انرژی خورشیدی پر شکاف در Underserviced روستایی آرژانتین

توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, انرژی, ویژه, مواد غذایی و کشاورزی, سرفصل ادغام و توسعه برزیل به سبک, امریکا لا

توسط AKHSHIJNEWS در 21 خرداد 1399
توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, انرژی, ویژه, مواد غذایی و کشاورزی, سرفصل ادغام و توسعه برزیل به سبک, امریکا لاتین و کارائیب, پروژه های منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

انرژی

Teddy Cotella stands in front of the solar panels he installed in 2018 on his farm in an area of scarce infrastructure and far from the power grid, in the Argentine province of Santiago del Estero. To get electricity, he used to use generators that consumed about 20,000 litres of diesel fuel annually. CREDIT: Courtesy of Teddy Cotella

عروسکی Cotella می ایستد در مقابل پانل های خورشیدی او نصب شده در سال 2018 در مزرعه خود در یک منطقه از زیرساخت های کمیاب و دور از شبکه برق در آرژانتین, استان Santiago del Estero. برای دریافت برق او استفاده می شود به استفاده از ژنراتور است که مصرف می شود حدود 20000 لیتر سوخت دیزل در سال است. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از تدی Cotella

BUENOS AIRES, Jun 10 سال 2020 (IPS) - برنج کشاورزان در آرژانتین استان Entre Rios اغلب شبیه به مکانیک. "آنها همیشه پر از گریس چرا که آنها حمل و نقل سوخت دیزل در اطراف تمام وقت خود را برای پمپ های آب می گوید:" کشاورز محلی Arturo Deymonnaz. اما او مجبور نیست که مشکل است زیرا او با استفاده از انرژی خورشیدی به رشد خود را با برنج.

Deymonnaz مزرعه واقع در خارج از شهر ویلای الیسا در شرق و مرکزی آرژانتین در نزدیکی یکی از پل که عبور به اروگوئه. او را مادام العمر دام تولید کننده – مانند پدر و پدر بزرگ – اما در سال 2018 او جرأت به برنج تولید وسوسه توسط یک کشاورز که مطمئن باشید او از آن می تواند به رشد استفاده از انرژی پاک.

"این است که به طور سنتی یک برنج-تولید منطقه اما بسیاری از را متوقف کرده اند در حال رشد آن به دلیل پول زیادی که صرف سوخت که دیگر سودآور است. اینجا برنج کاشته شده است در ماه نوامبر و برداشت شده در ماه آوریل است. که 100 روز با پمپ های در حال اجرا در 24 ساعت شبانه روز برای کشیدن آب از چاه برای برنج," او می گوید IPS.

اما Deymonnaz می گوید آن را سودآور برای او به رشد برنج به لطف این واقعیت است که او تساوی آب از 48 متر-چاه عمیق با استفاده از دو پمپ سوخت 36 پانل های خورشیدی خود را در 300 هکتار مزرعه, 10 که او در حال حاضر اختصاص به کاشت برنج.

"من این خورشیدی برنج در مزرعه. من لازم نیست به صرف پول در سوخت و من مجبور به قرار داده تا با سر و صدا و یا بخار تولید شده توسط موتور می گوید:" کشاورز که همچنین نصب یک سیستم آستین پلاستیک با sluices به کاهش زیاد آب مصرف برنج خود محصول است. او تخمین می زند که با این سیستم او با استفاده از حداقل 30 درصد آب کمتر است.

Deymonnaz نماینده یک پدیده است که در حال رشد است در این جنوبی مخروط کشور از 44 میلیون نفر است که سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین و که در آن کشاورزی حساب برای 13 درصد از تولید ناخالص داخلی.

با توجه به آخرین ملی کشاورزی سرشماری انجام شده در اینجا در سال 2018 از 162,650 روستایی موسسات که با استفاده از برخی از نوع از انرژی 25,850 اند پانل های خورشیدی.

آب پمپ های مورد استفاده در زراعت برنج بسیار قدرتمند هستند که بدان معنی است که آنها نمی توانند تکیه بر متعارف اتصالات الکتریکی. حتی مزارع متصل به شبکه را به استفاده از ژنراتور است که اجرا در سوخت دیزل.

Arturo Deymonnaz is the third generation of his family dedicated to livestock farming. But two years ago he began growing rice, which he produces solely with solar energy, in northern Argentina. Rice growers in the area use high-powered pumps to extract from wells the enormous amount of water required to grow the crop, which previously were fueled by huge amounts of diesel fuel. CREDIT: Courtesy of Héctor Pirchi

Arturo Deymonnaz سومین نسل از خانواده اش اختصاص داده شده به دام و کشاورزی است. اما دو سال پیش او شروع به رشد برنج که او تولید می کند تنها با انرژی خورشیدی در شمال آرژانتین. برنج تولید کنندگان در منطقه با استفاده از پرقدرت پمپ برای استخراج از چاه به مقدار زیادی از آب مورد نیاز برای رشد این محصول که قبلا پر شده با مقدار زیادی از سوخت دیزل. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از Héctor Pirchi

"در Entre Rios هزینه سوخت در حال رانندگی کشاورزان در مقیاس کوچک از کسب و کار. ما استفاده می شود به حدود 100,000 هکتار برنج, اما در سال گذشته تنها نیمی از این کاشته شد. به همین دلیل انرژی خورشیدی یک راه حل" Héctor Pirchi یک کارشناس برنج در موسسه ملی فناوری کشاورزی (علمی-پژوهشی) گفت: IPS.

اما استفاده از انرژی خورشیدی است و نه محدود به, Entre Ríos: آن است گسترش از طریق مناطق روستایی در سراسر کشور است.

با توجه به این مستند در جای خود در آرژانتین از ماه مارس به دلیل COVID-19 pandemic, IPS مصاحبه چندین کشاورزان انرژی خورشیدی کارآفرینان و کارشناسان در استان های مختلف از طریق تلفن از بوئنوس آیرس.

عروسکی Cotella که رشد می کند و سویا و ذرت و گندم و نخود در شمال آرژانتین مجذوب انرژی خورشیدی است. او از 3000 هکتار مزرعه در استان Santiago del Estero است که 12 کیلومتر از شبکه برق برای تقریبا 20 سال از او ژنراتور استفاده می شود.

"من استفاده می شود به استفاده از حدود 20000 لیتر دیزل در سال برای تولید برق به تنهایی. به افرادی که شکایت خود را در مورد قدرت شرکت بیل من به آنها بگویید 'سعی کنید با داشتن برقی و خدمات در تمام'," او می گوید.

در سال 2018 Cotella نصب پانل های خورشیدی همراه با باتری های لیتیوم که ذخیره برق برای شب و یا روز های بارانی. این ارائه برق قدرت به صورت تمام سه خانه و برای تولید در مزرعه.

"افرادی که مزارع واقع دور از شبکه نباید دریغ. من هم قرار دادن پانل های خورشیدی در یک خانه در این شهر می گوید:" Cotella که می افزاید که سرمایه گذاری در پانل های خورشیدی است که بهبود در فقط سه سال است.

Agritur is a 9,000-hectare agricultural establishment in the central Argentine province of San Luis where 1,800 solar panels were installed in 2019, producing 600 kilowatts of energy and providing half of the farm's electricity. All the crops are grown using an irrigation system, because rainfall amounts to just 500 mm a year. CREDIT: MWh Solar

Apartment یک از 9000 هکتار کشاورزی استقرار در مرکز آرژانتین در استان سن لوئیس که در آن 1,800 پانل های خورشیدی نصب شده در سال 2019 تولید 600 کیلووات از انرژی و ارائه نیمی از مزرعه برق است. تمام محصولات زراعی در حال رشد با استفاده از یک سیستم آبیاری به دلیل بارندگی مقدار را به 500 میلی متر در سال است. اعتبار: مگاوات ساعت انرژی خورشیدی

شمال آرژانتین به طور عمده می افتد در Chaco در اکوسیستم وسیع دشت نیمه خشک تحت پوشش در بوته و چوب جنگل است که گسترش به بولیوی و پاراگوئه. این منطقه است خانه را به آرژانتین فقیرترین استان ها و زیرساخت های کمیاب, پس کوچک خورشیدی پارک زندگی را تغییر دهید.

آریل Ludueña صاحب انرژی صرفه جویی یکی از انرژی های تجدید پذیر شرکت است که پس از سال 2017 نصب شده تا برخی از 2500 پانل های خورشیدی در شمال آرژانتین.

"من مطمئن هستم که انرژی خورشیدی را ادامه خواهد داد به رشد به خصوص در آن منطقه به دلیل آن را می دهد کشاورزان استقلال. وجود مزارع است که 80 کیلومتر از این شبکه در امتداد جاده های بد که بیش از آن است که آسان به حمل و نقل و سوخت می گوید:" Ludueña از غرب استان کوردوبا.

یکی از Ludueña مشتریان است ایگنکیو Pisani یک تولید محصولات کشاورزی مهندس که نقل مکان کرد و از بوئنوس آیرس به شمال غربی استان سالتا 30 سال پیش به خود را اختصاص به کشاورزی است.

Pisani مزرعه است که 15 کیلومتر از شبکه و هنگامی که او از مقامات استانی به گسترش آن آنها گفت که او تا به حال به پرداخت هزینه بود که نامتناسب سرمایه گذاری برای یک کشاورز کوچک.

بنابراین Pisani با استفاده از یک ژنراتور نه تنها به تامین برق برای خانه خود و کارگران خانه بلکه به پمپ آب برای گاوها و برای سیستم آبیاری قطره ای با استفاده از او به رشد و پیاز و هندوانه و یونجه را از 1500 هکتار مزرعه. در این بخش از Chaco, باران کمیاب است و متمرکز شده است در نیمکره جنوبی ماه های تابستان.

The solar panels seen in the background power the pump that extracts water from this well to grow rice on the Colonia Mabragaña farm in the Argentine province of Entre Ríos. Rice consumes enormous quantities of water, but on this farm a system of plastic sleeves with sluices reduces the crop's water consumption by at least 30 percent. CREDIT: Courtesy of Héctor Pirchi

پانل های خورشیدی دیده می شود در پس زمینه قدرت پمپ که عصاره آب از این چاه به رشد برنج در کلنیا Mabragaña مزرعه در آرژانتین استان Entre Ríos. برنج مصرف مقادیر زیادی از آب اما در این مزرعه یک سیستم آستین پلاستیک با sluices کاهش محصول را مصرف آب حداقل 30 درصد است. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از Héctor Pirchi

"ژنراتور به من دادن بسیاری از مشکلات: بالا و مصرف سوخت و سر و صدا نیاز به خرید قطعات یدکی... و من می توانید ببینید که این شبکه قدرت بود هرگز به می رسند. به همین دلیل تصمیم گرفتم در سال 2018 به نصب یک پارک خورشیدی با 50 پانل های که پوشش تمام نیازهای من می گوید:" Pisani.

کشاورز تامین مالی این پروژه با سرمایه خود را پس از متوجه باشند که در آرژانتین به لحاظ سیاسی درست شعارهای در حمایت از انرژی های تجدید پذیر به ندرت ترجمه به بتن مالی پشتیبانی می کند.

"من به تمام سازمان های دولتی و خصوصی در جستجوی حمایت, اما هیچ کس به من کمک کرد می گوید:" Pisani که همراه با پانل های دارای 16 باتری است که اجازه می دهد او را به تضمین تامین برق به مدت سه روز در مورد آب و هوا و بارانی یا ابری.

چشم انداز به نظر می رسد حتی بیشتر نامشخص برای بزرگ کشاورزی موسسات که بازیکنان کلیدی در آرژانتین تجارت خارجی است. با توجه به آمار رسمی محصولات کشاورزی اختصاص 42.6 درصد از آرژانتین مجموع صادرات در سال 2019.

"تکنولوژی خورشیدی به طور مداوم در حال تحول و کاهش هزینه باعث می شود آن را یکی از رقابتی ترین و پاک و فن آوری های کارآمد برای موسسات کشاورزی می گوید:" انرژی های تجدید پذیر اقتصاددان ماتیاس ایریگین از بوئنوس آیرس.

"اگر چه اجرای آن در سطح ملی بستگی به سیاست های انرژی که در حال تصویب آن است که در حال حاضر راحت ترین راه حل در چند استان" می افزاید: ایریگین که همچنین یک شریک زندگی مگاوات ساعت انرژی خورشیدی شرکت.

در سال 2019 شرکت نصب 1,800 پانل های خورشیدی در یک 9,000 هکتار مزرعه در استان, San Luis در مرکز آرژانتین.

مزرعه یک مصرف کننده بزرگ برق که اقدام به خرید انرژی به طور مستقیم از بازار عمده فروشی و در سال گذشته پوشش داده است نیمی از تقاضای خود را با انرژی خورشیدی است.

"علاوه بر این واقعیت است که محصولات کشاورزی شرکت می تواند سود اقتصادی از انرژیهای تجدید پذیر نکته جالب این است که آنها نیز می تواند دسترسی جدید در بازارهای بین المللی با توجه به رشد تقاضا برای محصولات با کوچکتر کربن می گوید:" ایریگین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن