وکیل ارشد جریمه برای بوسیدن junior همکار

متی Chattle/شاتر یک وکیل شده است و دستور به پرداخت تقریبا 100000 پوند برای حرفه ای پس از سوء او را بوسید تاریخ

توسط AKHSHIJNEWS در 27 خرداد 1399

متی Chattle/شاتر

یک وکیل شده است و دستور به پرداخت تقریبا 100000 پوند برای حرفه ای پس از سوء او را بوسید تاریخ و وکیل در یک اتاق هتل پس از یک شب از نوشیدن.

Gary ارشد سابق شریک مدیریت در بیکر و مکنزی داشت توسط وکلاء انضباطی و دادگاه به نقض قوانین حرفه ای هنگامی که او مجبور ناخواسته بوسه در یک تاریخ و یکی از همکاران زن گردن در سال 2012.

این زن بعد از ترک این شرکت پس از پذیرش حل و فصل مالی و امضای non-disclosure agreement.

ارشد نیز متهم با استفاده از موقعیت خود را در شرکت به تاثیر نتیجه تحقیقات داخلی به اتهام آزار و اذیت. بیکر و مکنزی مدیر منابع انسانی مارتین بلکبرن و شریک زندگی توماس Cassels پاک شد از اتهامات سوء رفتار اگر چه دادگاه اشاره کرد که Cassels تا به حال ساخته شده "خطا در قضاوت".

هر دو ارشد و بیکر و مکنزی پاک شد از یک اتهام در مورد شکست به سرعت به مشورت وکلای مقررات سازمان در مورد این حادثه. ارشد جریمه شد £55,000 و باید پرداخت £40,000 در هزینه.

در یک بیانیه ارشد گفت: "تلخی" ابراز تاسف آنچه اتفاق افتاده بود در سال 2012 و گفت: این موضوع نشده بود پوشش داده شده توسط این شرکت و این که او رفتار مناسب در طول تحقیقات خود را.

بیکر و مکنزی در بیانیه ای گفت: "این شرکت با همکاری اداره به طور کامل با SRA در طول این فرایند است. ما خوشحالیم که بدون پیدا کردن از سوء رفتار حرفه ای ساخته شده در برابر بیکر و مکنزی.

"ما در حال های مختلف شرکت از یک دهه پیش با رهبری جدید افزایش هدف و تعهد به تنوع و شمول است. این منعکس شده است اقدامات ما گرفته اند و سیاست های ما معرفی کرده اند که اطمینان حاصل شود که همه مردم ما بدون در نظر گرفتن ارشد احساس قدرت به تماس اشتباه یا رفتار نامناسب.

"پس از این حادثه ما نیز افزایش یافته است ما سیاست های داخلی از جمله در اطراف اداره شرکت است. چیزی شبیه به این هرگز نباید دوباره اتفاق می افتد."

بخش حقوقی HR فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در بخش حقوقی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن