Shabazz قصر تحویل یک کیسه مخلوط در دان از الماس رویاهای'

درجه: 3.0/5.0 اسماعیل ساقی هنوز هم عامل و پر رونق در حاشیه رپ بازی حتی در 50s. این عضو سابق گرمی برنده جایزه س

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

درجه: 3.0/5.0

اسماعیل ساقی هنوز هم عامل و پر رونق در حاشیه رپ بازی حتی در 50s. این عضو سابق گرمی برنده جایزه سه نفر Digable سیارات ساخته شده است شهرت خود را در '90s با پرماجرا خود را با نام تجاری کلاسیک هیپ هاپ. پس از بازگشت به موسیقی در سال 2009 با Shabazz قصر همکاری خود را با چند نوازنده تنداي Maraire ساقی همچنان به گسترش خود را در مرز-هل دادن سبک هیپ هاپ به دهه جدید.

در آلبوم جدید, دان الماس رویاهای, Shabazz قصر نگاه به بیرون به سوی آینده نظر گرفتن الهام از فانک و جدید برای تلفن های موبایل معاصر رپ. با استناد به پسرش, جاز, ساقی, همچنین شناخته شده به عنوان emo-rap پیشگام Lil تریسی به عنوان یک تاثیر اولیه در این پروژه آن را روشن است که ساقی است که کاملا مایل به انطباق با نسل جدید موسیقی سبک. به عنوان یک نتیجه از همین الماس رویاهای یک شجاعانه تجربی نوبت جدید برای Shabazz کاخ, اما آن را در نهایت نیز یک ناهموار کیسه مخلوط.

به همین الماس رویاهای پر است از هیجان انگیز ترکیبات جدید. منجر تک "یادگیرنده سریع" برای تلفن های موبایل مانند یک sci-fi تفسیر مجدد از G-funk اضافه کرد وهم آور, الکترونیکی, auto-tune به بنفش نوار Nate مهمان خواننده ایجاد فراموش نشدنی فاصله خروجی جو است. یکی دیگر از آهنگ "سوفله شکلات" برای تلفن های موبایل دو نفره و مدرن با هیجان انگیز, فانک, شیار که مخلوط به خوبی با ساقی کلاسیک میله های زندان. "این است که هنر/ من اشک قالب جدا" ساقی شجاعانه فریاد می زند کاملا مجسم Shabazz کاخ تمرکز.

تجربی لبه دان از الماس رویاهایاما همچنین یک شمشیر دو لبه است. در زمان ایجاد یک منحصر به فرد تجربه گوش دادن. در زمان های دیگر این ناشی آهنگ ظروف سرباز یا مسافر. بدترین مجرم است "مرطوب" تلاش در یک اهل تفریح و بازی آهنگ دام است که نتواند برای ایجاد هر یک از این انرژی یا بهره که این سبک را فراهم می کند. بیش از یک سکندری ضرب و شتم و عناصر تولید است که پاپ در داخل و خارج از فوکوس مانند صوتی داخل ساقی تلاش خود را می کند Lil Uzi Vert برداشت با موفقیت کمی. "من فقط می خواهم آب 'علت آن را مرطوب/ من فقط او را آب 'علت آن را مرطوب" او سنا در تلاش برای گرفتن با تکبر راه رفتن به جای آمدن در سراسر به عنوان شاخی. اگر چه غیر متعارف و sonically منحصر به فرد پیگیری است و در مجموع از دست ندهید.

باک آهنگ "پورتال شمالی: Panthera" و "پورتال جنوبی: میکا" تا حد زیادی فراموش شدنی و خالی کمک کمی به این آلبوم است. "ضمن تشکر از دختران" حسن نیت ادای احترام به زنان در پنسیلوانیا زندگی می آید در سراسر به عنوان صاف و پر پیچ و یک retread از این دو را مختلف دیگر چامه به الهی زنانه. این آهنگ ها جمع شدن از این آلبوم تجربی جو ارائه کمی فتنه و یا رمز و راز است.

اگر چه این آلبوم اغلب دچار سردرگمی وجود دارد نقاط روشن. بیگانه "آگهی سرمایه گذاری" است که این آلبوم را روشن standout آهنگ با درخشان کریستالی سینت سایزر و غرش ریتم. در اینجا ساقی کلاسیک braggadocio خطوط درخشش هموار بالای یک تهدید و خط باس پر از تکبر راه رفتن instilling آهنگ با حس کیهانی سرد است. "من در زمان کوه/ من شناور پایین آبشارها و چشمه/ یک رویای داخل یک CashApp" او بالند خود را تحویل گردیده و سهل انگار. "آگهی سرمایه گذاری" بیشتر موفقیت قطاری Shabazz قصر در موثر ترین آنها: تجربی جو آخرتی.

نهایی آهنگ "Reg پیاده توسط شیشه به دنبال" یک فوق العاده روانگردان جم, پایان دادن به آلبوم در یک یادداشت بالا. با مسحور ساکسیفون, انفرادی از مهمان کارلوس کلی آهنگ می یابد ساقی در سفر به دیگر ابعاد. در اینجا ساقی قطاری از آلبوم چشم انداز در هم پیچیده گذشته و حال خود را به عنوان خواننده در حال غرق در یک فضای اثیری.

موسیقی Shabazz قصر همواره مورد روشنگری تحویل را از طریق یک لنز کیهانی, افریقایی-فوتوریسم. در حالی که در همین الماس رویاهای ثابت می کند که ساقی و Maraire در حال حاضر با الهام از زمان rap صحنه نتیجه با قاطعیت می ایستد گیر کرده جایی میان بی باک آزمایش و پراکنده مرموز, ظروف سرباز یا مسافر — بی دست و پا اما بی باک با این وجود.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن