رشته های مشکوک کوچک آتش سوزی اوایل صبح روز پنج شنبه تحت بررسی

محتوای مقالهبه ساسکاتون آتش نشانی و پلیس در حال بررسی یک تعداد انگشت شماری از آتش سوزی مربوط به سازه های تجاری

توسط AKHSHIJNEWS در 26 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

به ساسکاتون آتش نشانی و پلیس در حال بررسی یک تعداد انگشت شماری از آتش سوزی مربوط به سازه های تجاری و سطل زباله در سه محله در اوایل صبح روز پنج شنبه.

این حادثه برای اولین بار صورت گرفت در پلیزنت هیل; خدمه آتش اعزام شدند در 2:59 صبح

با توجه به آتش سوزی بخش رسانه های آزادی خدمه فرستاده شدند به صحنه در سال 1900 بلوک 20 غرب خیابان, جایی که آنها در بر داشت دو گاراژ مانند سازه در همان ملک در شعله های آتش. آتش نشانان در آورده و آنها را تحت کنترل در عرض 10 دقیقه.

آنها به تایید ملک سوار شد و نه اشغال شده; بدون آسیب گزارش شده است.

آتش نشانان در صحنه حادثه متوجه تجاری سطل زباله در آتش سوزی در یک کوچه پشت 2000 بلوک 20 خیابان غرب در 3:07 صبح یک موتور آتش شد از آنجا خارج تماس اول و به سرعت خاموش که شعله های آتش نشانی گفت.

چند 911 تماس در 3:09 a. m. به گزارش دو تجاری سطل زباله آتش در 500 بلوک از خیابان X جنوبی در Meadowgreen. خدمه قرار داده و آنها را در عرض 10 دقیقه پس از ورود.

در حالی که در این صحنه آتش نشانان کشف یکی دیگر از تجاری سطل زباله آتش پایین بلوک در 3:16 a. m. آنها آن را خاموش در عرض چند دقیقه از دو نفر دیگر.

ساعت بعد آتش نشانی دریافت گزارش از یک تجاری سطل زباله آتش سوزی در 100 بلوک از گوزن های شمالی جاده در Lawson ارتفاعات منطقه است. آتش نشانان با قرار دادن آن را در عرض سه دقیقه از ورود.

سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی در نظر گرفته شده مشکوک در طبیعت است.

Saskatoon Fire Department crews extinguished a string of small fires affecting garage-like structures and garbage bins around the city in the early morning hours Thursday May 14. The fires are considered suspicious. Photos provided by the Saskatoon Fire Department.
ساسکاتون آتش نشانی خدمه خاموش یک رشته از آتش سوزی مؤثر در گاراژ مانند سازه و سطل زباله در اطراف شهرستان در ساعات اولیه صبح روز شنبه, مارس 14. آتش سوزی در نظر گرفته شده مشکوک است. عکس های ارائه شده توسط ساسکاتون آتش نشانی. ساسکاتون آتش نشانی/jpg

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن