صحبت toolkits: unpicking Covid-19 بازگشت-به-کار, مشاوره شغلی, بهداشت

عکس: شاتر با انگلستان در حال حاضر به تدریج بازگشایی برای کسب و کار سازمانها در سراسر سلامت محل کار طیف شده اند

توسط AKHSHIJNEWS در 14 تیر 1399
commuting

عکس: شاتر

با انگلستان در حال حاضر به تدریج بازگشایی برای کسب و کار سازمانها در سراسر سلامت محل کار طیف شده اند در حال توسعه ابزار و منابع برای کمک به بهداشت حرفه ای راهنمای کارفرمایان در بازگشت امن به کار می کنند. Nic Paton به نظر می رسد در برخی از آنچه در حال حاضر در دسترس است.

"در قلب بازگشت به کار توسط کنترل خطر ناشی از ویروس است. حصول اطمینان از امن شیوه های کار در محل هستند کمک خواهد کرد که ارائه یک محیط امن بازگشت به کار و حمایت از کسب و کار در سراسر کشور است."

این نظر توسط بهداشت و ایمنی اجرایی, مدیر اجرایی, سارا Albon ممکن است به یک اندازه بوده است توضیح واضحات. اما کلمات او در مارس راه اندازی دولت پست-مستند بازگشت به کار ارشاد همچنین در محفظهای مرکزی چالش مواجه بهداشت حرفه ای به عنوان UK plc به تدریج دوباره پدید آمده در طول چند ماه گذشته.

همانطور که ما در گزارش ماه مه و ژوئن ترس در این حرفه این است که مقیاس از سلامت جسمی و روانی بازگشت به کار چالش های آن را همراه با این نکات از گرفتن محل های کار را به بالا و در حال اجرا با خیال راحت و پیچیدگی ادامه به ارائه "عادی" آه فعالیت های اجتماعی در فاصله جهان کار می تواند خسته کننده تبدیل.

اوه حرفه ای خواهد شد البته چاره ای اما به سادگی به انجام بهترین آنها می توانند در فوق العاده دشوار و پیچیده شرایط و حرفه ای بدون شک افزایش به چالش.

اما خبر خوب این است که از آنجا که بحران آغاز شد و قطعا از افکار را آغاز کرده اند که به نوبه خود به سوالات در سراسر بازگشت به کار و سازمان ها در سراسر محیط کار ایمنی و تندرستی طیف در حال توسعه شده است منابع برای کمک به.

آنچه در این مقاله در نتیجه در نظر دارد به انجام است که به ارائه یک تصویر لحظهای و این به هیچ وجه در نظر گرفته شده به عنوان یک راهنمای قطعی – برخی از مفید ابزار مشاوره و راهنمایی در حال حاضر در دسترس به آه پزشکان کشتی با این سوالات پیچیده. به ناچار از آن خواهد شد تا پزشکان خود را به غربال کردن و فیلتر کردن آنچه که بیشتر مربوط به بخش یا سازمان آنها در حال کار با.

اما با اطلاعات زیادی در حال حاضر وجود دارد خارج وجود دارد (و در حال اضافه تمام وقت), امید است این را فراهم خواهد کرد حداقل برخی از مواد غذایی مفید برای, فکر, اشاره گر به منابع شما ممکن است از آگاه بوده است و عملی برخی از کمک در شرایط استفاده از مرور این بازگشت به کار انداز.

دولت 'پنج مرحله'

دولت در کار خود را با خیال راحت در طول coronavirus (Covid-19) هدایت مجموعه ای از پنج مرحله به کار با خیال راحت که باید به عنوان یک پایه برای سازمانهای کارفرمایان و در, که, بهداشت حرفه ای به ساخت و پس از اطمینان از امن و سالم بازگشت به کار. این پنج مرحله عبارتند از:

  1. انجام Covid-19 ارزیابی ریسک. این باید در خط با بهداشت و محیط زیست (HSE) هدایت از جمله مشاوره با کارگران و یا اتحادیه های کارگری و نتایج باید با کارگران و یا در سازمان سایت.
  2. توسعه تمیز کردن شستن دست و روش های بهداشت. این باید شامل تشویق مردم به دنبال بیمه خدمات درمانی راهنمایی در شستن دست و بهداشت; ارائه دست sanitiser اطراف محل کار, در علاوه بر این به washrooms; های مکرر تمیز کردن و ضد عفونی اشیاء و سطوح است که در حال لمس به طور منظم; افزایش تمیز کردن برای مناطق شلوغ; تنظیم روشن استفاده و تمیز کردن راهنمایی برای توالت و ارائه دست خشک شدن امکانات – یا حوله کاغذی یا خشک کن الکتریکی.
  3. کمک به افراد برای کار از خانه. کارفرمایان باید "تمام گام های منطقی" برای کمک به مردم برای ادامه کار از خانه توسط: بحث خانه کار ترتیبات تامین آنها باید تجهیزات مناسب برای مثال دسترسی از راه دور به کار سیستم; از جمله آنها در همه ارتباطات لازم است; و به دنبال پس از خود تندرستی جسمی و روحی.
  4. حفظ دو متری اجتماعی فاصله که در آن ممکن است. این باید شامل قرار دادن نشانه ای برای یادآوری کارگران و بازدید کنندگان اجتماعی فاصله راهنمایی; اجتناب از های ایستگاه های کاری; با استفاده از کف نوار و یا رنگ به علامت گذاری مناطق برای کمک به مردم در حفظ و به دو متر فاصله; تنظیم یک راه ترافیک از طریق محل کار اگر ممکن است; و تعویض به دیدن بازدید کنندگان با تعیین وقت قبلی فقط در صورتی امکان پذیر است.
  5. که در آن مردم نمی توان دو متر از هم جدا انتقال خطر باید مدیریت شود. این کار را باید به دست آورد با توجه به اینکه یک فعالیت نیاز به ادامه برای کسب و کار به کار گیرند; نگه داشتن فعالیت زمان درگیر به عنوان کوتاه که ممکن است; با استفاده از صفحه نمایش و یا موانع برای جدا کردن افراد از یکدیگر با استفاده از بازگشت به عقب و یا پهلو به پهلو کار در هر زمان ممکن است; سرسام آور هنگام ورود و خروج بار و کاهش تعداد افراد هر فرد با آن تماس با استفاده از "ثابت تیم یا همکاری".

در بالای این هدایت شامل هشت راهنماهای پوشش طیف وسیعی از انواع مختلف کار می کنند. این خدمات عبارتند از ساخت و ساز و کار; کارخانه های گیاهان و انبارها; آزمایشگاه ها و امکانات پژوهشی; دفاتر و تماس با مراکز; خانه های مردم دیگر; رستوران ها ارائه غذای آماده و یا تحویل; مغازه ها و خرده فروشی شاخه; وسایل نقلیه و تلفن همراه کار می کند.

بهداشت عمومی انگلستان, به روز رسانی

بهداشت شغلی پزشکان به ناچار نیاز به نگه داشتن به طور کامل پهلو به پهلو از به طور منظم به روز بودن اطلاعات منتشر شده توسط بهداشت عمومی انگلستان است.

این شامل گردآوری راهنمایی برای عموم غیر بالینی تنظیمات حمل و نقل, بزرگسالان مراقبت اجتماعی, بهداشت حرفه ای, پیشگیری از عفونت و کنترل و نمونه برداری و تشخیص در میان مناطق دیگر.

آن هم در جایی که هفتگی Covid-19 نظارت گزارش منتشر شده است و داشبورد که در آن شما می توانید پیگیری آمار مرگ و میر.

"بازگشت به محل کار پس از Covid-19 مستند" (SOM)

این SOM (انجمن طب کار) ابزار رایگان برای دانلود از جامعه وب سایت و توسعه داده شده است با کمک از مشاوره و آشتی و داوری سرویس (Acas), موسسه خبره پرسنل و توسعه (CIPD) کسب و کار در جامعه (BITC) و سلامت روان خیریه ذهن است.

این تاکید بر اهمیت سازمان های به رسمیت شناختن است که مدیریت بازگشت به کار در جدید "عادی" پس از Covid-19 خواهد بود به همان اندازه در مورد پرداختن به نيازهای اجتماعی و عاطفی به عنوان نگرانی های پزشکی.

در حالی که مدیران خط را به طور طبیعی اولین نقطه تماس برای کارکنان بازگشت به کار, بهداشت حرفه ای می تواند نقش کلیدی در شناسایی و مدیریت هر گونه موانع خاص به بازگشت به کار و موافقت با بازگشت به کار طرح که در آن لازم و یا مناسب. این ابزار نشان می دهد تعدادی از شروع گفتگو یا برای مدیران خط یا آه در امتداد خطوط از:

  • چگونه زندگی است ؟
  • حال شما خوب در مورد آینده ؟
  • آیا شما احساس امن به آینده ؟
  • چگونه ما می توانیم کار خود را بهتر ؟
  • آیا می دانید که برای صحبت با اگر هر گونه مشکلی در محصول ،

اگر کسی موجود مشکلات بهداشتی مشترک, سوالات می تواند شامل:

  • آیا شما احساس می کنید به انجام کار معمول خود را با سلامت مشکل ؟
  • چه بخش هایی از کار خود را خواهد کرد شما در پیدا کردن مشکل است زیرا سلامتی شما مشکل است ؟
  • چه کاری می تواند ما را تغییر دهید برای کمک به غلبه بر مشکلات ؟

در کنار این ابزار صرفا که همه طرف – کارفرمایان و کارکنان و منابع انسانی و OH – را یک وظیفه برای درک چگونگی ایجاد محیط کار ایمن و نقش آنها در این روند و نیاز به درگیر می شود و کار با هم در این تصمیم گیری ها.

در این آه است به احتمال زیاد به یک کلید و نقش مداوم ارزیابی ریسک به عنوان مثال مشاوره در تمیز کردن و ضد عفونی ارگونومیک و بهداشت/سیستم های تهویه و چگونه "سختگیرانه اجتماعی فاصله" را می توان در محل کار. مسائلی مانند آنچه در اولین روز بازگشت خواهد بود مانند آنچه انتظار رفت و آمد و محل کار استراتژی برای به حداقل رساندن خطر نیز نیاز به خطاب.

وقتی که می آید برای حمایت از سلامت روان, ابزار توصیه کارفرمایان ارائه و ترویج دسترسی به بهداشت روانی از جمله افزایش آگاهی و ابزار و تکنیک های مدیریت با سلامت روانی مانند ذهن سلامتی برنامه عمل است.

ابزار برجسته وجود دارد که ممکن است چالش های بهداشت روانی به ویژه در اطراف مدیریت انتقال کارگران از مستند بودن پشت در محل کار و یا بخشی از پشت در محل کار. آن را توصیه می کند با استفاده از HSE مدیریت استاندارد برای کار استرس چارچوب برای کمک به ارزیابی خطرات ناشی از روش های جدید کار می کند.

این ابزار همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد در رابطه با پیگیری سند منتشر شده توسط SOM, تداوم کار مربوط به بهداشت روانی پست COVID-19 Toolkit که توسعه داده شده است با کالج سلطنتی روانپزشکان و CIPD.

این به تشریح عملکرد خوب در اطراف کار مرتبط, بهداشت روان, راهنمایی برای حمایت و کاهش عوامل استرس زا در محل کار و مشاوره در تشخیص و جلوگیری از روان بهداشت ،

به همان اندازه مهم است آه را تضمین می کند خط مدیران آگاه هستند از بیشتر منابع عمومی است که ممکن است مفید با SOM با استناد به CIPD راهنمای, شش گام برای کمک به تیم خود را رشد و Acas " به چالش کشیدن مکالمات و نحوه مدیریت آنها.

جعبه ابزار شامل یک برنامه به طور بالقوه با ارزش ارزیابی ریسک قالب برای ارزیابی Covid-19 انتقال در محیط کار و نمونه هایی از موقعیت های مختلف و خطر قضاوت.

وقتی که می آید به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), هدایت صرفا که کارفرمایان باید روشن کند که آیا PPE الزامی است و یا مشاوره به عبارت دیگر باید یک سیاست روشن و دولت عواقب ناشی از عدم رعایت. به عنوان آن می گوید: "برای مشتری رو نقش این است که نه تنها یک منبع از سلامت و ایمنی خطرات بلکه مسئله ای است که ممکن است باعث قابل توجهی کارکنان اضطراب است."

در تمام این SOM توصیه می کند که آه (و همچنین کاردرمانی فیزیوتراپی, توانبخشی حرفه ای و دیگران) می تواند نقش کلیدی در نظر:

  • آموزش و مداخله در اطراف بهزيستی روانشناختی. این می تواند شامل پرداختن به موانع به مردم همیشه در ارتباط ماندن با خانواده و دوستان و جامعه خود و تشویق تعامل معنی دار در مشاغل و فعالیت فیزیکی و آرامش برای ترویج سلامت و کاهش علائم روان بهداشت ،
  • بعد ارجاع و همکاری که در آن اضافی متخصص ورودی مورد نیاز است. برای مثال این می تواند شامل قلبی و ریوی و یا روانی.
  • مداخله و حمایت از حدود و تنگی نفس و خستگی مدیریت. این می تواند شامل آموزش و مداخله نقد و بررسی.
  • خود تکنیک های مدیریت. این می تواند شامل قدم زدن درجه بندی اولویت بندی آرامش و خواب و بهداشت و آموزش و پرورش.
  • تسهیل گروه/فرد توانبخشی. این امر می تواند تحویل داده شده توسط دیگر صالح حرفه ای و ارجاع به اجتماعی تجویز طرح و معرفی به جامعه سازمان رفاه و حقوق مشاوره.

منابع از ارتباط مقامات محلی مشاور پزشکی

انجمن از مقامات محلی مشاور پزشکی (علامه) در حال حاضر طیف وسیعی از ابزارها و راهنماهای بر روی وب سایت خود و همچنین به عنوان لینک به منابع دیگر از جمله SOM toolkit بالا و دانشکده طب کار خطر کاهش چارچوب برای کارکنان بیمه خدمات درمانی (و بعدا مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در این).

آن را توسعه داده است یک Covid-19 ارزیابی ریسک های پزشکی ابزار فراهم می کند که اطلاعات در مورد شخصی آسیب پذیری به Covid-19 با توجه به سن و جنس و قومیت و بیماریهای همراه.

این ALAMA خطوط بر اساس اطراف تجزیه و تحلیل اپیدمیولوژیک داده های انگلستان به دنبال کمک به آسیب پذیری از جنسیت و قومیت و برخی از شایع ترین بیماریهای همراه در میان افراد در سن کار است و پس از آن خلاصه شده است در نظر هم ارزی خود را به اضافه سال سن. در اصل این اجازه می دهد تا برای محاسبه یک فرد "Covid-سنی" و یا یک خلاصه ساده اندازه گیری نشان می دهد سن, سالم, سفید نر با معادل آسیب پذیری.

با توجه به رشد شناخت است که Covid-19 است که به عنوان یک بیماری که خون آن را به عنوان یک بیماری تنفسی, ALAMA به بیماریهای قلبی عروقی و Covid-19 راهنمای نیز ممکن است مفید باشد.

IOSH 'بازگشت با خیال راحت' مجموعه از مشاوره

یکی دیگر از سازمان است که مشغول توسعه منابع که ممکن است مفید باشد به آه حرفه ای است که موسسه ایمنی و بهداشت شغلی (IOSH).

این نام برای سازمانها برای اطمینان از کار جدید ترتیبات عامل در مسائلی مانند دسترسی ترتیبات برای همه مثال است که افراد دارای معلولیت از دسترسی به آسانسور حتی اگر اجتماعی فاصله مورد نیاز در حال حاضر محدود کردن استفاده از آنها.

آن می تواند توسعه منابع تحت پرچم "بازگشت با خیال راحت". این پوشش مناطق مانند مردم محل و تجهیزات و سیستم های حقوقی تعهدات و ارزیابی ریسک.

به نگاه فقط یک نفر این شامل یک بازگشت به کار پس از Covid-19 "جزوه" بر اساس اطراف چهار نقطه طرح اقدام یعنی که سازمان باید:

  1. معرفی و یا تجدید نظر خود را به بازگشت به کار سیاست.
  2. در حالی که کارگران در حال کار کردن با بیماری نگه داشتن در تماس منظم با آنها.
  3. نگاهی به رویکرد مناسب از جمله ارزیابی ریسک از وظایف کار و بازگشت به کار کنترل.
  4. باید ساز و کاری در جای خود به نقد و بررسی این طرح است.

سپس به تشریح که باید درگیر در بازگشت به کار تیم (مدیران ارشد, مدیران, منابع انسانی, اتحادیه یا نمایندگان کارکنان شغلی ایمنی و یا بهداشت و درمان و/یا OH). این مجموعه از برخی از مشاوره در مورد بازگشت به کار پس سوگ و مهمتر نقش آن را به عنوان آن را می بیند از ایمنی شغلی و بهداشت حرفه ای. این شامل IOSH توصیه می کند:

  • دادن مشاوره در ارزیابی ریسک;
  • ترویج مزایای کار برای کارگران بهداشت و تندرستی; و
  • با تمرکز بر آنچه که کارگر می تواند انجام دهد و چه موانع بازگشت خود را به کار می تواند برداشته شود.

ICO مشاوره در حفاظت از داده ها

در تقلا برای بازگشت به کار و نگه داشتن کارگران و محل امن اهمیت حفظ امنیت اطلاعات و یکپارچگی می توانید به راحتی نادیده گرفته شده است.

اما کمیساریای اطلاعات دفتر (ICO) منتشر کرده است به طور بالقوه توصیه های مفید برای کارفرمایان و آه در اطراف حفاظت از اطلاعات انشعابات آنها ممکن است نیاز به در نظر گرفتن در هر Covid-19 محل کار, تست رژیم.

راهنمایی در محل کار تست – راهنمایی برای کارفرمایان یک پرسش و پاسخ-سبک سند است که اجرا می شود از طریق طیف وسیعی از سوالات کلیدی که کارفرمایان ممکن است به احتمال زیاد به درخواست. برای مثال اگر یک کارفرما می خواهد به انجام آزمایش برای بررسی اینکه آیا کارکنان خود را coronavirus علائم انجام آنها نیاز به در نظر گرفتن قوانین حفاظت از داده?

پاسخ در اینجا بسیار قطعا "بله" ICO اشاره می کند. به عنوان آن می گوید: "شما توان پردازش اطلاعات است که مربوط به شناسایی و یا شناسایی فرد بنابراین شما نیاز به پیروی از GDPR و قانون حفاظت از داده ها تا سال 2018 است. این بدان معناست که دست زدن به آن را قانونی عادلانه و شفاف.

"اطلاعات شخصی است که مربوط به سلامت است بیشتر حساس و طبقه بندی شده به عنوان 'ویژه دسته بندی داده ها' بنابراین باید آن را حتی بیشتر دقت محافظت می شود. قانون حفاظت از داده ها جلوگیری نمی کند و شما را از گرفتن گام های لازم برای حفظ کارکنان خود را و امن عمومی و پشتیبانی در حال حاضر اضطراری برای بهداشت عمومی. اما آن را نشانی از نیاز شما را بر عهده دارد با داده های شخصی مردم و اطمینان حاصل شود آن را به کار گرفته است با مراقبت از" آن می افزاید.

اما به تاکید برای اختصار به خاطر این است که فقط یکی از ده پرسش های تحت پوشش در ارشاد.

نقش HSE بازرسی

به حدی که سلامت و محیط زیست (HSE) خواهد بود قادر به انجام فیزیکی نقطه-برای اطمینان از چک محل کار باقی مانده "Covid-امن" یک سوال باقی می ماند برخی از بحث است.

نخست وزیر بوریس جانسون در ماه مه گفت: HSE, انجام, ایمنی, نقطه چک در محل برای اطمینان از کارفرمایان شد مطابق با اجتماعی فاصله و کنترل عفونت قوانین.

و اساس یک نظرسنجی توسط اتحادیه چشم انداز در ماه ژوئن نزدیک به دو سوم (67 درصد) از کارگران معتقدند که تصادفی در شخص چک باید اجرا شود در مقایسه با 9 درصد گفت: تلفن چک خواهد بود به اندازه کافی خوب و 11 درصد گفت: کارفرمایان باید مجاز به پلیس خود را. فقط 30 درصد از کارگران گفت: آنها احساس راحت رفتن به محل کار اگر تنها تلفن چک وقوع بودند.

با توجه به مستقل روزنامه و با استناد به آمار و ارقام از مجلس عوام کتابخانه HSE تعداد کارکنان کاهش یافته است از 3,702 به 2,501 از سال 2009 در حالی که تعدادی از بازرسان تا به حال کاهش یافته و از 1,495 به 978. آژانس نیز به حالت تعلیق فیزیکی نقطه بازرسی در طول همه گیر برای حفظ کارکنان خود را امن است.

اگر چه جانسون اعلام کرده است اضافی £14m برای HSE برای درخواست در دراز مدت اجرایی بودجه کاهش یافته سقوط از £239m در 2009-10 به £135m در 2017-18 روزنامه اضافه شده است.

در بیانیه ای HSE در پایان گفت: ممکن است که آن را "انجام کار به بررسی کنید که اقدامات مناسب در محل برای محافظت از کارگران از Covid-19" از جمله از سرگیری "هدفمند فعال بازرسی کار در معرض خطر صنایع".

دانشکده طب کار راهنمایی

دانشکده طب کار منتشر کرده است به اجماع سند کاهش خطر چارچوب برای کارکنان بیمه خدمات درمانی در معرض خطر از Covid-19 عفونت است که پدید آمده از یک متخصص گروه کاری به رهبری پروفسور Kamlesh خونتی.

این گروه بررسی شده است که چگونه بهترین برای محافظت از بیمه خدمات درمانی نیروی کار و توسعه کاهش خطر چارچوب بر اساس در حال حاضر شواهد و مدارک موجود.

"به طور کلی محیط کار ایمنی و ارزیابی ریسک" است (CIPD)

این قالب فرم توسعه یافته توسط موسسه خبره پرسنل و توسعه (CIPD) – به طوری که عمدتا برای منابع انسانی مخاطبان – برای کارفرمایان به استفاده از برای کمک به مدیریت بازگشت به کار روند.

آن تاکید کرده است که کسب و کار نیاز به اطمینان حاصل شود که آنها می توانید ملاقات سه کلید آزمون قبل از آوردن مردم به محل کار: آن است که ضروری است آن را به اندازه کافی امن است که در آن دو طرف توافق ؟

"حفاظت از سلامت کارگران در طول تمدید Covid-19 شیوع" (BOHS)

این سند از شغلی بهداشت جامعه (BOHS) آدرس یک محدوده ایمنی-مسائل مهم از جمله بیولوژیکی آلودگی چالش های مانند لژيونلا تخريب مهر و موم و دیگران حمایت corrosions و بی ثباتی در سراسر ذخیره مواد شیمیایی و تجمع گرد و غبار سرطان زا.

مناطق تحت پوشش عبارتند از: در نظر گرفتن یک رویکرد مبتنی بر ریسک بر به راه اندازی مجدد کار درک و کنترل Covid-19 تمیز کردن امن راه اندازی مجدد پروتکل بررسی خطرات موجود و مقابله با کمبود PPE در میان دیگر مناطق است.

"بازگشت به کسب و کار: حمایت از کارکنان معلول پس از مستند" (BDF)

این راهنمایی از کسب و کار از کار افتادگی فروم به ارمغان می آورد با هم مشاوره از دولت برابری و کمیسیون حقوق بشر و دیگران را ارائه می دهد توصیه های عملی برای کسب و کار در برنامه ریزی خود را به محل کار استراتژی در زمینه کارکنان خود را با معلولیت.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از: راهنمایی در: عمومی پست-مستند محیط رفت و آمد و سفر و کار و دفتر محیط زیست و روانی و اجتماعی ملاحظات نظارت بر رعایت مقررات و رفتارها و آماده شدن برای یک پتانسیل موج دوم و کارکنان انتظار برای بیمه خدمات درمانی و درمان روش.

منابع
"کار با خیال راحت در طول coronavirus (COVID-19)", مه سال 2020 گروه برای کسب و کار انرژی و صنعتی, استراتژی https://www.gov.uk/guidance/working-safely-during-coronavirus-covid-19

Coronavirus (COVID-19): راهنمایی های بهداشت عمومی انگلستان https://www.gov.uk/government/collections/coronavirus-covid-19-list-of-guidance

"مدیریت ریسک و ارزیابی ریسک در محل کار" بهداشت و ایمنی اجرایی https://www.hse.gov.uk/simple-health-safety/risk/index.htm

"چگونه برای شستن دست های خود را", NHS https://www.nhs.uk/live-well/healthy-body/best-way-to-wash-your-hands/

"بازگشت به محل کار پس از COVID-19 مستند – toolkits", https://www.som.org.uk/return-to-work/

"تداوم کار مربوط به بهداشت روانی پست COVID-19 Toolkit", SOM, https://www.som.org.uk/Sustaining_work_relevant_mental_health_post_COVID-19_toolkit.pdf

"Covid-19 ارزیابی ریسک های پزشکی", ALAMA, https://alama.org.uk/covid-19-medical-risk-assessment/

"بیماریهای قلبی عروقی و Covid-19", ALAMA, https://alama.org.uk/covid-19-medical-risk-assessment/cardiovascular-conditions-and-covid-19/

"بازگشت با خیال راحت", موسسه ایمنی شغلی و سلامت https://iosh.com/resources-and-research/our-resources/communicable-diseases/coronavirus/returning-safely/

"برنامه ریزی یک فرد بازگشت به کار پس از بیماری با Covid-19", موسسه ایمنی شغلی و سلامت https://iosh.com/resources-and-research/our-resources/communicable-diseases/coronavirus/returning-safely/people/planning-an-individuals-return/

"محل کار تست – راهنمایی برای کارفرمایان" ICO https://ico.org.uk/global/data-protection-and-coronavirus-information-hub/data-protection-and-coronavirus/workplace-testing-guidance-for-employers/?fbclid=IwAR0aEafb861oTtPdMdn345uja_lgAF3_KcCuX7T8xNdOOt3LYi7oyoJGz8k

"چشم انداز می یابد نظرسنجی 67 درصد از کارگران می خواهند در فرد نقطه-چک برای اطمینان حاصل شود که محل امن هستند" ژوئن 2020, چشم انداز https://prospect.org.uk/news/prospect-poll-finds-67-of-workers-want-in-person-spot-checks-to-ensure-that-workplaces-are-safe/

"Coronavirus: اکثریت از کارگران می خواهند دیده بان چک نقطه به نگه داشتن آنها را ایمن از Covid-19", مستقل, ژوئن 2020, https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/coronavirus-workers-watchdog-spot-checks-a9541176.html

"کاهش خطر چارچوب برای کارکنان بیمه خدمات درمانی در معرض خطر از COVID-19 عفونت" دانشکده شغلی پزشکی https://www.fom.ac.uk/wp-content/uploads/Risk-Reduction-Framework-for-NHS-staff-at-risk-of-COVID-19-infection-12-05-20.pdf

"به طور کلی محیط کار ایمنی و ارزیابی ریسک", CIPD, https://www.cipd.co.uk/Images/general-workplace-safety-risk-assessment-example_tcm18-77042.pdf

"حفاظت از سلامت کارگران در طول تمدید Covid-19 شیوع", BOHS, http://www.bohs.org/wp-content/uploads/2020/05/BOHS-COVID-Return-to-Work-Guidance-7-May-2020.pdf

"بازگشت به کسب و کار: حمایت از کارکنان معلول پس از مستند" کسب و کار و از کار افتادگی فروم https://businessdisabilityforum.org.uk/covid-19/back-to-business-considerations-for-employers-supporting-disabled-employees-post-lockdown/

ذهن سلامتی, اقدام, برنامه, https://www.mind.org.uk/workplace/mental-health-at-work/taking-care-of-your-staff/employer-resources/wellness-action-plan-download/

"شش گام برای کمک به تیم خود را رشد", CIPD, https://www.cipd.co.uk/Images/help-your-team-thrive-at-work-1_tcm18-55932.pdf

"به چالش کشیدن مکالمات و نحوه مدیریت آنها", Acas, https://archive.acas.org.uk/conversations

مدیریت استاندارد برای کار با استرس, بهداشت و ایمنی اجرایی https://www.hse.gov.uk/stress/standards/

"Coronavirus: آن را بهداشت شغلی به جای بیمه خدمات درمانی است که غرق پست-مستند?", ممکن است در سال 2020 (چاپ ژوئن 2020) شغلی, بهداشت و تندرستی https://www.personneltoday.com/?p=252272



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب