حفاظت آفریقا امنیت غذایی در سن COVID-19

آفریقا کمک تغییر آب و هوا, اقتصاد و تجارت, مواد غذایی و کشاورزی و امنیت غذایی و تغذیه, بهداشت بشردوستانه اضطرا

توسط AKHSHIJNEWS در 16 خرداد 1399
آفریقا کمک تغییر آب و هوا, اقتصاد و تجارت, مواد غذایی و کشاورزی و امنیت غذایی و تغذیه, بهداشت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Jun 5 سال 2020 (IPS) - امنیت غذایی در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در معرض خطر است. توانایی بسیاری از آفریقاییها به دسترسی کافی سالم و مغذی مواد غذایی خود را برای دیدار با نیازهای غذایی شده است مختل پی در پی بلایای طبیعی و همه گیر. طوفان Idai و کنت ملخ شیوع بیماری در غرب آفریقا و خشکسالی در جنوب و شرق آفریقا برخی از نمونه. این COVID-19 همه گیر است فقط آخرین فاجعه به تورم صفوف 240 میلیون نفر گرسنه در منطقه است. در برخی از کشورها بیش از 70 درصد از جمعیت است و مشکلی در دسترسی به مواد غذایی است.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا در جهان است بسیاری مواد غذایی-نا امنی در منطقه و در ژوئن 2020 کشورهای جنوب صحرای آفریقا و منطقه ای چشم انداز اقتصادی ما نشان می دهد که تغییرات آب و هوایی در حال افزایش است که نا امنی.

این دین است که به ویژه آسیب پذیر به نیروهای تغییر آب و هوا. تقریبا نیمی از جمعیت زیر خط فقر زندگی میکند و بستگی به باران-تغذیه و کشاورزی و شبانی و ماهیگیری برای زنده ماندن . با هر شوک آب و هوا, آیا خشکسالی و سیل یا طوفان کشاورزان رنج می برند به طور مستقیم در حالی که کمبود بالا بردن قیمت مواد غذایی برای همه است.

زندگی از دست رفته و افزایش آسیب پذیری

آفریقایی هستند به راحتی تحت فشار قرار دادند به ناامنی غذایی به دلیل توانایی خود را برای انطباق محدود است و بسیاری از عوامل از جمله کم پس انداز و دسترسی به بیمه و امور مالی. به عنوان یک نتیجه زندگی از دست داده سوء تغذیه افزایش می یابد, بهداشت بدتر و مدرسه ثبت نام قطره. این همه در نهایت خسارت به اقتصاد مولد ظرفیت.

در طول این زمان از COVID-19 ما شاهد این چالش ها بازی کردن.

اعتبار: صندوق بین المللی پول

اقدامات برای مهار و مدیریت COVID-19 همه گیر در حالی که انتقادی به صرفه جویی در زندگی خطرات تشدید ناامنی غذایی. مرز تعطیلی مستندات و منع رفت و آمد در نظر گرفته شده به سرعت گسترش این بیماری در حال اخلال در زنجیره تامین است که حتی در شرایط عادی مبارزه به بازارهای سهام و عرضه کشاورزان با دانه ها و سایر ورودی ها.

طراحی COVID-19–عصر اقدامات برای بهبود امنیت غذایی

در این برهه حساس زیر صحرای آفریقا نیاز به اولویت بندی سیاست های هدفمند در کاهش خطرات برای امنیت غذایی به عنوان بخشی از محرک های مالی بسته برای مقابله با این بیماری همه گیر. تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد این سیاست ها باید تمرکز بر افزایش محصولات کشاورزی و تقویت خانواده ها توانایی مقاومت در برابر شوک. این که سود اضافه شده از کاهش نابرابری در حالی که افزایش رشد اقتصادی و شغل.

تقویت خروجی کشاورزی

حتی قبل از همه گیر بسیاری از کشورهای منطقه بودند فعال در حفاظت از تامین مواد غذایی خود را با افزایش بهره وری محصول و کاهش حساسیت به آب و هوای نامساعد. برای مثال در موزامبیک است موقعیت جهانی خلبان برای تازه توسعه یافته و گرما-مقاوم لوبیا دانه در حالی که در اتیوپی برخی از کشاورزان بازده افزایش تا 40 درصد پس از توسعه از زنگ زدگی-مقاوم در برابر انواع گندم (زنگ آورده شده در دماهای بالاتر و فرار بارش).

حفظ این حرکت خواستار ادامه پیشرفت در بهبود آبیاری دانه و فرسایش و حفاظت همه از آن خواهد ملاحظه ای افزایش تولید. در ضمن بالا بردن کشاورزان آگاهی نیز سرعت بخشیدن به اجرای این اقدامات است.

تحمل شوک: یک outsized تاثیر

سازگاری با تغییر آب و هوا بسیار مهم است برای حفاظت از سخت به دست آورده پیشرفت در توسعه اقتصادی کشورهای جنوب صحرای آفریقا به دست آمده در دهه های اخیر. اما انطباق خواهد بود به خصوص به چالش کشیدن داده شده کشور ظرفیت محدود و منابع مالی است.

اولویت سپس باید بر روی پیشرفت در انتخاب مناطق بحرانی که می توانست یک outsized تاثیر در کاهش شانس ابتلا به یک خانواده تبدیل شدن به مواد غذایی نا امن هنگامی که در مواجهه با شوک های ناشی از تغییر آب و هوا یا همه گیر.

برای مثال پیشرفت در امور ارتباطات و مسکن و مراقبت های بهداشتی را کاهش می دهد یک خانواده احتمال مواجهه با کمبود مواد غذایی با 30 درصد:

    • درآمد بالاتر (از منابع متنوع) و دسترسی به منابع مالی کمک خواهد کرد که خانواده ها خرید مواد غذایی حتی زمانی که قیمت افزایش, اجازه می دهد آنها را به سرمایه گذاری در انعطاف پذیری جلوتر از یک شوک و بهتر کنار آمدن پس از آن.
    • دسترسی به شبکه های تلفن همراه را قادر می سازد مردم را به بهره مندی از سیستم های هشدار دهنده زود هنگام و به کشاورزان اطلاعات بر قیمت مواد غذایی و آب و هوا—فقط یک متن و یا پیام های صوتی می تواند به آنها کمک کند تصمیم می گیرید که به گیاه یا آبیاری.
    • بهتر ساخته شده است خانه ها و ساختمان مزرعه را حفاظت از مردم و ذخیره سازی مواد غذایی از آب و هوا شوک. همراه با بهداشت خوب و زهکشی آنها نیز حفظ مردم ظرفیت درآمد از طریق جلوگیری از صدمات و گسترش بیماری در حالی که اطمینان از آب آشامیدنی سالم.
    • بهبود مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا مردم بازگشت به کار به سرعت پس از یک شوک و همراه با آموزش و پرورش افزایش درآمد خود را بالقوه و کمک می کند تا اطلاع رسانی در تصمیم گیری های خود را.

کمک های اجتماعی نیز تأثیر عمده ای به عنوان آن بسیار مهم است به مردم برای جبران درآمد از دست رفته و قدرت خرید بعد از یک شوک بازدید. بیمه و خطر فاجعه تامین مالی می تواند بحرانی بیش از حد, اما موفقیت این برنامه ها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا اغلب متکی به یارانه های دولتی و بهبود سواد مالی.

تمرکز بر استراتژی های انطباق در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در سیاست که outsized اثرات از جمله در امنیت غذایی کمک خواهد کرد که کاهش هزینه های خود را. اجرای این استراتژی خواهد بود گران قیمت -- $30-50 میلیارد (2-3 درصد از تولید ناخالص داخلی منطقه ای) هر سال در دهه آینده به گفته بسیاری از کارشناسان است.

اما سرمایه گذاری در حال حاضر خواهد شد به مراتب کم هزینه تر از قیمت های مکرر امداد رسانی در آینده هم برای زندگی و معیشت. تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که پس انداز از کاهش post-disaster صرف می تواند بسیاری از بار هزینه های سرمایه گذاری در صف مقابل در ساختمان انعطاف پذیری و مکانیسم های مقابله ای.

تامین منابع مالی است که به خصوص به چالش کشیدن در برابر پس زمینه از این بیماری همه گیر و افزایش خطر جهانی گریزی. اما پله تا حمایت مالی برای انطباق با تغییرات آب و هوایی در کشورهای جنوب صحرای آفریقا و توسعه شرکای می توانید تفاوت فوق العاده ای در کمک به آفریقایی قرار دادن غذا بر روی میز و بهبود یافتن از این بیماری همه گیر.

اعتبار: صندوق بین المللی پول



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن