تغییر فروش: چگونه می توان سازمان های تقویت کنترل از راه دور تیم فروش?

زمینه فروش کارکنان خواهد بود و به فرد در تماس با مشتریان و نیاز به انطباق با یک راه جدید برای کارشاتر تیم از ز

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

زمینه فروش کارکنان خواهد بود و به فرد در تماس با مشتریان و نیاز به انطباق با یک راه جدید برای کار
شاتر

تیم از زمینه فروش مردم مجبور به انطباق با سرعت در حال اجرا جلسات و تعقیب منجر عملا و نه در فرد. اما چگونه این تغییر نقش ها و مهارت های مورد نیاز برای آینده ؟ ریچارد Kirby توضیح می دهد.

چالش های ارائه شده توسط coronavirus را به شدت محدود توانایی زمینه فروش تیم به دیدار مشتریان آینده نگر.

ویدئو کنفرانس ممکن است برداشت شل و شرکت های فعال به ادامه تجارت از طریق بحران اما سازمان صورت این سوال که چگونه می توانید بهترین نتیجه را از خود salesforce در حالت عادی.

این حرکت به صورت دیجیتالی را فعال کنید "داخل فروش" فراهم می کند و هزینه قابل توجهی صرفه جویی در کسب و کار.

داده ها از SalesLevers نشان می دهد معمولی فروش و بازدید در انگلستان هزینه های بین £80 و 140 پوند. یک تیم از 10 ساخته شده است که 10 فروش بازديد قبل از هر Covid-19 خواهد صرفه جویی در کسب و کار بیش از £45,000 یک ماه جلسه مشتریان از راه دور.

هزینه صرفه جویی است که اغلب همراه با افزایش بهره وری است. یک مطالعه از فروش قرار ملاقات در بخش تولید مواد غذایی در طول این مستند در مارس دیدم 97 درصد کاهش در تعداد چهره به چهره ملاقات برابر مدت مشابه سال گذشته در حالی که تعدادی از دیجیتال فروش جلسات افزایش 98% است. تعداد کل جلسات, افزایش 3.8%.

انطباق و شکوفا

به عنوان با بسیاری از صنایع Covid-19 شتاب موجود روند و تاثیر خود را ادامه خواهد داد به خوبی گذشته پایان مستند.

گفتگو با رهبران فروش بیش از سه سال گذشته در مورد درایور های فروش تغییر نشان داده اند که سازمان نیاز به انطباق با شکوفا. Covid-19 رانده است فروش به تغییر و حتی سریع تر نقل مکان کرد و این موضوع را به بالای لیست.

فروش تیم آینده را ببینید تغییر نقش ها و قابلیت های. در داخل تیم فروش رشد خواهد کرد و زمینه مبتنی بر کارکنان به احتمال زیاد به بیشتر مبتنی بر استراتژیک مدیریت حساب ،

سازمان شده اند که قادر به تغییر برخی از جنبه های مبتنی بر زمینه فروش به داخل نقش رونق گرفت در سال های اخیر است. ممکن است که فردا salesforce کمتر به نظر می رسد مانند یک ارتش دائمی و بیشتر شبیه به یک نظامی واکنش سریع نیروی آموزش دیده و در دسترس برای پاسخ به شرایط جدید. فروشندگان که می تواند به سرعت در حال تغییر بازار خواهد شد به طور فزاینده ای با ارزش است.

تغییر تعادل

در حال حاضر زمان برای تغییر پوشش ، افزایش فروش در داخل به پوشش قابل توجهی بیشتر می پردازد و بعد از آن به چرخه خرید در حالی که در حال حرکت از قلمرو بر اساس پوشش به بخش مبتنی بر.

سازمان نیاز به نگاه کنید که چگونه تعادل را می توان تغییر بین رابطه کل و محصول و یا متخصصان نرم افزار.

قابلیت های جدید و اشکال توسعه مورد نیاز خواهد بود. آن خواهد شد ارزش شناخت آنچه که هسته مهارت های فروش برای سازمان خود برای آینده است.

آن را نیز بسیار مهم به ارائه فقط در زمان بالا آموزش به کمک اعمال این مهارت ها به شرایط جدید. از راه دور جلسات آموزش آنلاین و فروش gamification خواهد آمد و حتی بیشتر به جلو.

رهبری بیش از حد نیاز به تغییر. ماه های اخیر دیده می شود بهترین رهبران فروش انطباق با کنترل از راه دور مدیریت و مربیگری است.

فرکانس تماس با ما افزایش یافته است و نه کاهش یافته است. شده است وجود دارد تمرکز جدید بر فرد بودن و انگیزه. مربیگری می شود به طور فزاینده مهم است و اینکه بیمه توسط برخی از قابل توجه AI مربیگری ابزار و بیشتری استفاده از داده ها.

اهمیت داده

در حالی که برخی از مدیریت ارتباط با مشتری سیستم های ثابت ارزش خود را به دیگران داشته باشد نیاز به یک تغییر به روش های مختلف از درک و تفسیر داده های تماس با مشتری.

که در آن این روش استفاده شده است خوب است و تاثیر مثبت بر تعهد کارکنان و در نتیجه فروش. این روند ادامه خواهد داد تا به محیط جدید است. فروش رهبران و سازمان های که استاد آنها مزایای درو خواهد کرد.

این نمایش از یک تغییر فروش آینده بر اساس برخی از 30 سال همکاری با سازمان های فروش از طریق خوب و بد.

در این زمان از نوسانات عدم قطعیت و پیچیدگی و ابهام (VUCA) وجود دارد نیاز به یک تصویر واضح و روشن از زمان نقاط قوت و ضعف خود و انعطاف پذیر برنامه ریزی برای آینده ای پر از خطرات و همچنین سرشار از فرصت است.

وجود دارد به احتمال زیاد نیاز به ایجاد توازن در سراسر داخل و زمینه فروش بر اساس جدید نقش ها و مسئولیت ها با به رسمیت شناختن سهم به فروش سفر."

پاداش و پاداش نیز یک کلید در نظر گرفتن. به طور سنتی در داخل فروشندگان را کسب 60% به 80% خود را در زمینه فروش همسالان.

وجود دارد به احتمال زیاد نیاز به ایجاد توازن در سراسر داخل و زمینه فروش بر اساس جدید نقش ها و مسئولیت ها با به رسمیت شناختن سهم به فروش سفر.

داده های اخیر از SalesGlobe نشان می دهد که حدود نیمی از تیم های فروش تنظیم سهمیه در پاسخ به Covid-19. در حالی که 36 درصد در حال کاهش طرح جبران آستانه که در آن متغیر پاداش و پا زدن در.

ارتباطات اولویت است. قول من صحبت به رئیس افسر فروش از £100 متر کسب و کار است که diarised 90 دقیقه در هر روز به صحبت می کنند به طور مستقیم با فروشندگان یا به صورت جداگانه و یا در گروه.

برای پایان دادن به یک نکته مثبت وجود دارد که فرصت های فوق العاده ای به re-مهندس فروش عملیات و ایجاد انعطاف پذیر salesforce که مناسب است برای آینده.

عملکرد و فرصت های تعامل در پرسنل امروز


مرور عملکرد بیشتر و تعامل مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب