تکنولوژی غول های بارگذاری و Airbnb را جارو کاهش شغل

متفرقه, عکاسی / شاتر جهانی فناوری شرکت Airbnb و Uber اعلام کرده اند عمده کاهش شغل در 24 ساعت گذشته. Uber گفته

توسط AKHSHIJNEWS در 18 اردیبهشت 1399

متفرقه, عکاسی / شاتر

جهانی فناوری شرکت Airbnb و Uber اعلام کرده اند عمده کاهش شغل در 24 ساعت گذشته.

Uber گفته است که برای کاهش 3,700 شغل در سراسر جهان به عنوان مستندات عوارض خود را در رزرو. این شرکت کاهش خواهد بیشتر بر پشتیبانی از مشتری و جذب تیم های این شرکت اعلام کرد. آن اضافه شده این انتظار را متحمل $20m هزینه برای قطع پرداخت.

Uber نیز گفت: در بازار سهام پر کردن که مدیر ارشد اجرایی دارا Khosrowshahi خواهد خود را صرف حقوق و دستمزد پایه باقی مانده از سال است.

Uber کارکنان یادداشت نوشته شده توسط Khosrowshahi دیده و گزارش فایننشال تایمز هشدار داد که بریدگی های اضافی بودند به احتمال زیاد در هفته های آینده به این شرکت ساخته شده است "مشکل تنظیمات" برای مطابقت با "واقعیت کسب و کار ما". او گفت: کارکنان: "ما به دنبال در بسیاری از حالات و در هر هزینه ثابت و متغیر در سراسر شرکت."

جزئیات اندکی در مورد چگونگی کاهش سقوط خواهد کرد در کشورهای مختلف اما حال بارگذاری گفت: این امر نزدیک بیش از یک سوم از آن 450 Greenlight هاب. این مکان که در آن شرکت به رانندگان داده می شود و کمک در ورود به برنامه و سایر نیازهای شما.

در ضمن محل اقامت غول Airbnb نشان داده است به غیر روحانی کردن 1,900 کارگران 25 درصد از آن 7,500 نیروی کار است.

Airbnb مدیر عامل و بنیانگذار شرکت برایان Chesky گفت: اخراج خواهد تحت تاثیر قرار دهد تعدادی از داخلی گروه های محصول از جمله حمل و نقل و Airbnb Studios و بیشتر تو رفتگی در دیوار هتل مجلل و لوکس طرح های است که می تواند بازگشت.

شرکت کارکنان در 24 کشور و انجام برنامه به صورت شناور در بازار بورس در این سال که ow شده است jettisoned. مهمترین مقر در سان فرانسیسکو و دوبلین که در آن 500 نفر شاغل هستند. به عنوان با بارگذاری وجود ندارد جزئیات بیشتر در مورد توزیع جغرافیایی از این کار کاهش است.

Airbnb را پیش بینی $40bn-plus شناوری راه اندازی شد برای به دست آوردن بسیاری از کارکنان خود را بزرگ پرداخت چرا که در اوایل ورود به این شرکت شد تا حدودی توانید در گزینه های سهام.

شرکت های ایالات متحده گذاشته بیش از 20 میلیون نفر از کارگران در ماه آوریل تا کنون بیش از رکورد قبلی از 835k مجموعه در سال 2008. بیش از 16 میلیون شغل از دست داده بودند در بخش خدمات شرکت با مهمان نوازی و اوقات فراغت بدترین آمار در انگلستان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن