سنگاپور انتخاب کردن برای تداوم در نظرسنجی: قوی 'دستور' برای دولت اما "نه چک سفید'!

آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, سنگاپور Jul 21 سال 2020 - سنگاپور رفت و به پای صندوق های رای در روز جمعه 1

توسط AKHSHIJNEWS در 31 تیر 1399
آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت,

سنگاپور Jul 21 سال 2020 - سنگاپور رفت و به پای صندوق های رای در روز جمعه 10 جولای. این یک بحران انتخابات به عنوان مهم ترین پس از استقلال این کشور در سال 1965 با توجه به افت COVID 19 همه گیر و گسترده آن تاثیر منفی بر اقتصاد این کوچک اما ثروتمند جزیره جمهوری. از جمعیت نزدیک به 5.85 میلیون در روز انتخابات تعداد رای دهندگان ثبت شده بود در 2.65 میلیون. این جای تعجب نیست که در یک کشور با یک شهرت unmatchable نظم و انضباط رای گیری یک روند منظم. در انطباق با قوانین هر رای دهنده بود, نقاب, امن فاصله بود و با وسواس نگهداری شده و دست به دست شد و مقادیر به عنوان آنها وارد غرفه. افراد مسن که به آن نیاز داشتند ارائه کمک. رای دهندگان بازگشت و آنچه را که مورد بررسی قرار گرفته است به عنوان پیچیده کالیبره شده و نتیجه است. آن را دوباره انتخاب وقت حزب خلق (PAP) به قدرت به اندازه کافی به اندازه کافی قوی دستور برای کمک به آن را بکشید ملت برای خروج از بحران است. در همان زمان آن را نیز ایجاد تنوع در قوه مقننه که اطمینان حاصل شود که دولت نمی باید یک چک سفید برای محدودیت قدرت.

دکتر Iftekhar احمد چودری

PAP به رهبری نخست وزیر Lee Hsien Loong برنده 83 از 93 کرسی رقابت با محبوب خود حمایت نشان 61.24 درصد 8.7 امتیاز را از آن 69.9 درصد سهم در انتخابات 2015. با این حال نباید از یاد برد که 2015 یک سال جشن سنگاپور که همچنین شاهد مرگ همیشه محبوب موسس نخست وزیر بنیانگذار و پدر Lee Hsien Loong یک واقعیت است که به PAP احساساتی دست انداز در پای صندوقهای رای است. اما زمان نتیجه برای این حزب بود بهتر از آن در سال 2011 انتخابات که آن را تا به حال تنها 61.1 درصد از آراء را به خود بدترین عملکرد همیشه. PAP باید آن را اشاره به حکومت سنگاپور به طور مداوم به مدت شش دهه دیده می شود این کشور از طریق تعدادی از بحرانهای اما مهمتر از همه مطرح کشور جزیره از جهان سوم به سطح یک جهانی اول کشور یکی از ثروتمندترین. در واقع سنگاپور امروز اقتصاد است که به طور کلی به عنوان رتبه ترین در جهان یکی از حداقل فاسد, با پایین نرخ مالیات و سوم بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی جهان از نظر برابری قدرت خرید.

یکی از نقد هایی که به ظاهر در طول مبارزات انتخاباتی, اما, سوال از نابرابر توزیع ثروت. این بود عمده و محوری اصلی مخالفت پلت فرم کارگر حزب (WP) به رهبری ganem روشن و مدنیت سیاسی luminary با چشمگیر علمی و رهبری اعتبار. PAP همواره حفظ شود که مترقی دستمزد مدل در حال حاضر اجباری در بسیاری از بخش ها به خوبی کار می کند برای سنگاپور. WP سوی دیگر اتحاد تن به تن برای یک ملی حداقل دستمزد با این استدلال که آن را تضمین می کند یک سطح پایه درآمد برای همه و سیگنال های ذاتی و کرامت نیروی کار در سنگاپور است. سینگ همچنین اصرار داشت که دولت بیشتر می شود در پاسخ به نگرانی های مردم که آن را از دست می دهد صندلی. در حالی که برای انواع دلایل PAP بازگشت بود یقین عنصر کلیدی بود با چه شماره. سینگ WP رقابت برای 21 کرسی و امن 10 بهترین عملکرد توسط هر حزب مخالف در سنگاپور انتخاباتی تاریخچه. این بود آشکار است که برخی از نقاط مخالف بود و طنین انداز با رای دهندگان. دو دیگر احزاب شرکت کننده در hustings: مترقی سنگاپور حزب (PSP) از کهنه سیاستمدار مخالف قهوهای مایل به زرد چنگ Bok و سنگاپور حزب دموکرات (SDP) دکتر Chee به زودی خوان. آنها قرار داده تا ناخن-کنایه نزدیک دعوا در چندین حوزه اما در پایان موفق به پیروزی در هر.

مبارزات انتخاباتی خود را بر روی خط با خوبی سازمان یافته و ساختار بحث و اجتناب از جمعیت در خط فعلی بهداشت عمومی راهنمای خطوط. وجود دارد برخی از بحث جالب. PAP موقعیت خود را به عنوان بهترین حزب برای رهبری کشور را از Covid بحران به عنوان آنها انجام داده بود در مورد سایر عوارض جانبی شرایط قبل از. آنها با اشاره به عظیم دولتی مالی تزریق مقادیر مجموع S $ 92 میلیارد دلار در سراسر چهار بودجه برای کمک به روند بهبود ضربه زدن به کشور را جنگ-قفسه سینه از ذخایر. در عین حال با توجه به قفل کردن شغل از دست داده بودند و بسیاری از شرکت ها خورده. PAP ممکن است برخی از پرداخت قیمت آن. همچنین دولت دریافت برخی از توپخانه ضد هوایی برای تعداد زیادی از عفونت های خارجی کارگر خوابگاه, 45, 000 موارد در مجموع نیز به صورت از قبل موجود نامطلوب شرایط زندگی وجود دارد. چه رفت و در PAP را به نفع بود کم تعداد مرگ و میر تنها 26 و پزشکی نگهداری بدون شک یکی از بهترین ها در جهان است. بحث جالب است که جلب توجه بود SDP ادعا می کنند که معاون نخست وزیر هنگ Swee کیات Lee Hsien Loong جانشین پایین خط تا به حال عموم به ایده افزایش جمعیت این جزیره به 10 میلیون با آوردن بیشتر خارجی است. دولت به سرعت واکنش نشان داد و با انکار آن است. در طول مبارزات انتخاباتی WP بینی خود را به عنوان یک متوسط و منطقی نهاد و تا حد زیادی desisted از انتقاد از نقش دولت در اداره Covid موضوع که با توجه به پیچیدگی بحران منعکس عملی خط از تفکر است. WP موفقیت در کیسه بیشترین تعداد کرسی های هر حزب مخالف در سنگاپور انتخاباتی تاریخچه دو برابر آن تعداد 5 از آخرین نظر سنجی های به 10 در این یکی به نظر می رسید به عنوان یک نتیجه از سیاست محتاطانه.

سنگاپور هیچ شکی نیست که دولت خود بهتر قادر به تحویل در حکومت داری خوب با دیگران در سراسر جهان. در عین حال آنها را به برخی از نگرانی های است که آنها نیاز به نشان دادن به دولت که آنها را با چنگ و برگشت در برخی از پشتیبانی. نخست وزیر لی Hsieng Loong در زمان توجه داشته باشید. مشاهده نتایج جستجو به عنوان یک تجدید "دستور واضح و روشن" با این حال او را دیدم آنها را به عنوان منعکس کننده "درد و اضطراب در سنگاپور احساس در این بحران" نیز در نتیجه" میل به تنوع بیشتر". لی ارائه شده سینگ رسمی تعیین 'رهبر مخالفان' دیگر در سنگاپور در سیاست است. سینگ پذیرفته شده با تشکر از شما و همچنین نمایش تمام نیت کمک به ایجاد مجلس قوی فروم برای مشورت های سازنده.

با انتخابات پشت سر او بود که قانون اساسی نیاز عاقلانه و در حال حاضر مسلح با دستور لی را به نوبه خود به پرداختن به مسائل در دست تا حد زیادی بلامانع. سنگاپور دارای یک سیستم منحصر به فرد انتقال رهبری از یک نسل به نسل دیگر بتونه کاری جدید - comers برای این مسئولیت برای یک دوره از زمان. خود را نسل به نام '3' G یا سومین نسل از رهبران و هنگ Swee کیات و تیم او یک جوان زیادی, '4' G یا نسل چهارم. وجود خواهد داشت بدون نیاز به هر گونه دیگر انتخابات برای لی به یکپارچه انتقال باتوم به هنگ که ثابت خود را تیز و عقل کارآمد و مدیر و یک کارگر خستگی ناپذیر با وجود سلامت سکسکه چند وقت پیش اما آن را نمی خواهد اتفاق می افتد فقط رتبهدهی نشده است. این در آمد از طریق زمانی که لی گفت: در یک پست - نظر سنجی کنفرانس مطبوعاتی: "من خواهد شد با استفاده از این دستور مسئولانه از طریق بحران برای مقابله با Covid 19 و رکود اقتصادی و به ما را با خیال راحت از طریق این بحران و فراتر از آن". این می تواند به معنای انتقال ممکن است نیاز به صبر کنید یکی دیگر از یک و نیم تا دو سال. زمان قطعا می تواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین به لحاظ سیاسی و اقتصادی سنگاپور در یک پست-Covid مسیر بهبودی. آن را سازماندهی خود در داخل کشور را به آماده شدن برای re-تعامل با جهان خارج است که با این اقتصاد است به هم پیوسته که دیگران شروع به باز کردن به عنوان چین است. حتی قبل از همه گیر اقتصادهای آسیایی در حال افزایش است. شیوه ای که در Covid19 نهفته است در آمریکا و کشورهای اروپایی و نشان از ضعف ساختاری با آسیا ( به خصوص جنوب شرق و شرق آسیا) انجام یک کار خیلی بهتر از دست زدن به این بحران مانند این است که به ارائه حتی بیشتر fillip به آسیا در آینده است. وجود خواهد داشت یک آشکار نقش سنگاپور برای آن وجود فعلی ویژگی های رکود است. یک سناریوی ممکن است فراتر از لبه بشقاب است 'پرواز غازها' پارادایم برای اقتصاد چین در سرب و دیگران مانند سنگاپور از نزدیک زیر است. البته, وجود دارد, موجود داخل دیواری, سیاسی و مسائل امنیتی در میان آنها است که نیاز به برخی از استادانه دیپلماتیک دست زدن.

سنگاپور نیز نگاه کردن به شرکای جدید در مناطق دیگر از جمله در کشور همسایه جنوب آسیا است. بنگلادش دارای پتانسیل برای یکی مثل. در حالی که این بیماری همه گیر است که هنوز هم یک مسئله بزرگ است که بنگلادش است دست و پنجه نرم با در این نقطه در زمان وجود دارد هنوز هم خواهد بود پس از آن. اصول در بنگلادش شاید قوی تر از بسیاری از کشورهای دیگر در منطقه است. سنگاپور دارای تجربه های گسترده ای از چین و چین سرمایه گذاری های بزرگ در بنگلادش با تر در خط لوله. منطقی سنگاپور می تواند موثر یادگیری و عملکرد مجرای بین این دو هر دو بین شرکت ها و دولت ها است. سنگاپور نیز بزرگ بودجه مستقل به دنبال سرمایه گذاری های بالقوه. بنگلادش کسب و کار باید بدانید که در سنگاپور است خیلی بیشتر از فقط یک پزشکی-مقصد گردشگری. در طول سفر به سنگاپور دو سال پیش بنگلادش نخست وزیر شیخ حسینه خواستند ارائه زمین برای منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاران سنگاپوری. اکنون زمان آن است که برای احیای این پروژه.

جان اف کندی می گویند که در زبان چینی کلمه "بحران" تشکیل شده است از دو شخصیت یک به نمایندگی از 'خطر' و 'فرصت'. او در اشتباه است. اما آنچه درست است این است که انسان با تلاش می تواند در واقع ایجاد ارتباط. به درستی به کار گرفته کایت می کند افزایش در برابر باد.

این داستان در اصل منتشر شده توسط داکا پیک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن