ایستاده در همبستگی با دانش آموز, اتاق های خبر برای زنده نگه داشتن آنها

نشریات دانشجویی سراسر کشور به صورت یک میزبان از مسائل اعم از عدم استقلال به outcries از شبه نادرست روزنامه نگا

توسط AKHSHIJNEWS در 6 اردیبهشت 1399

نشریات دانشجویی سراسر کشور به صورت یک میزبان از مسائل اعم از عدم استقلال به outcries از شبه نادرست روزنامه نگاری به شیوه های از جان گذشته بودجه شرایط. این سومین سال متوالی است که اتاق های خبر دانشجو گرد هم آمده اند به را, نقطهنظرات این مشکلات و برای کمک خود را بپرسید.

برکلی اعضای جامعه و UC برکلی دانشجویان تکیه روزانه کالیفرنیا برای اطلاعات ارزشمند — به عنوان مثال ما تمرکز به طور خاص در زمان بیماری همه گیر هر چند روزانه کال بوده است به خوبی از اطلاعات در مورد موضوعات مختلف از انتخابات به اعتراض به نمایش فیلم برای این بازی بزرگ است. در حالی که دیگر روزنامه های محلی رسانه ها نیز ارائه شکستن اطلاعات به اعضای جامعه بیشتر موفق به طور کامل گزارش و یا مدافع برای دانش آموزان است. در میان COVID-19 گیر روزانه کال است به طور مستمر به روز شده در آزمایش سیاست های آموزش آنلاین و حضوری کلاس وضعیت را به همراه ما شدید وکالت برای بازپرداخت جزئی. تمام است که در بالای پوشش ما از سیاست های دولت محافظ کمبود تجهیزات و کسب و کارهای محلی. ما پوشش جوامع است که ما در واقع در اما دانشجو اتاق های خبر باید اضافه بار پوشش دانشگاه فقط به عنوان به طور کامل.

دانشجو اتاق های خبر هستند و عملکرد در شرایط مخاطره آمیز و آنها به شدت نیاز به حمایت شما. کالیفرنیا Aggie UC Davis' دانشجو-اجرای, روزنامه فاقد استقلال در انتخاب سردبیر و باید با تکیه بر این شدت وجود ندارد UC Davis رسانه های هیئت مدیره برای حکومت. در سال گذشته Daily Bruin UCLA دانشجویی-اجرا روزنامه رفت و در اعتصاب به فراخوان برای خودمختاری و استقلال است. ادراک از روزنامه به عنوان یک شوم زور به جای یک دارایی نشان می دهد فقط آغاز از سانسور و تلاش. اگر چه روزانه کال نمی کند این همان استقلال مشکلات ما همدردی با همکار ما اتاق های خبر که به صورت مسائل مشابه.

دانشجو اتاق های خبر در حال ارزشمند زمین آموزش برای مشتاق روزنامه نگاران سازندگان و متفکران راه دادن به مکالمات در مورد چگونه گزارش می تواند تکامل پیدا کند. در ماه نوامبر سال 2019 روزانه غربی دچار واکنش شدید عمومی در مورد عذرخواهی آن نوشته شده برای تهاجمی پوشش دانشجو معترضان. به جای ستایش از دانش آموزان برای تلاش صادقانه برای اصلاح این وضعیت و یا درگیر شدن در بیشتر گفت و گو در مورد پوشش به حاشیه رانده شده گروه های حرفه ای آنها حمله روزنامه نگاری صداقت. این condemnations برجسته آسیب پذیری از اتاق های خبر است که ما باید از طریق فشار برای ادامه ارائه خدمات ضروری — دانشجویی و روزنامه نگاران هستند بی هیچ حرفی مستحق منابع لازم برای ادامه گزارش و آموزش.

روزانه کال نشانه آغاز فروتن برای انواع حرفه ای روزنامه نگاران است. به عنوان شهر برکلی کاغذ رکورد کارکنان ما است کشف داستان هیچ کس دیگری گزارش و غلبه بر مرزهای همه در حالی که به طور همزمان مشغول به کار در زیر پناهگاه در محل سفارشات و در درجه خود. بنابراین از طریق فهرست آنلاین ما محتوا و در حالی که شما اینجا هستید, لطفا در نظر گرفتن کمک به #SaveStudentNewsrooms.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط بهار سال 2020 نظر سردبیر Simmy Khetpal.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن