم باید ارزیابی خطرات برای Covid-19 امنیت و بهداشت عمومی و ایمنی و اطمینان حاصل شود قبل از اقدام کارگران بازگشت.

"این شامل در نظر گرفتن کامل در اطراف چگونه هر گونه تغییر در اجرا می تواند تاثیر بر سلامت روان و تندرستی کارکنان."

IOSH تصریح کرد که باز کردن محل کار "نمی تواند یک شبه اتفاق می افتد" به عنوان یک قایق از سیاست مراحل و شرایط کار نیاز به تنظیم شود.

به طور جداگانه ارشاد از بهداشت عمومی انگلیس برجسته نیاز برای کسب و کار به خیط و پیت کردن تامین آب در ساختمان خود را قبل از آنها بازگشایی, به منظور جلوگیری از گسترش این برنامه به طور بالقوه کشنده باکتری لژيونلا. این به خصوص در مورد کسب و کار است که استفاده از بسیاری از آب و در کار خود از جمله شیوه های دهان و دندان, آرایشگری, سالن های ورزشی و هتل ها PHE گفت: اما نیز مربوط به شرکت های عامل در ساختمان های اداری به عنوان یک راه برای جلوگیری از رشد باکتری.

بهداشت و ایمنی شرکت نرم افزار حفاظت از, در ضمن تخمین زده است که تنها 40 درصد از کارکنان خواهد بود قادر به بازگشت به محل کار اگر اجتماعی فاصله دستورالعمل ها به رعایت, به عنوان بسیاری از سازمان نمی خواهد که فضا اجازه می دهد تا کارکنان به نگه داشتن 2 متر از هم جدا.

آن گفت: اکثر محیط های کاری که نیاز به معرفی سیستم های یک طرفه; نشانه گذاری بر روی کف; cubicles و پارتیشن; استفاده از ماسک و دستکش; تر شستن دست ها در ایستگاه ها و افزایش تمیز کردن تجهیزات و منظم عمیق پاک.

"تا زمانی که ما مطمئن هستند که این عفونت نرخ کاهش یافته است به احتمال زیاد به دلیل یک واکسن آن را واقعا بعید است که ما می توانیم بازگشت به راه چیزهایی که قبل از Covid 19" گفت: حفاظت از بنیانگذار علامت سالن.

اوه فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر آه مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب