Sask. تجاوز orgs تیم به ارمغان بیاورد خدمات فراتر از شهرهای بزرگ

محتوای مقالهسه ساسکاچوان LGBTQ2+ سازمان در حال همکاری برای ارائه خدمات خود را در سراسر استان در پاسخ به این اض

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

محتوای مقاله

سه ساسکاچوان LGBTQ2+ سازمان در حال همکاری برای ارائه خدمات خود را در سراسر استان در پاسخ به این اضافه فشار COVID-19 بیماری همه گیر.

OUTSaskatoon, Regina را تو غرور و Moose Jaw پراید در حال راه اندازی یک ابتکار مشترک به استخدام کمک رسانی کارگران برخی از آنها را به کار در درجه اول با مردم در مناطق روستایی که دسترسی به LGBTQ-خدمات دوستانه تر است محدود است.

OUTSaskatoon مدیر موقت Krystal Nieckar گفت: این سازمان به دنبال استخدام چهار "همکار دریانورد": در ساسکاتون, Regina, Moose Jaw و یک محل در شمال. شمال محل بستگی دارد نامزد موفق را در محل اقامت.

SASKATOON, SASK.; JUNE 6, 2016 - 0607 news gaypride Gay Pride Week board organizers Danny Papadatos and Krystal Nieckar addressing the large crowd that attended the Gay Pride Week flag raising at City Hall, June 6, 2016 (GORD WALDNER/Saskatoon StarPhoenix)
Krystal Nieckar سمت چپ آدرس های این جمعیت در هفته پراید پرچم بالا بردن در شهرستان ساسکاتون سالن در سال 2016. گرد والدنر/ساسکاتون StarPhoenix

ایده این است که کارگران در Moose Jaw و شمال خواهد بود, بیشتر, تلفن همراه, سفر به ارائه پشتیبانی نظیر و هر چه دیگر کمک های مورد نیاز به مردم در سراسر مناطق مربوطه خود را.

تو غرور, مدیر اجرایی, Jacq Icm که با استفاده از ضمیر "آنها" گفت: خود سازمان و OUTSaskatoon هر دو اجرا خدمات مشاوره در شهرهای مربوطه می باشند در "بند کفش" بودجه. زمانی که آنها را دیدم یک چشم انداز مثبت در مردم از دسترسی به خدمات مشاوره در طول COVID-19 گیر آنها متوجه یک نیاز وجود دارد برای پویا تر و فراگیر خدمات در مناطق روستایی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن