قانونی بیمار پرداخت تخفیف طرح برای راه اندازی در هفته آینده

این طرح اعلام شد صدراعظم Rishi Sunak در بودجه. هان یان/Xinhua News Agency/PA تصاویر کارفرمایان خواهد بود قادر

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399

این طرح اعلام شد صدراعظم Rishi Sunak در بودجه. هان یان/Xinhua News Agency/PA تصاویر

کارفرمایان خواهد بود قادر به بازیابی هر coronavirus مربوط به قانونی بیمار پرداخت (SSP) از هفته آینده HM مالیات و گمرک اعلام کرده است.

آنلاین سرویس راه اندازی خواهد شد در روز سه شنبه 26 مه و اجازه خواهد داد که کوچک و متوسط سازمان به درخواست HMRC به اصلاح هر Covid-19-مربوط SSP آنها پرداخت می شود به زمان و یا کارمندان سابق پس از 13 مارس سال 2020 است.

کارفرمایان واجد شرایط زیر Coronavirus قانونی بیمار پرداخت تخفیف طرح در صورتی که یک پایه حقوق و دستمزد طرح آغاز شده است که قبل از 28 فوریه سال 2020 و کمتر از 250 کارمند قبل از این تاریخ.

آنها می توانند اصلاح تا دو هفته SSP پرداخت به کارکنان با کروناویروس;

kjmkjnkmnre خود جدا و قادر به کار از خانه و یا محافظ زیرا آنها در معرض خطر است.

کار و حقوق بازنشستگی وزیر ترزا Coffey گفت: "ما متعهد به حمایت از بریتانیا و کارهای کوچک و متوسط از طریق این بیماری همه گیر با یک بسته جامع برای حمایت از.

"این تخفیف قرار داده خواهد شد پول را در جیب میلیون ها نفر از کارفرمایان اطمینان می توانید آنها آمار زمین در حال اجرا به عنوان اقتصاد دوباره باز می شود."

آنجلا مک دونالد HMRC مدیر کل خدمات مشتری گفت: "تیم ما سخت کار کرده اند برای ارائه این طرح برای کارفرمایان و کارکنان خود را برای اطمینان از دریافت آنها حمایت آنها نیاز دارید. ما می خواهیم کارفرمایان به امن در دانش آنها دریافت کمک خواهد کرد که آنها برای مراقبت از کارکنان خود را در طول این دوره دشوار است."

برای ریچارد Kenyon وکیل استخدام در Fieldfisher اعلام شد "یک انفجار از قبل کردند گذشته".

"مقررات مربوط به فعال کردن کارفرمایان با کمتر از 250 کارمند به اصلاح SSP پرداخت در رابطه با Covid-19-مربوط به عدم وجود بیماری بودند منادی در Coronavirus عمل 2020 در پایان ماه مارس سال 2020" او گفت:. "این مزایای شده اند تحت الشعاع قرار, نقدی, تاسیسات است که Coronavirus کار احتباس طرح. اما آنها خوش آمدید معرفی به عنوان بخشی از یک حرکت به عقب به کار و حفظ یک محیط کاری امن است."

Kenyon یادآوری کارفرمایان که دولت ساخته شده و تعدادی از تغییرات به چه مقدار به عدم صلاحیت تلقی تحت SPP مقررات هنگامی که آن را اعلام کرد coronavirus پاسخ بسته است.

"هدف از تغییرات این است که اطمینان حاصل شود که کسانی که یک coronavirus كردن خطر و یا بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از کوروناویروس قرار گرفتن در معرض در حال incentivised به دور ماندن از کار. بنابراین سه 'در انتظار روز انجام نمی شود و SSP است ناشی از یک روز برای کسانی که خود منزوی و یا محافظ," او گفت:.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن