ساسکاتون به آرامی شروع به بازگشت به حالت عادی با فاز سوم بازگشایی

محتوای مقالهآبی کلگ که آن را نمی خواهد طولانی قبل از اینکه کسی دستور Gringo خود را در مرکز شهر نوار را امضا و

توسط AKHSHIJNEWS در 20 خرداد 1399

محتوای مقاله

آبی کلگ که آن را نمی خواهد طولانی قبل از اینکه کسی دستور Gringo خود را در مرکز شهر نوار را امضا و قوی — مخلوط تکیلا آبجو و آهک.

همانطور که معلوم شد حق با او بود.

دیوانه کاکتوس در خدمت آن Gringo در 11:13 صبح روز دوشنبه در کمتر از 15 دقیقه پس از بار درهای خود را برای اولین بار در تقریبا سه ماه.

"کسی که فقط به حال برای اولین بار," کلگ گفت.

SASKATOON, SK--JUNE 8/2020 - 0609 news reopening - Jenene Folk, part owner of the Crazy Cactus, pours a drink on their patio. Masks are just part of the changes service industry workers will be adjusting to as restaurants reopen in Saskatchewan. Photo taken in Saskatoon, SK on Monday, June 8, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
Jenene قوم صاحب بخشی از دیوانه کاکتوس هرچه یک نوشیدنی در پاسیو. ماسک ها فقط بخشی از تغییرات سرویس کارگران صنعت خواهد بود تنظیم به عنوان رستوران بازگشایی در ساسکاچوان. عکس گرفته شده در ساسکاتون SK در دوشنبه 8 ژوئن 2020.ساسکاتون StarPhoenix / Matt Smith , Matt Smith/ساسکاتون StarPhoenix

دوشنبه آغاز فاز سوم استانی برنامه ریزی برای بازگشایی کسب و کار است که مجبور شدند در مارس به عنوان COVID-19 همه گیر وارد در ساسکاچوان.

این شامل میله, رستوران ها, مکان های عبادت ورزشگاه و تناسب اندام دیگر کسب و کار و همچنین به عنوان مهد کودک و مراقبت های شخصی خدمات که در فاز دوم آغاز شد که در اواخر ماه گذشته.

کلگ گفت که دیوانه کاکتوس است rehired بیشتر از حدود 25 نفر بودند که گذاشته زمانی که این بیماری همه گیر آمار و بازگشایی با دولت موظف اقدامات مانند ماسک برای سرور.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن