هفت راه برای مقابله با بازگشت به کار مهد کودک مسائل

شاتر اگر چه بیشتر محل های کار را بازگشایی در روز 4 ژوئیه مدارس و مهد کودک تنظیمات مانند تعطیلات باشگاه بعید ا

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399

شاتر

اگر چه بیشتر محل های کار را بازگشایی در روز 4 ژوئیه مدارس و مهد کودک تنظیمات مانند تعطیلات باشگاه بعید است که برای باز کردن به طور گسترده ای برای برخی از زمان ترک کار پدر و مادر با یک معضل است. جو Moseley به نظر می رسد در هفت راه HR تیم می تواند رویکرد این مسئله است.

از روز شنبه 4 جولای بسیاری از کسب و کار از جمله بارها و رستوران ها خواهد بود قادر به باز کردن برای اولین بار از این مستند. کارفرمایان شروع به "unfurlough" کارکنان و یا قرار داده و آنها را قابل انعطاف کردند برای کمک به آنها را در محل قرار داده و همه اقدامات لازم برای اطمینان از محل خود هستند Covid-امن.

اما چه گزینه های خود را اگر برخی از اعضای هیات نمی تواند بازگشت به دلیل مراقبت از کودکان ،

مدارس بسته باقی می ماند برای بسیاری از دانش آموزان در انگلستان و به احتمال زیاد دوباره به همه گروه های سال تا ماه سپتامبر در اولین. کودکان قبل و بعد از مدرسه باشگاه و برخی از تعطیلات ارائه دهندگان مراقبت شده اند قادر به باز پس از 15 ژوئن اما روشن نیست که چگونه بسیاری انجام داده اند.

بسیاری از والدین نیز تکیه بر حمایت از اعضای خانواده و دوستان برای کمک به مراقبت از کودکان. قوانین در اطراف این کاملا پیچیده است. اگر یک خانواده تشکیل یک "حمایت حباب" با یکی دیگر از خانواده آنها می توانید ملاقات در هر یک از دیگر و از همین حالا باید به پایبندی به اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. بنابراین اگر یک عضو از کارکنان در یک حباب با یک عضو خانواده است که به نظر می رسد پس از کودکان خود را, آنها باید قادر به بازگشت به کار.

از روز شنبه 4 تیر مردم را برآورده می تواند در داخل خانه و در جمع های خانوادگی شامل دو خانواده اما انتظار می رود آنها را به لحاظ اجتماعی فاصله از هر کسی که در خانواده خود و یا حباب. که به طور موثر به این معنی است که دیگر اعضای خانواده نمی قادر خواهد بود برای مراقبت از نوزادان یا کودکان خردسال, اما احتمالا می توانید پس از نگاه کسانی که به اندازه کافی برای انجام بسیاری از چیزهایی را برای خود.

اگر شما پدر و مادر در نیروی کار خود را بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی ممکن است در تلاش برای بازگشت به کار تا زمانی که خود را معمول مهد کودک ترتیبات در محل هستند.

راهنمایی برای کارفرمایان

  1. اگر شما قبلا انجام شده نیست بنابراین شما باید شروع به گفتگو با کارکنان خود را در مورد بازگشت به کار. اگر آنها نمی تواند بازگشت به دلیل مراقبت از کودکان (و یا هر گونه مشکلات دیگر) هر چه زودتر به شما در پیدا کردن بهتر است.
  2. در صورت پیدا کردن یک متفاوت (و احتمالا موقت) کار تنظیم خواهد به آنها کمک کند. شما می توانید تنظیم ساعت کار خود را به جای آنچه مهد کودک آنها در دسترس است ؟ و یا آنها می توانید از خانه کار می کنند?
  3. نمی فرضیات در مورد خواهد شد که ارائه مراقبت از کودکان در یک خانواده واحد است. بسیاری از خانواده ها تلاش برای به اشتراک گذاشتن مسئولیت ها بین پدر و مادر و ممکن است بخواهید سعی کنید و حقه بازی در کنار این کار.
  4. آیا فقط اصرار کسی که بازگشت به کار اگر شما می دانید که آنها واقعا نمی تواند به دلیل عدم مراقبت از کودکان. اگر شما آن است که به احتمال زیاد به تضعیف ضمنی وظیفه از اعتماد و اطمینان بین شما و آنها و اگر آنها را به دو سال از خدمات آنها قادر خواهید بود به استعفا و به ادعای سازنده اخراج ناعادلانه است.
  5. هر پدر و مادر است که در حال حاضر شده است furloughed برای سه هفته دوره بین ماه های مارس و پایان ماه ژوئن می تواند دوباره furloughed برای تمام یا بخشی از ساعت کار معمول خود را. به یاد داشته باشید که شما باید برای کمک به هزینه کردند از 1 اوت.
  6. اگر شما در حال حاضر نیست furloughed یک عضو از کارکنان وجود دارد گزینه های دیگر شما می توانید در نظر با آنها مانند مصرف سالانه مرخصی بدون حقوق مرخصی والدین یا پرداخت نشده فرصت مطالعاتی.
  7. شما ممکن است قادر به اخراج هر عضو از کارکنان است که نمی تواند بازگشت به کار در یک مدت زمان معقول-قاب – اما که خواهد بود "آخرین چاره" و شما می خواهم انتظار می رود که در بررسی همه گزینه های دیگر برای اولین بار و به آنها هشدار داد که کار خود را در معرض خطر است. ما توصیه می کنیم که شما توصیه اول برای جلوگیری از پتانسیل ناعادلانه اخراج و احتمالا ادعای تبعیض.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

Jo Moseley

در مورد جو Moseley

جو Moseley ارشد کاردانی وکیل در ایروین Mitchell


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن