ساسکاتون شرکت با استفاده از گیاهان برای کمک به جستجو برای COVID-19 واکسن

محتوای مقاله در ادامهبرای ایجاد یک واکسن شما نیاز به یک آنتی ژن — چیزی که مشابه ویروس ها و قطار سیستم ایمنی بد

توسط AKHSHIJNEWS در 20 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

برای ایجاد یک واکسن شما نیاز به یک آنتی ژن — چیزی که مشابه ویروس ها و قطار سیستم ایمنی بدن ما را به آنتی بادی است که می تواند به دفع کردن چیزی که واقعی است.

"آن چیزی است که بدن خود را به رسمیت می شناسد به عنوان خارجی, بنابراین اگر تا کنون واقعی پاتوژن وارد می شود, شما آماده برای مبارزه با آن" VIDO-InterVac دانشیار مدیر توسعه کسب و کار Dr. Paul هاجسون گفت.

SASKATOON,SK--JANUARY 22/2020-0123 news vaccine development- Volker Gerdts, second from right, director and CEO of the University of SaskatchewanÕs Vaccine and Infectious Disease Organization-International Vaccine Centre, with colleagues Darryl Falzarano, left to right, Robert Brownlie. and Qiang Liu in the lobby of VIDO on the U of S campus in Saskatoon, SK on Wednesday, January 22, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
U S محققان داریل Falzarano; Robert Brownlie; Volker Gerdts و Qiang Liu hsve مشغول به کار در یک واکسن برای رمان coronavirus از ژانویه (ساسکاتون StarPhoenix/لیام ریچاردز) لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix

VIDO-InterVac و بسیاری دیگر از محققان توسعه این آنتی ژن در سلول های حیوانی مثل تخم مرغ.

Zettl شرکت متوجه شدم همین روند ممکن است با گیاهان. با استفاده از موجود خود را پلت فرم آنها در حال حاضر در تلاش برای "آموزش" گیاهان — به طور خاص یک نوع از توتون و تنباکو — برای دیدن اگر آنها می تواند به تولید یک آنتی ژن قابل استفاده با هدف استخراج پروتئین به اندازه کافی برای به دست آوردن یک نمونه خالص به VIDO-InterVac قبل از پاییز سال 2020 است. این یکی از چندین پروژه سازمان است که بخشی از آن در تلاش برای کشف راه های مختلف ساخت یک واکسن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب