شیب افزایش tech نقش در بانک

مت Crossick/Empics سرگرمی فناوری جدید نقش بانک ها را افزایش 46 درصد در طول سه سال گذشته با بانک های سنتی در حا

توسط AKHSHIJNEWS در 6 خرداد 1399

مت Crossick/Empics سرگرمی

فناوری جدید نقش بانک ها را افزایش 46 درصد در طول سه سال گذشته با بانک های سنتی در حال حاضر تبدیل شدن به برجسته ترین همکاران فنی حرفه ای.

یک سوم از تمام فرصت های شغلی در بانک ها امروز با تکنولوژی های مرتبط, به عنوان مخالف به کمتر از یک چهارم (23 درصد) سه سال پیش با توجه به یک گزارش جدید از جهانی کارگزینی رابرت والترز و تجزیه و تحلیل بازار شرکت خالی نرم – Fintech: چلنجر به رقیب.

این گزارش تاثیر Covid-19 در بخش بانکی به دنبال در چگونه غیر منتظره بازار یخ قرار داده شده نصب فشار بر خدمات مالی به عنوان قرض گرفتن پیش فرض ها و پرداخت تعطیلات مورد نیاز یکهو. آن را می گوید که در حالی که بانک ها مجبور به بهبود دیجیتال خود را ارائه خدمات به مشتری و وصله پینه کردن روش های سنتی وام "همه گیر شده fintechs با فرصت برای اثبات ارزش خود را".

به عنوان یک نتیجه tech جای خالی افزایش یافته است در بخش بانکی یک روند است که در حال حاضر به خوبی در شواهد قبل از همه گیر به عنوان شغل آگهی های فن آوری و نقش افزایش یافته و از 23 درصد در سال 2017 به 30 درصد در سال 2019.

تام چمبرز مدیر ارشد تکنولوژی در رابرت والترز گفت که مشتریان بانک را تا به حال به تحت فشار قرار دادند به سمت سیستم عامل های دیجیتال به عنوان خرده فروشی و عملیات خاموش کردن.

او گفت: "با در معرض بیشترین خطر به Covid-19 همچنین آنهایی که به طور سنتی بودند که بیشتر متکی بر پیشخوان خدمات اجتماعی چالش خواهد بود برای کمک به سالمندان با استفاده از خدمات بانکداری آنلاین – که در آن انگیزه خود را این است که آنها به سادگی یک انتخاب نیست.

"با فرض اینکه آنها با موفقیت این سوئیچ بانکداری خرده فروشی به عنوان ما آن را می دانم تغییر خواهد کرد – یا در برخی از موارد ناپدید می شوند – برای همیشه."

حمایت از این ادعا این گزارش نشان داد که تصویب نرخ بانکی آنلاین در انگلستان بود و در تمام زمان بالا از 73 درصد در سال 2019 با اکثر کاربران از دسترسی به سیستم عامل از طریق تلفن های هوشمند (64%) در مقایسه با تبلت ها و کامپیوتر (34%).

بن Litvinoff کسب و کار مدیر در رابرت والترز گفت: بانک ها آغاز شده بود خود را به گسترش تکنولوژی تیم به رقابت با fintechs: "فراتر از برنامه fintechs باقی مانده است یک گام جلوتر در دیجیتال خود را ارائه و در طول همه گیر شده است به خوبی قرار داده شده برای گرفتن سهم بازار دیجیتال وام تضمین سپرده های مستقیم بانکی پرداخت و سریع تصمیم گیری طراحی شده توسط هوش مصنوعی و داده ها.

"در بانک ها و شرکت های خدمات مالی از خواب بیدار شده به این شده اند و در حال رشد خود را tech تیم در سرعت بسیار سریعتر از خود fintech رقبا."

در سه سال گذشته درصد از تکنولوژی جای خالی در به طور کلی نقش های شغلی آگهی برای بانک ها افزایش یافته است 7 ٪ (تا 30 ٪ از کلی شغل) و کاهش -2% در fintechs (به 46 درصد از کلی شغل). این کمی رکود در fintech جای خالی پایین قرار داده شد برای مبارزه با تروریسم در اروپا توسط اتاق: "زمانی که به دنبال کمی کاهش سرعت در تکنولوژی نقش در fintech تاثیر Brexit و مقررات قطعا می توانید در اینجا دیده می شود. حرفه ای و شغلی در داخل حقوقی, مدیریت تغییر و خطر رشد در fintechs همانطور که شرکت ها مجبور شده اند برای آماده شدن برای خروج از بازار واحد."

دن Simmonite کسب و کار مدیر در رابرت والترز گفت: "این تغییر بیشتر مشهود هنگامی که شما مقایسه کاهش سنتی نقش های شغلی در بانک ها در انگلستان – کاهش 42 درصد در طول سه سال گذشته (معادل 100,000 مشاغل) – به رشد تکنولوژی نقش در حال حاضر ایستاده در +46% افزایش در سه سال گذشته است."

Simmonite همچنین با اشاره به افزایش regionalisation در بانکداری با فناوری فرصتهای شغلی در این مناطق افزایش 50% پس از 2017.

در لندن, تکنولوژی, خالی درون بانکی افزایش یافته است و 23 درصد بیش از سه سال گذشته است.

احسن اقبال مدیر فناوری (مناطق) در رابرت والترز گفت: "جایی که در برخی از موارد بانک ها offshoring یا nearshoring نقش های سنتی قدرت استعداد های با تکنولوژی در انگلستان بدان معنی است که فن آوری ادارات در اینجا به ماندن بگیرید.

"فناوری و مراکز خارج از پایتخت – یعنی بیرمنگام منچستر و لیورپول – در حال حاضر ساخته شده است پایه های قوی رقابت های موجود در شهرستان و یا Shoreditch برای کاهش هزینه ها."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن