شاتر

دیگر همه گیر می تواند در مورد به آمار بیمه خدمات درمانی – فرسودگی شغلی کارکنان. Dr انس نادر توضیح می دهد که چگونه در آغوش شیوه های کار انعطاف پذیر و مدرن تغییر برنامه ریزی خواهد سهولت بار در کشیده بهداشت و درمان کارگران است.

در انگلستان در حال ظهور است از آن مستند خواب زمستانی. در درون ما و بیمارستان و پزشکان عمل جراحی و درمانگاه حس غرور جمعی در هوا آویزان بود که در میان رزمندگان بازگشت پیروز از نبرد است.

اما در میان پزشکان و پرستاران و دربانان داروسازان و خط مقدم مدیرانی که مشغول به کار خستگی ناپذیر در سراسر Covid-19 گیر هر گونه شادی در چشم انداز بازگشت به حالت عادی است خو با خستگی و انتظار دشوار ماه که پیش روست.

درک درستی از تجربه خود ساخته شده است از خود من سال صرف به عنوان یک دکتر در لندن و بیمارستان از حساب از دوستان و همکاران من در سرویس های بهداشتی باعث می شود من به ترس که یک دوم همه گیر آماده است برای حمله به سرویس های بهداشتی از درون.

من با اشاره به شایعه موج دوم و یا حتی به نزدیک شدن به فصل زمستان آنفولانزا بلکه پدیده فرسودگی شغلی – یک برنامه به طور بالقوه ناتوان و خطرناک بیماری است که بر بیش از نیم میلیون نفر از بزرگسالان در انگلستان در هر سال.

فرسودگی شغلی تعریف شده توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان “احساسات, انرژی, کاهش, کاهش حرفه ای کارآمدی و احساسات منفی مربوط به یک شغل – شناخته شده است به عنوان یک نتیجه از مزمن سوء مدیریت استرس در محل کار است. افراد مبتلا ممکن است نمایشگاه عاطفی پایمال تضعیف ایمنی و گرایش به اشتباهات داوری در محل کار.

در ماه ژوئن در انجمن پزشکی بریتانیا منتشر شد نتایج یک ردیاب نظرسنجی که در آن 41 درصد از پاسخ دهندگان (NHS پزشکان) در نظر گرفته خود را به “در حال حاضر رنج می برند از هر گونه اضطراب و استرس و فرسودگی شغلی پریشانی عاطفی و یا دیگر بیماری روانی مربوط به یا بدتر ساخته شده توسط شما و کار”, با 29 درصد از پاسخ دهندگان اذعان وضعیت خود را بدتر از زمان شروع این بیماری همه گیر. این آمار تکان دهنده هستند, ماسک, بسیاری از پزشکان که در حال نزدیک شدن سریع نقطه از فرسودگی یا کسانی که هنوز خود تشخیص داده شد.

این بیماری دارای پتانسیل قابل توجهی مطرح خطری برای فرد مبتلا به همکاران خود و در این مورد به بیماران خود را. اما می تواند ما را واقعا شگفت زده می شود که میزان فرسودگی شغلی در میان پزشکان است مارپیچی خارج از کنترل است ؟

اولا کسانی که نمایشگاه فداکاری و تعهد به کار خود را – به عنوان بسیاری از کسانی که در مراقبت حرفه ای انجام دهید – به طور کلی در معرض خطر بالاتر برای رسیدن به فرسودگی نقطه. دوم, کارکنان بیمه خدمات درمانی در حال تجربه طولانی قرار گرفتن در معرض استرس در معرض خطر و ترس است. من بیمه خدمات درمانی همکاران تشبیه عمل رفتن به کار در اوایل بهار این سال به عنوان به نبرد با نامرئی و قدرتمند دشمن – اما در این مثال آنها رفت و بدون آرمور و به خطر انداخته آوردن خطر خانه به خانواده خود را در هر شب.

در حال حاضر با وجود افت قابل ملاحظه در Covid-19 عفونت آن است کوهستانی تعداد از دست رفته روال قرار ملاقات ها و درمان آن ها ستون فشار بر کارکنان بیمه خدمات درمانی. بیشتر خواهد شد و از یک حس واقعی از وفاداری و وظیفه ادامه به اولویت بندی بیماران و همکاران خود بیش از خود تندرستی اما من اعتقاد دارم که آن زمان ما به نام توقف در بیمه خدمات درمانی را ناپایدار کار مي رفت.

تصمیم گیرندگان باید دست گرفتن این فرصت برای رفع ترک خورده, پایه, قبل از قریب الوقوع خطر بزرگ مقیاس فرسودگی شغلی کارکنان باعث می شود که کل ساختار را به سقوط.

ما باید شروع به ارائه توانمندی های بالینی و غیر بالینی کارکنان به طور یکسان. به این معنا توزیع کنترل بیش از تغییر برنامه ریزی; اعتماد افراد را به خود مدیریت زمان و حجم کار در راه است که به بهترین وجه مناسب نیازهای منحصر به فرد خود را.”

من خوشبین باقی می ماند که اگر چه بسیار آسیب در حال حاضر انجام شده است فرصت های باقی مانده برای کنترل تنش.

ما باید شروع به ارائه توانمندی های بالینی و غیر بالینی کارکنان به طور یکسان. به این معنا توزیع کنترل بیش از تغییر برنامه ریزی; اعتماد افراد را به خود مدیریت زمان و حجم کار در راه است که به بهترین وجه مناسب نیازهای منحصر به فرد خود را و پایان دادن به ظلم و ستم غیر قابل پیش بینی از متمرکز روتا. کار انعطاف پذیر آغوش شده است اکثر بخشهای اشتغال در انگلستان پس چرا باید کارکنان بیمه خدمات درمانی محروم شده اند همان منافع ؟

انتقال را به هیچ وجه آسان – از زمان منسوخ نیروی انسانی سیستم عمیقا جاسازی شده – اما بازده خواهد بسیار بیشتر از هزینه های. تصور کنید یک سیستم است که در آن پزشکان می تواند در ممانعت از فرسودگی شغلی توسط به طور موقت قطع تغییرات خود را که در آن پرستاران می تواند زمان را به فرایند یک خانواده سوگ امن در دانش است که تغییرات خود را خواهد بود به سرعت پر شده توسط یک همکار و که آنها به راحتی می تواند دوباره تنظیم برنامه های خود را دوباره در آینده.

این صدا ممکن است عقل در زمانی که خدمات در حال کشیده ویفر نازک, اما آن را حس می کند زمانی که شما به یاد داشته باشید که بدون این افزایش انعطاف پذیری و بسیاری از کارکنان خواهد بود مجبور به ترک نیروی کار به طور دائم.

با آغوش ساده و فن آوری های دیجیتال, سیستم عامل, این سناریو به سرعت می تواند تبدیل به یک واقعیت. این به معنی سرمایه گذاری در نوآوری های دیجیتال است که می تواند تسهیل کار انعطاف پذیر برنامه ریزی بدون درز کارکنان استخدام و نقل و انتقال و کاهش مصرف انرژی-کاهش زمان پزشکان صرف admin.

اما اگر ما می خواهیم برای دیدن واقعی و پایدار تغییرات معنی دار برای محافظت از بیمه خدمات درمانی در دهه های آینده اقدامات و ابتکارات نیاز به توسعه یافته و در اطراف مردم آنها در نظر گرفته شده برای حمایت از. بیمه خدمات درمانی کارکنان ممکن است اما آنها نه برتر از انسان است. وجود دارد هیچ زمان بیشتری را به زباله – بیایید شروع با معنی اقدام برای اصلاح کار هنجارها و ما را بیمه خدمات درمانی و حتی بیشتر.

HR فرصت ها در بهداشت و درمان در پرسنل امروز

مرور بیشتر HR فرصت ها در بهداشت و درمان

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de