پایداری شک و تردید می تواند محدود کردن سفر کسب و کار پست-Covid-19

عکس: شاتر سفر کسب و کار خواهد شد و نه بازگشت به 'عادی' ظرف چند سال آینده عمده کارفرمایان اعلام کرده اند با سفر

توسط AKHSHIJNEWS در 29 تیر 1399
business travel

عکس: شاتر

سفر کسب و کار خواهد شد و نه بازگشت به 'عادی' ظرف چند سال آینده عمده کارفرمایان اعلام کرده اند با سفرهای خارج از کشور به احتمال زیاد به کاهش حداقل یک سوم است.

اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان (89%) گفت: شرکت خود را در خارج از کشور, سفر در دو تا سه سال آینده خواهد بود به طور قابل توجهی کاهش می یابد در مقایسه با قبل از همه گیر سطوح.

این تحلیل توسط سازمان غیر انتفاعی آب و هوا است که با این نسخهها کار با کسب و کار جهانی به ترویج طرح های سبز و کاهش تولید گازهای گلخانه ای نشان داد که پتانسیل میانگین کاهش در کسب و کار بین المللی سفر به 40 درصد.

بیش از سه چهارم از افراد مورد بررسی (79%) گفت: آنها فکر سفر کسب و کار خواهد بود برش توسط حداقل یک سوم است.

صد جهان پیشرو بخش خصوصی توسعه پایدار حرفه ای مشغول به کار در شرکت های چند ملیتی سازمان در امور فناوری و خرده فروشی بررسی شد.

محققان برای گروه آب و هوا محاسبه است که علاوه بر کاهش اثرات زیست محیطی برش پشت در سفر کسب و کار نیز می تواند صرفه جویی در کسب و کار بیش از $500bn.

تنها در یکی از 10 حرفه ای گفت: شرکت خود را انجام خواهد همان مقدار از مسافرت های بین المللی مانند قبل و حتی کمتر (1%) از فکر سفر خود را افزایش خواهد داد و در دراز مدت.

به طور کلی تقریبا تمام پاسخ دهندگان (99%) گفت: شرکت خود را به طور دائم تغییر برخی از شیوه های کسب و کار به عنوان یک نتیجه از شیوع ویروس. این شامل 34 درصد که در گزارش شرکت خود را در حال حاضر به دنبال کاهش املاک و مستغلات, رد پای خود را به دفاتر و بدیهی است که 86 درصد را دیدم که یک تغییر عمده به توسعه پایدار از راه دور کار گزینه های.

وینس Digneo پایداری استراتژیست در نرم افزار Adobe گفت: "ما یک فرصت منحصر به فرد برای قرار دادن اقدام آب و هوا در خط مقدم تلاش بازیابی. Adobe متعهد شده است به بالا بردن جاه طلبی از علم ما بر اساس اهداف به چین به بهتر از 1.5 C آینده که شامل کاهش ما سفر کسب و کار تولید گازهای گلخانه ای 30 درصد تا سال 2025.

"ما با کاهش مصرف انرژی تأمین کسب و کار ما با انرژی های تجدید پذیر و قادر می سازد راه حل های دیجیتال است که کمک به مشتریان خود از راه دور کار و عمل خود کسب و کار پایدار ما متعهد به کمک به هموار کردن راه برای یک صفر-کربن اقتصاد است."

این تمایل در میان پاسخ دهندگان به بازگشت به قبل از Covid-19 محل کار فرهنگ به خصوص قابل توجه گفت: مایک پیرس مدیر شرکت مشارکت در گروه آب و هوا: "ما می دانیم که از همکاران ما در کسب و کار و دولت است که آنها نمی خواهند به بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول' – ما یک بار در طول عمر فرصت برای بازسازی یک سبزتر عادلانه تر آینده و آنها می خواهند به آن را گرفتن.

"کسب و کار دیده اند وجود دارد بسیاری از راه حل های دیجیتال در دسترس به آنها اجازه می دهد که از راه دور کار به طور موثر و مشترک در حالی که کاهش هزینه ها و تولید گازهای گلخانه ای از سفر – چیزی است که همه ما فکر بود که در سخت-به-آیا جعبه قبل از همه گیر. آن را حس می کند که با خود حمل میکنند این ذهنیت رو به جلو پس از سفر از محدودیت برداشته اند."

ما متعهد به کمک به هموار کردن راه برای یک صفر-کربن اقتصاد" – وینس Digneo Adobe

برخی از جنبه های کسب و کار عملیات به حال تغییر نکرده است. تقریبا تمام پاسخ دهندگان (97%) گفت: خود را در دراز مدت پایداری استراتژی نشده بود تغییر داده در حالی که 80 درصد گفت: شرکت خود را تا به حال شده است قادر به حفظ آب و هوای فعلی اقدامات در طول بحران. نزدیک به 100% دیدم اقدام آب و هوا به عنوان فقط به عنوان اگر نه بیشتر مهم است در حال حاضر در مقایسه با قبل از همه گیر بار.

با وجود تمایل برای تغییر نشان داد در گروه آب و هوا بررسی بخش های دیگر را کشف گرایشهای مختلف. مهمان نوازی غول Accor برای مثال اخیرا یک مطالعه نشان می دهد که کسب و کار سفر خواهد بازگشت به قبل از Covid سطح ظرف شش ماه به رهبری مسافرت داخلی.

جاناتان Pettifer مدیر شرکت فروش و TMC همکاران در Accor UK & Ireland گفت: "صنعت هتل خواهد بود احساس خشنودی به شنیدن این که شرکت ها خود را باور سفر کسب و کار برنامه ها را بهبود می یابند در عرض 12 ماه با بسیاری از پیش بینی این اتفاق خواهد افتاد بسیار سریعتر. چهره به چهره تعامل با مشتریان و شرکای کسب و کار حیاتی در بسیاری از صنایع و ما می دانیم معناداری وجود دارد مقید کردن تقاضا از شرکت ها مایل به دریافت مدیران خود را به عقب به طور مستقیم درگیر شدن با کلید تماس با ما."

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن