ساسکاتون با هدف باز کردن, هوای آزاد, استخر, زمینه, باغ وحش در اوایل ماه جولای

محتوای مقالهمرحله چهارم از استان بازگشایی طرح هفته آینده آغاز می شود اما شهر ساسکاتون می گوید آن را نیاز به زم

توسط AKHSHIJNEWS در 29 خرداد 1399

محتوای مقاله

مرحله چهارم از استان بازگشایی طرح هفته آینده آغاز می شود اما شهر ساسکاتون می گوید آن را نیاز به زمان کمی بیشتر برای دریافت بیشتر از آن, آزاد, امکانات تفریحی به بالا و در حال اجرا است.

که تا حد زیادی به دلیل city hall تا به حال تنها چند روز متوجه شروع به استخدام کارکنان — بسیاری از آنها گذاشته شد و در ماه مارس — لازم به عمل و حفظ امکانات موجود در فاز چهارم.

"بسیاری از ما مشتاق به رسیدن به توپ الماس استخر و اسپری پارک به عنوان به زودی به عنوان ممکن است, اما آن را کمی وقت اضافی" مدیر کل خدمات اجتماعی Lynne پارك در بیانیه ای گفت.

"وجود دارد مقدار زیادی از کار که باید انجام شود را به کارکنان در آموزش آنها در ایمنی جدید از پروتکل های وابسته به بهداشت عمومی سفارشات و مطمئن شوید همه باقی می ماند سالم و امن — کارگران و مشتریان به طور یکسان."

شهر انتظار دارد که به دو تا از آن استخر — ریورسدل و جورج بخش — و همچنین به عنوان ساسکاتون جنگلداری مزرعه پارک و باغ وحش به روی عموم باز با هفته اول ماه جولای. پارو استخر و همراه بازی برنامه های پیش بینی شده برای باز کردن در اواسط ماه جولای در آخرین, در حالی که, هوای آزاد, اسپری پد در دسترس خواهد بود به صورت عمومی در ژوئن 26, با توجه به این شهرستان است. تاریخ افتتاح برای Lathey و Mayfair استخرهای هنوز به تعیین خواهد شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب