جایی متعلق: راشل Loewen واکر به نظر می رسد در OUTSaskatoon رشد

محتوای مقاله در ادامه"من بسیار پرشور در مورد است که کار وکالت — ما به عنوان یک سازمان — اما آن را کشیده و ما ب

توسط AKHSHIJNEWS در 29 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"من بسیار پرشور در مورد است که کار وکالت — ما به عنوان یک سازمان — اما آن را کشیده و ما بیش از حد. آن را کشیده و ما را به فشار برای چیزهایی که ما می دانیم که نیاز به تحت فشار قرار دادند و به مطمئن شوید که ما در حال سنگ فرش آینده ای روشن تر برای جامعه ما است.

"در این مورد هنوز چیزی که حق انجام آن را کاملا. و من می خواهم آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره."

OUTSaskatoon executive director Rachel Loewen Walker (left) embraces team lead and education coordinator Jessica Fisher (right) at OUTSaskatoon on April 12, 2019 during an announcement of more than $1.1 million in funding from the federal government for projects that address gender-based violence.
راشل Loewen واکر (سمت چپ) پذیرای تیم منجر شود و آموزش و پرورش هماهنگ کننده جسیکا فیشر (راست) در OUTSaskatoon در مارس 2019 در طی یک اطلاعیه از بیش از 1.1 میلیون دلار در کمک های مالی از دولت فدرال است. مت اولسون / ساسکاتون StarPhoenix/ساسکاتون

در بهار گذشته Loewen واکر به پایان رسید و دکترای خود را در فلسفه از طریق دانشگاه آلبرتا چیزی او را در خود نگه دارد زمانی که او در موقعیت مدیر اجرایی.

"هنگامی که من تو را دیدم این کار بیا تا من می دانستم که آن را کاملا مناسب استفاده از همه از آموزش و پرورش است که من تا به حال درگیر شدن در" او گفت:. "این یک شغل رویای مطلق بود شغل رویایی برای من و پس از من دریغ نکنید به درخواست است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن