ریختن برخی از نور در پایان Covid-19 تونل: توطئه یک راه رو به جلو

آسیا-اقیانوس آرام, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, اخبار سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, فقر &a

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, اخبار سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

داکا, بنگلادش Jun 4 سال 2020 (IPS) - مستندات شده اند اقدامات اصلی برای صاف منحنی' از COVID-19 عفونت. اما مستندات به طور معمول متحمل بزرگ اقتصادی هزینه های توزیع نابرابر در اقتصاد و جوامع. در واقع برخی از دولت اذعان کرد که آنها انتخاب زندگی بیش از اقتصاد".

'زندگی در مقابل اقتصاد': یک دوگانگی کاذب
به عنوان مستندات بارها و بارها تمدید این استدلال که اقتصاد را می توان زنده کرد اما نه مرده آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که زندگی و معیشت' هستند ذاتا هم تنیده شده است. دیگر مستندات بالاتر از خطر گرسنگی و از این رو مرگ است.

آصف علی

مستندات می توان از پیشرفت و رفاه مردم است برگشت ناپذیر به خصوص برای افراد آسیب پذیر است. بیشتر 'اتفاقی' کارگران, خرده کسب و کار و دیگران در 'رسمی' در اقتصاد پیدا کردن آن را دشوار است به خصوص برای زنده ماندن طولانی مستندات.

با میلیون ها نفر در حال حاضر بیکاری در این سازمان بین المللی کار (ILO) هشدار می دهد که نزدیک به نیمی از نیروی کار جهانی در خطر از دست دادن معیشت. دانشگاه سازمان ملل متحد-موسسه جهانی برای توسعه اقتصاد پژوهش (UNU-گسترده تر) تخمین می زند که 20 درصد درآمد یا مصرف انقباض می تواند به افزایش سطح فقر توسط 420-580 میلیون. برآورد شده است که 9 نفر از هر 10 نفر در جهان شده است مختل شود.

از این رو بسیاری از کشورهای در حال توسعه به خصوص آنهایی که در حال تحت فشار افزایش دوباره شروع به اقتصاد خود است.

دوباره شروع اقتصاد: 'به شود و یا نمی شود'
کشورهایی که در حال کاهش مستند محدودیت نیز شاهد جهش در COVID-19 عفونت. کره جنوبی دوباره محکم مستند محدودیت های پس از سنبله در موارد. ایران بازگشایی شد در ماه آوریل برای نجات اقتصاد اما در عرض یک ماه تعیین شده تهران و هشت استان به عنوان "مناطق قرمز".

سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مشهور مجله پزشکی لانست هشدار داد در برابر پوسته پوسته شدن پشت مستند محدودیت های بیش از حد به سرعت.

کشور در حال حاضر نیاز به پیدا کردن یک شیوه ای مطلوب از دوباره شروع اقتصاد است. اما زمان و سرعت از آرامش محدودیت خواهد شد بستگی دارد در میان دیگران در چه کشورهایی انجام داده اند در طول مستند دوره به عنوان مثال افزایش عرضه از تجهیزات حفاظت شخصی (PPEs), تخت های مراقبت ويژه (Icu) ایجاد توده آگاهی در مورد اقدامات پیشگیرانه ،

کشورها نیز نیاز به حفظ نظم و قانون و یک روند برنامه ریزی شده برای باز کردن اقتصاد مورد نیاز است. لذا با این روند برنامه ریزی شده بود ؟ آنچه را مطلوب رویکرد است ،

در اینجا ما نشان می دهد 3S – هوشمند مبتنی بر علم و بخشی از راه حل

راه حل های هوشمند
اپیدیولوژی صحبت از "هوشمند مهار" است که همه را می داد. توسط 'هوشمند' منظور ما موثر است اما ارزان; نوآورانه اما آسان برای استفاده و راه حل برای به حداقل رساندن خطر از COVID-19 در محل کار. این نیاز به لقاح متقابل ایده ها از رشته های مختلف: کارشناسان بهداشت عمومی, پزشکان روانشناسان صنعتی سازمانی اقتصاددانان و معماران و مهندسان. درس هایی از بهترین شیوه های از جهان نیاز به وارد سفارشی و تست شده است.

یکی از دلایل اصلی که چرا کشورهایی مانند سنگاپور ، هنگ کنگ و ویتنام مقابله بهتر از دیگران این است که آنها آموخته دشوار درس پس از شیوع بیماری سارس از 2002-04. همان را می توان گفت: در مورد غنا سنگال و برخی دیگر از کشورهای آفریقایی که تجربه 2014 غرب آفریقا شیوع ابولا .

خوب اولیه-سیستم های بهداشتی می تواند تدبیر و انتشار معقول سازگاری به عنوان دیده می شود در ویتنام و هند ایالت کرالا است. رواندا و ایالت کارناتاکا هند نصب شده پا عمل شستن دست ها در ایستگاه های در مکان های شلوغ مانند اتوبوس انبار و ایستگاه های راه آهن. از جمله امکانات باید نصب در زاغه و محل کار. رهبران محلی باید نقش فعال به گسترش پیام های بهداشتی در مورد صورت-ماسک و جداسازی مشکوک.

علم مبتنی بر راه حل های
علم به معنی داده است. مسلح با اطلاعات دولت می تواند به طور مداوم اصلاح سیاست های خود را. تا به روز اطلاعات در مورد هر دو سلامت و توسعه اجتماعی-اقتصادی نتایج را پشتیبانی مبتنی بر شواهد در تصمیم گیری. اما کم آماری ظرفیت نیاز به خطاب فوری. این راه حل برای ایمنی باید جامد بنیاد علمی – ارزیابی ریسک از محل کار و استراتژی برای کاهش باید علمی.

به منظور محدود کردن خطر نیاز به یک رویکرد اپیدمیولوژیک است که با تمرکز بر مکان ها و مردم به احتمال زیاد به گسترش این بیماری است. بنابراین تمرکز بیشتر در معرض خطر محله های فقیرنشین شهری زندانها و اردوگاه های پناهندگان که در آن مردم زندگی می کنند در متراکم چهارم با امکانات محدود برای شیوه های بهداشت خوب. برای مثال معماران و برنامه ریزان شهری در حال آزمایش با راه حل های نوآورانه در داکا.

ردیابی تست جداسازی و درمان باید بخشی جدایی ناپذیر. اما توده تست گران است و ویتنام تجربه هدفمند رویکرد همراه با تماس با ردیابی و انتخابی قرنطینه به نظر می رسد مناسب تر برای کشورهای فقیر.

بخشی از راه حل
راه حل برای لباس ها, صنعت بانکداری در بخش ساخت و ساز و غیره. نیاز به طراحی بر اساس بخشی و سایت های خاص ارزیابی ریسک. سپس پروتکل های سفارشی برای بخش های مختلف نیاز به توسعه یافته به طوری که این بخش می تواند عامل شروع با به حداقل رساندن خطر سرایت.

به عنوان مثال مهندسین صنایع می تواند طراحی مجدد محیط کار از RMG صنایع مناسب برای اطمینان از فاصله فیزیکی با کمی تغییرات. کارگران جریان یا جنبش باید به درستی طراحی شده و تحت نظارت است. وجود دارد باید پروتکل در هنگام ورود به کارخانه و در طول اقامت خود را. تجهیزات ویژه مانند خودکار/پای عمل شستن دست ها می ایستد و یا ضد عفونی اتاق با استفاده از مواد غذایی درجه ضد عفونی کننده می تواند نصب شود در دروازه از هر طبقه.

بخش خدمات نیاز به مشتری/مشتری جریان راه حل. این راه حل اطمینان مشتری/مشتری رضایت و ایمنی از هر دو مشتری/سرویس گیرنده و سرویس دهنده است.

صنعت ساخت و ساز نیاز به مدیریت سایت از پروتکل های مانند: سایت ورود/رو روش محدود کردن تعداد کارگران در سایت حفظ کارگر بهداشت تبيين مناطق در معرض خطر ، ساخت و ساز زمانبندی پروژه نیاز به طراحی شده در راه به طوری که کارگران می توانند به کار به صورت موازی اجتناب از کار فشرده توابع.

همه بخش ها نیاز به سفارشی پروتکل برای COVID-19 مورد: روش تشخیص نشانه های جداسازی آلوده کارکنان و تنظیم بستری شدن در بیمارستان در صورت نیاز. روانشناسی مشاوره مورد نیاز است برای بالا بردن کارگر روحیه.

بسته های محرک اقتصادی دولت می توان به پیروی از دستورالعمل های ایمنی محل کار. تصویب قوانین جدید در معرض خطر به حداقل رساندن تکنولوژی همچنین می تواند یارانه را از طریق بسته محرک. اما ساختمان آگاهی در میان کارآفرینان نیز حیاتی در موفقیت اجرای این دستورالعمل.

این یک ماموت کار برای آماده سازی بخش-حکیم سفارشی پروتکل های. این پروتکل باید به تایید مناسب نهادهای نظارتی. بخشی از کارشناسان می تواند نقش کلیدی در کمک به دولت در توسعه این دستورالعمل است. نشانه هایی که این ویروس ممکن است ضعیف شده و همچنین به ما می دهد و امید است.

دکتر آصف M. زمان, محیط زیست, مهندس, MD Esolve بین المللی با مسئولیت محدود. او همچنین می آموزد که در شمال و جنوب دانشگاه داکا, بنگلادش (asif@esolveint.com)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن