اسپانیایی تعطیلات: چگونه باید کارفرمایان رسیدگی به کارکنان قرنطینه?

مارینا ویلسون و فیلیپ Bradby وارد در فرودگاه گاتویک دیروز پس از اعلام این که گردشگران داخلی باید به قرنطینه بر

توسط AKHSHIJNEWS در 6 مرداد 1399

مارینا ویلسون و فیلیپ Bradby وارد در فرودگاه گاتویک دیروز پس از اعلام این که گردشگران داخلی باید به قرنطینه برای 14 روز. عکس: Dominic Lipinski/PA سیم/PA تصاویر

کارفرمایان باید آماده سیاست است که رئوس مطالب چگونه آنها را اداره کارکنان که مجبور به قرنطینه پس از سفر به خارج از کشور.

روز شنبه دولت اعلام کرد که هر کسی از بازگشت از سرزمین اصلی اسپانیا جزایر بالئارس و جزایر قناری از یکشنبه 26 جولای را به خود منزوی دو هفته پس از داده ها نشان داد افزایش در coronavirus موارد است.

گردشگران داخلی بازگشت به فرودگاه بوده است های سرخوردگی خود را در دولت اعلام دلیل آنها در حال حاضر قادر به بازگشت به کار مگر اینکه آنها می توانید انجام دهید از صفحه اصلی.

دولت اصرار داشت که هیچ کارگر باید تنبیه کنید برای جداسازی اما کار پیشنهاد کرده است که کارکنان مجبور خواهد شد برای رفتن به محل کار به دلیل آنها نمی خواهد واجد شرایط برای بیمار پرداخت. رسمی مشاوره از دولت است که کارکنان حق قانونی بیمار پرداخت اگر آنها خود منزوی پس از بازگشت به انگلستان است.

دومینیک Raab وزیر امور خارجه بریتانیا گفت: هیچ کارگر زیر قرنطینه هدایت باید تنبیه کنید توسط کارفرمایان از جمله در حال قرار دادن بر روی بیمار پرداخت و اضافه کرد: "ما در حال تغییر قوانین – قانون تغییر است در رابطه با گردشگران داخلی و مسافران – و البته ما انتظار داریم کارفرمایان نشان می دهد آن دسته از کارکنان که باید به قرنطینه به دلیل قانون انعطاف پذیری آنها نیاز دارید.

"اگر کسی زیر این قانون در رابطه با قرنطینه و خود را جدا از راه آنها باید آنها نمی توانند باید پنالتی گرفته شده علیه آنها است."

اما جاناتان Ashworth, سایه, وزیر بهداشت گفت: عدم پرداخت بیمار به این معنی بسیاری از مردم مجبور خواهد شد برای رفتن به محل کار زمانی که آنها باید خود جدا.

"وجود دارد یک قایق تمام افرادی که نمی توانیم برای منزوی به دلیل شرایط اشتغال و اگر آن را به یک انتخاب بین قرار دادن مواد غذایی بر روی میز خود و تغذیه خانواده خود و یا از دست دادن کار خود را, شما در حال رفتن به قرار دادن غذا بر روی میز خود شما نیست ؟ حتی اگر این بدان معناست که شما در حال گسترش ویروس."

آنیتا Rai, شریک و سر از اشتغال در JMW وکلاء گفت: "همانطور که همه چیز ایستاده است وجود دارد چیزی است که از نظر قانونی حق یک کارمند به ادامه پرداخت کامل... کارفرمایان گفته شده به انعطاف پذیر و تشویق به انجام آنچه آنها می توانند برای جلوگیری از penalising کارکنان.

"بدیهی است که از یک کارمند دیدگاه این است که ناگهانی و غیر منتظره و برای بسیاری از تعطیلات خود را خراب شده است به عنوان آنها نگران شغل خود را و چگونه آنها در حال رفتن برای حفظ درآمد خود را در سطح برای 14 روز دوره قرنطینه.

"اگر چه این برای تلفن های موبایل ناعادلانه آنها نمی تواند خود را به کارفرمایان و تقاضا پرداخت کامل با گفتن آنها خوشحال هستند و آماده به کار اما قوانین جدید به این معنی که از لحاظ جسمی نمی تواند انجام این کار است. وجود ندارد حتی یک حق قانونی پرداخت بیمار در طول جدید 14 روز دوره قرنطینه."

Rai پیشنهاد شده است که کارفرمایان باید به تدوین و فرموله کردن سیاست در حال حاضر در مورد نحوه رسیدگی به این وضعیت از آنجا که تابستان فصل تعطیلات فقط آغاز شده است. "یک بیانیه سیاست است که می گوید همه کارکنان که آیا برنامه ای برای رفتن به خارج از کشور است که با توجه به آنچه که اتفاق افتاده در اسپانیا است که قوانین را تغییر در توجه بسیار کوتاه و در صورتی که اتفاق می افتد رفتن به جلو و سپس به سیاست های شرکت از هم اکنون خواهد بود 'X'.

با توجه به ماهیت این بیماری همه گیر و سرعت که در آن تصمیمات و مداخلات نیاز به توان بیشتر باید انجام شود به کوسن برای این کارگران که سخت ترین ضربه به عنوان یک نتیجه" – فیلیپ Richardson, شریک Stephensons

"'X' ممکن است هیچ پرداخت و یا مورد نیاز برای کار از خانه و یا هر کار می کند که برای کارفرما. حداقل به این ترتیب کارکنان دانستن خطرات آنها را به خارج از کشور سفر از قبل و می توانید تصمیم گیری آگاهانه."

فیلیپ ریچاردسون از اشتغال در Stephensons گفت: "کسانی که خودشان نیاز به قرنطینه به مدت 14 روز با تکیه بر حسن نیت و درک درستی از کارفرمای خود را برای حمایت از آنها در بازگشت خود را با این حال برای کسانی که قادر به کار از خانه وجود دارد که یک خطر واقعی از رفتن دو هفته بدون هیچ گونه پرداخت وجه.

"متاسفانه کمی وجود دارد برای حفاظت از این کارگران و هیچ تضمین حق قانونی بیمار پرداخت اگر شما در حال منزوی در خانه تنها به دلیل مسافرت از یک کشور خارجی است. با توجه به ماهیت این بیماری همه گیر و سرعت که در آن تصمیمات و مداخلات نیاز به توان بیشتر باید انجام شود به کوسن برای این کارگران که سخت ترین ضربه به عنوان یک نتیجه است."

Rai توصیه کارفرمایان به خلاق در کمک به کارکنان در محل کار از خانه تا آنجا که ممکن است برای 14 روز دوره قرنطینه.

"حتی اگر کارمند عادی کار نمی تواند از خانه انجام می شود شاید کشف اگر هر چیز دیگری وجود دارد که کارمند می تواند انجام از راه دور که می تواند به نفع این شرکت بلکه فعال کردن کارکنان به ماندن در عادی خود پرداخت.

"از کجا این مطلقا نمی تواند جایگزین کارفرمایان باید یک نظر بر روی آنچه که آنها می توانید استطاعت به پرداخت بیاورد و کارکنان برای مدت 14 روز و صحبت بیاورد و کارکنان در مورد این. بلافاصله اعلام کرد که هر کسی از بازگشت از اسپانیا خواهد پرداخت نمی شود برای 14 روز است که آنها نمی توانند دوباره به کار نخواهد رفت و از هر چشم انداز. حتی در صورتی که نیاز به نتیجه نهایی چگونه این ابلاغ و قادر به نشان می دهد که تمام راه های دیگر کشف شده اند خواهد كرد."

این تفویض دولت باید همه گرفته همان تصمیم پس از ورود مسافران از اسپانیا به تمام نقاط انگلستان نیاز به خود منزوی.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن