Sask. ایمنی عمومی آژانس گزارش فارسی wildfire موجود

محتوای مقالهآتش سوزی که به سرعت گسترش یافت بیش از ویکتوریا روز آخر هفته طولانی شده و تحت کنترل در آورد.انگلیسی

توسط AKHSHIJNEWS در 7 خرداد 1399

محتوای مقاله

آتش سوزی که به سرعت گسترش یافت بیش از ویکتوریا روز آخر هفته طولانی شده و تحت کنترل در آورد.

انگلیسی آتش به نام بعد از نزدیکی تاریخی سایت انگلیسی کابین آغاز شده در مارس 8 در شرق پرنس آلبرت و رشد به طور چشمگیری بیش از آخر هفته طولانی از 5,300 هکتار در 15 مه به 37,500 در مارس 19 — مساحت تقریبا دو برابر اندازه ساسکاتون.

گسترش سریع بود سوخت نگرانی که شعله های آتش می rip از طریق نزدیکی زمین های کشاورزی و یا تخلیه سریع جوامع اطراف. خوشبختانه, کولر, وتر آب و هوا در طول روز پس از آن کمک کند آتش را گسترش.

دو تیم از پرسنل اضافی اعزام شدند به آتش on May 20 و 21. آنها پیوست دیگران از جمله هشت برای اولین بار سازمان ملل خدمه آتش از سراسر بخش شرقی استان است.

With high winds and dry conditions, the English Fire that started east of Prince Albert near Fort a la Corne has grown and started creeping into farmland near Smeaton. (Photo courtesy Madison Whitley)
انگلیسی آتش سوزی آغاز شده است که در شرق پرنس آلبرت در نزدیکی فورت à la Corne دیده از زمین های کشاورزی در نزدیکی Snoring در طول سال 2020 ممکن است آخر هفته طولانی. (حسن نیت ارائه میدهد عکس مدیسون Whitley) /jpg

همانطور که از یکشنبه شب در این استان امنیت عمومی آژانس (SPSA) ذکر شده آن را به عنوان موجود در یک اندازه 41,362 هکتار است.

هفته گذشته این استان گزارش آتش سوزی ناشی از تنها حداقل آسیب در خارج از جنگل موثر بر چند خانه زنبور و برخی از نرده های خطوط. دود از فروغ نیز وادار به محیط زیست کانادا به موضوع کیفیت هوا مشاوره برای مناطق اطراف ساسکاتون و پرنس آلبرت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن