ستاره, صفحه اصلی قرعه کشی می رود مجازی با جایزه بزرگ نشان دادن خانه های

محتوای مقاله در ادامهزیرزمین اعتصاب زیبا سرگرم کننده در منطقه, کامل, با, بار و بارهای از نور طبیعی است. آن را

توسط AKHSHIJNEWS در 3 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

57-300 Greenbryre Crescent North-57.jpg: (walk-out)
The basement walk-out has a beautiful entertaining area, complete with wet bar and loads of natural light. It's destined to become a popular gathering place for the family who wins this grand prize show home. (Photos courtesy of D&S Homes/STARS)
زیرزمین اعتصاب زیبا سرگرم کننده در منطقه, کامل, با, بار و بارهای از نور طبیعی است. آن را به مقصد برای تبدیل شدن به محبوب در محل تجمع خانواده که برنده این جایزه بزرگ نشان دادن خانه. اسکات Prokop/jpg

کاربردی لمس — مانند پیاده روی را از طریق شربت خانه از گاراژ به آشپزخانه — ایجاد فضای مناسب برای هر خانواده است.

Oddan امتیاز به اتاق بزرگ به عنوان قرار دادن "بزرگ" در جایزه بزرگ. این دو طبقه بالا با یک شومینه فراگیر از کاشی های سیاه و سفید می رود که مستقیما به سقف. Oddan می گوید آن را ساده "اما نیز بسیار چشمگیر است."

این کاشی های سیاه و سفید ایجاد جسورانه پشت قطره برای هر هنری صاحب خانه می خواهد برای قرار دادن وجود دارد, اما آن نیز می تواند یک نقطه برای یک تلویزیون است.

"من می خواستم به نگه داشتن آن را واقعا تمیز و سپس با تکیه تلفظ کردن های مختلف آثار هنری در آن وجود دارد" Espenant می گوید.

50-300 Greenbryre Crescent North-50.jpg: (bedroom)
The light fixtures in the show home add some drama and interest to every room. (Photos courtesy of D&S Homes/STARS)
نور لامپ در نشان دادن صفحه اصلی اضافه کردن برخی از درام و علاقه به هر اتاق. اسکات Prokop/jpg

سطح پایین تر اعتصاب یک فضای گرم و نرم بازدید کنندگان نمی خواهید به ترک. درب پاسیو و اندازه پنجره های روشن فضا برای حفظ دیوارهای خاکستری تیره تر از تبدیل شدن بیش از حد سنگین است. بیشتر چوب گردو لهجه اضافه کردن گرما و دیدنی نوار منطقه با بد بو قفسه بندی را می توان یک محل به نمایش گذاشتن عکس یا معشوق گنجینه یا سازماندهی هیئت مدیره بازی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب