Sask. برتر هشدار می دهد او می تواند تحمیل ممنوعیت سفر در Hutterite مستعمرات

محتوای مقاله در ادامهمعارف و استان ارشد پزشکی سلامت افسر دکتر ثاقب شهاب اذعان چالش در Hutterite کلنی که در آن

توسط AKHSHIJNEWS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

معارف و استان ارشد پزشکی سلامت افسر دکتر ثاقب شهاب اذعان چالش در Hutterite کلنی که در آن اعضای خوردن و دعا در جمعی از تنظیمات وجود دارد و در حال نزدیک خانواده ارتباط بین مستعمرات.

وزارت معارف گفت که او و دیگر وزرای کابینه سخن گفته بود به رهبری مستعمرات تحت تاثیر قرار.

در علاوه بر این به RM از Lawtonia که تا به حال 2019 جمعیت 165 با توجه به Saskatchewan Health Authority اعداد استان نام 17 دیگر RMs با Hutterite کلنی که در آن COVID-19 مورد تاييد شد.

بسیاری از این RMs شده بود به نام قبلا توسط استان به عنوان مکان با موارد مثبت اما این لیست همچنین شامل Kindersley, Saskatchewan Landing سنت اندروز و وب است.

"این جدی است روز برای همه ما در استان" معارف گفت.

تعداد زیادی از مردم در بیمارستان با COVID-19 افزایش یافته و به 13 که بالاترین سطح از 15 مارس 9. سه در حال دریافت مراقبت های ویژه.

پنجاه موارد جدید اعلام کرد روز شنبه واقع شد در جنوب منطقه چهار در ساسکاتون منطقه سه در منطقه مرکزی و دو در دور دست در شمال و یکی در جنوب منطقه است.

فعال موارد در جنوب منطقه افزایش به 93 و پس از 57 در منطقه مرکزی و 22 در ساسکاتون منطقه است.

"این موارد بسیار در مورد, اما آنها کاملا غیر منتظره" معارف گفت. Hutterite مستعمرات توصیه شده است به منظور محدود کردن سفر و تماس با ما و اکثر شرکت-عمل او اضافه شده است.

"شده اند وجود دارد چند جدا شده گزارش از افراد شده است که پیروی از این دستورالعمل و آنها را به سفر خارج از جوامع خود را به صورت غیر ضروری دلایل و حتی زمانی که آنها ممکن است احساس خوب," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب