مجموع تئاتر تبدیل به ساسکاتون خیابان برای تابستان تولید

محتوای مقاله در ادامه"آنها می توانند انتظار شاد رنگ و فیزیکی و جنبش و جشن و حباب," او گفت:. "از آن خواهد شد یک

توسط AKHSHIJNEWS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"آنها می توانند انتظار شاد رنگ و فیزیکی و جنبش و جشن و حباب," او گفت:. "از آن خواهد شد یک درمان واقعی برای نگاه کردن برای اطمینان حاصل کنید."

SASKATOON, SK--JULY 22/2020 - 0727 news sum theatre - Members of Sum Theatre's TURN, TURN, TURN rehearse their mobile summer production. Photo taken in Saskatoon, SK on Wednesday, July 22, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
اعضای مجموع تئاتر را به نوبه خود به نوبه خود به نوبه خود تمرین همراه خود را تابستان تولید. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

مجموع کار کرده است برای انطباق آن تابستان برنامه نویسی در اطراف COVID-19 همه گیر از بهار. قبل از تصمیم گیری ساخته شده بود در مورد آنچه که نشان می دهد می خواهم نگاه این شرکت رسیده به جوان تئاتر را برانگیخت برای کمک به.

سازمان از مجموع ایجاد استودیو راه اندازی در مه, نوشته شده تم ها به صفحات رسانه های اجتماعی برای کودکان به استفاده از به عنوان الهام بخش برای حرفه های خلاق اعم از آثار هنری به داستان ها و فیلم ها.

این قطعه گنجانیده شده در برخی از مد به نوبه خود به نوبه خود به نوبه خود جای مشارکت مخاطبان شده است که در قسمت های قبلی را نشان می دهد. آن را یکی از راه های این پروژه ارائه یک فرصت برای اعضای تیم به کار با یکدیگر و جامعه به پیدا کردن راه حل های خلاقانه Wensel گفت.

"تمام تیم — تیم طراحی ما مدیر موسیقی, آهنگساز, نوازندگان ما تولید و مرحله تیم مدیریت — آن را مانند است همه دست به دست در عرشه تمام وقت," او گفت:. "و بنابراین وجود یک حس فوق العاده از مالکیت بیش از آنچه در آن است که ما خواهد شد آوردن به جوامع چون واقعا هر کس تا به حال یک صدای داخل روند.

"واقعا که از یک شخصی جایی که از قلب مردم است."

یک برنامه مثال هنگامی که به نوبه خود به نوبه خود به نوبه خود به بازدید از محلات مختلف در دسترس است در مجموع تئاتر سایت.

amshort@postmedia.com

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن