دانش آموزان سو UC CSU بیش از عدم پردیس بازپرداخت هزینه

این CSU و UC سیستم شکایت دوشنبه توسط دانش آموزان خواستار بازپرداخت از هزینه های پردیس پس از دانشگاه بسته به عل

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

این CSU و UC سیستم شکایت دوشنبه توسط دانش آموزان خواستار بازپرداخت از هزینه های پردیس پس از دانشگاه بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس و عملیات نقل آنلاین.

این دانشگاه سیستم گفته شده است بهره مندی از این بیماری همه گیر با امتناع از بازپرداخت دانش آموزان برای خدمات که دیگر دسترسی به آنها با توجه به ماتیو میلر یکی از شاکیان وکلا. دانش آموزان اصرار دانشگاه ها به آدرس بازپرداخت نگرانی به خصوص با توجه به UC سیستم وقف از 21 میلیارد و CSU سیستم را وقف 2 میلیارد دلار با توجه به شکایت در دادگاه فدرال در کالیفرنیا است.

UC دفتر رئیس جمهور کاهش یافته است به نظر.

"این پول متعلق به دانش آموزان" میلر اتهام یک ایمیل به در. "از طریق این دعاوی ما را تشویق CSU و UC به تجدید نظر در مواضع خود و بیشتر را عادلانه و قانونی و همدلانه تصمیم گیری برای دانش آموزان و خانواده های آنان است."

با تعطیلی بسیاری از کلاس های حضوری و خدمات دانشجویی باقی مانده از سال تحصیلی بسیاری از دانش آموزان از نقل مکان به خانه برگشت. با توجه به UC Davis دانشجو و شاکی کلر Brandmeyer در طرح دعوی در دادگاه, اما, UC سیستم داده نشده است بازپرداخت به دانش آموزان برای خدمات او ادعا می کند دیگر در حال استفاده در علاوه بر این به استرداد هر طولانی هزینه های پردیس.

به گفته میلر دخالت اقدام قانونی ناشی از تحقق است که دانش آموزان و خانواده ها گفته می شود "نه اینکه درمان نسبتا" توسط خود مدارس است. به عنوان مدارس و کالج ها شروع به تعطیل دانشگاه, دانش آموزان داده شد کمی به هیچ بازپرداخت ترک بسیاری از دانش آموزان و خانواده "طبعا ناراحت" میلر گفت.

Noel گارسیا یکی از شاکیان وکلا گفته است که مواردی از این قبیل در نهایت پایین آمدن به دانشگاه سیستم انجام "درست است." می شود آن را "نامناسب" برای موسسات به سعی کنید برای حفظ میلیون دلار در مجموع هزینه های پردیس در هزینه از دانش آموزان خود را, گارسیا ادعا.

گارسیا همچنین گفت: این تیم به نمایندگی از شاکیان در نهایت به دنبال تلاش بیشتر از هر دو سیستم های دانشگاه برای رسیدن به سهام عدالت و شفافیت.

"آموزش عالی گران است به اندازه کافی آن را به عنوان است و برای مدارس امتناع بازپرداخت این غیر قابل قبول است در هر زمان و بی وجدان در طول این بحران است. این دانشگاه باید چند میلیون یا میلیارد دلار اوقاف برای حفظ آنها" میلر اتهام یک ایمیل به در. "دانش آموزان و خانواده های آنها را به همان منابع است و آن است که مسئولیت خود را به قید وثیقه مدارس است."

به گفته میلر محاکمه پایان خواهد عوامل مختلف بستگی دارد از جمله این که آیا مدارس در نهایت ارائه بازپرداخت. میلر گفت که او امیدوار است به خصوص در این زمان بحران دانشگاه را خود خانواده ها و دانش آموزان منتظر دیگر هیچ.

"هدف ما این است که به دانش آموزان پول خود را به عقب و این چیزی است که ما قصد داریم برای انجام مهم نیست چه مدت طول می کشد که" میلر گفت: در ایمیل.

تماس با Audry Jeong در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @audryjng_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب