شش فوت از هم جدا ساسکاتون زن و شوهر جشن 68 سال با هم

محتوای مقاله در ادامه"او به من زنگ زد و گفت: "من می خواهم به ماندن با شما' " جک به یاد می آورد. "و پس از آن شد

توسط AKHSHIJNEWS در 13 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"او به من زنگ زد و گفت: "من می خواهم به ماندن با شما' " جک به یاد می آورد. "و پس از آن شده است وجود دارد هیچ دیگر گال."

آنها ازدواج کرده و در سال 1952 نقل مکان کرد و در سال بعد به تورنتو که در آن جک شروع به تحصیل در رشته دندانپزشکی است.

SASKATOON, SK--JUNE 1/2020 - 0602 news covid anniversary - Dr. Jack Shiffman and his wife, Bev, are celebrating their 68th wedding anniversary at a distance because of COVID-19. This photo is from their wedding and has been signed by friends. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
Bev Shiffman سمت چپ لبخند در زمین برای محافظت از چشم خود را از برنج پرت توسط عروسی را برانگیخت در چند سال 1952 عروسی. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

بر خلاف بسیاری از همکلاسی های خود او و Bev نبودند به دنیا آمد قاشق نقره در دهان خود را جک گفت. آنها اولین فرزند خود و به پرداخت صورتحساب اما آنها هرگز متوقف حمایت از هر یک از دیگر. Bev یک تایپیست ماهر و کارگر دفتر شد نان آور اصلی برای برخی از زمان فرود یک کار در یک بیمارستان تورنتو.

"او زد لعنت به جای" جک خندید.

آنها نقل مکان کرد و بسیاری از تایمز: بازگشت به Winnipeg بعد از مدرسه و سپس به فلین فلن, Manitoba, جایی که آنها زندگی می کردند در یک دو چهار خانه که کردم خیلی سرد در زمستان که سرما خواهد خزش در و دیوار اگر معینی درب باز شد. از وجود آنها به شیکاگو نقل مکان کرد که در آن جک روت برای تبدیل شدن به یک oromaxilliofacial جراح و سپس در نهایت به ساسکاتون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب