ساسکاچوان, رستوران ها, میله در صورت بازگشایی با احساسات

محتوای مقالهآشپز دیل مک کی (راست) refinishes جداول با پسرش Ayden (سمت چپ) در خارج Ayden آشپزخانه و نوار در آما

توسط AKHSHIJNEWS در 19 خرداد 1399

محتوای مقاله

SASKATOON, SK--JUNE 4/2020 - 0605 news Ayden reopen - Chef Dale MacKay (right) refinishes tables with his son Ayden (left) outside Ayden Kitchen and Bar in preparation for their reopening on June 23, 2020. Photo taken in Saskatoon on June 4, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Michelle Berg)
آشپز دیل مک کی (راست) refinishes جداول با پسرش Ayden (سمت چپ) در خارج Ayden آشپزخانه و نوار در آماده سازی خود را برای بازگشایی در تاریخ 23 ژوئن سال 2020 است. عکس گرفته شده در ساسکاتون در 4 ژوئن سال 2020 است. میشل برگ/ساسکاتون StarPhoenix

ساسکاتون آشپز دیل مک کی در حال برنامه ریزی برای بازگشایی چهار رستوران در ساسکاچوان این ماه; چه او در انتظار به انجام است ،

شروع دوشنبه, رستوران ها, کافه ها و سالن های ورزشی را مجاز به بازگشایی تحت محدودیت های شدید به عنوان بخشی از مرحله سوم از ساسکاچوان بازگشایی طرح است.

رستوران ها و کافه ها تنها می تواند در نیمی از ظرفیت و باید حفظ فاصله بین جداول.

"اگر شما نگران سپس شما خیلی احمقانه" مککی گفت. "منظورم این است که آن را بسیار نگران زمان. در حال حاضر هدف این است که به پول هدف این است که به از دست دادن حداقل است که شما می توانید."

مککی گفت: هیچ یک از مکان های متعلق به مردمی رستوران گروه که او در آن شریک خواهد بود بازگشایی اگر دولت فدرال بود نه تمدید آن اورژانس یارانه دستمزد به پایان ماه اوت.

چوب و سنگ در ساسکاتون میله میله برای باز کردن اولین روز چهارشنبه و به دنبال آن خیابان در رجاینا در ژوئن 16, کمی باقرقره در دشت در ساسکاتون در تاریخ 18 ژوئن و در نهایت Ayden آشپزخانه و نوار در ساسکاتون در ژوئن 23.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن