ورزشی مستقیم 'تحت فشار furloughed کارکنان به کار', گزارش ها نشان می دهد

مدیران فروشگاه کار برای ورزش های مستقیم و House of Fraser رسانه ها باید خواسته شده است به کار در حداقل یک بار

توسط AKHSHIJNEWS در 15 اردیبهشت 1399

مدیران فروشگاه کار برای ورزش های مستقیم و House of Fraser رسانه ها باید خواسته شده است به کار در حداقل یک بار در هفته با وجود داشتن شده است furloughed آن شده است ادعا.

کارکنان به صورت مستقیم ورزشی و House of Fraser – هر دو متعلق به تجار و بازرگانان مایک اشلی – گفت: روزنامه گاردین هفته گذشته که از آنها خواسته شده بود تا داوطلب برای رفتن به فروشگاه برای یک روز و یک هفته پس از تمام فروشگاه تیم قرار گرفتند کردند.

تحت حکومت کردند قوانین کارمندان نمی توانند انجام کار برای کارفرما آنها بوده است furloughed توسط. ممکن است برای کارکنان به furloughed برای یک دوره پس از آن دوباره به راه افتادند به کار برای یک دوره پس از آن furloughed دوباره. اما این تنها مجاز در بلوک حداقل سه هفته.

ادعا شده است در این نگهبان که دو تن از مدیران خواسته شده بود به ساعت در زمانی که آنها مشغول به کار در فروشگاه در حالی که در کردند – در نقض قوانین این طرح است. آنها به خبرنگاران گفت: آنها خواسته شده بود تا بسته فروشگاه سهام پس از آن می تواند بازگشت به گروه انبار و فروش آنلاین.

این روزنامه همچنین گزارش داد که در هفته گذشته کارکنان شد و درخواست برای بازگشت به کار تمام وقت در روز دوشنبه. در یک کنفرانس تلفنی و پیام به کارگران دیده می شود سرپرست روزنامه نگاران به Frasers گروه خواسته Sports مستقیم و House of Fraser مدیران برای بازگشت از کردند تمام وقت روز دوشنبه در 90% پرداخت.

به آنها گفته شد آنها مورد نیاز در فروشگاه از 10 ساعت در روز و حداقل پنج روز در هفته به بازگشت سهام به گروه خرده فروشی انبار در شیربروک, Derbyshire, به طوری که آن را می توان آنلاین به فروش می رسد و برای آماده سازی فروشگاه های فیزیکی برای فاصله گرفتن اقدامات برای زمانی که آنها مجاز به بازگشایی شده است. فکر شده است که این شرکت متوقف شد این طرح پس از نگهبان های آموخته شده از آنها.

Frasers گروه هنوز ارائه نظر در داستان است.

HMRC قوانین در کردند دولت: "برای اینکه واجد شرایط برای اعطای زمانی که در کردند یک کارمند نمی تواند متعهد را برای کار و یا به نمایندگی از این سازمان و یا هر گونه ارتباط و یا ارتباط سازمان است.

"این شامل ارائه خدمات و یا تولید درآمد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن