بیل به آمار زمین در فوند دو لک فرودگاه در سال 2021

محتوای مقاله در ادامه"ما تقریبا وجود دارد. بیایید تکمیل پروژه و هر کس در این استان ساسکاچوان باید احساس امن و

توسط AKHSHIJNEWS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما تقریبا وجود دارد. بیایید تکمیل پروژه و هر کس در این استان ساسکاچوان باید احساس امن و راحت هنگامی که در حال رفتن به و از جامعه خود," او گفت:.

کار مقدماتی از جمله شن و ماسه خرد کردن است که به احتمال زیاد برای شروع این زمستان. ساخت و ساز به صورت جدی آغاز خواهد شد در بهار امسال اشاره کرد و بزرگراه سخنگوی وزارت داگ Wakabayashi.

این پروژه برای بازسازی و گسترش باند فرودگاه — یک نگرانی مشترک بیان شده توسط فوند دو لک های FSIN و غرب وزش حمل و نقل هوایی. برنامه ریزی work نیز شامل فرودگاه صحن فرودگاه و روشنایی.

برای انجام این کار این استان صادر کرده است دو مناقصه: یکی برای مهندسی مشاور و یکی برای ساخت و ساز Wakabayashi گفت.

مهندسی مناقصه بسته در Aug. 10 در حالی که ساخت و ساز بسته در Aug. 11. Wakabayashi گفت: استان عوامل در جامعه سود می برد که با توجه به ارسالی از جمله شناسایی که چگونه بسیاری از ساسکاچوان ساکنان خواهد بود مورد استفاده در این پروژه است.

او کاهش یافته است به بحث در مورد هزینه های قبل از اعطای قرارداد.

برخی از کمک های مالی در حال حاضر اعلام شده است. در فوریه 2019 دولت فدرال اختصاص داده شده $12.1 میلیون دلار برای این پروژه است.

در ماه اوت گذشته, اما, Georgina Jolibois سابق حزب دموکراتیک ملی MP برای Desnethe-Missinippi-چرچیل انتقاد اتاوا برای ادامه تاخیر کرد و گفت: این پول باید رفته به طور مستقیم به Fond du Lac نه استان. رئیس Mercredi نیز قبلا گفته جامعه احساس این استان تا به حال "رها" آن را بیش از این تاخیر در پروژه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن