بهترین قانون سرمایه می تواند خرید

توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی و جهانی شدن عناوین نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد نظر کوالا لامپور,

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی و جهانی شدن عناوین نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

کوالا لامپور, مالزی, Jun 25 سال 2020 (IPS) - Katharina Pistor های اخیر کتاب, کد سرمایه: چگونه قانون ایجاد ثروت و نابرابری نشان می دهد که چگونه قانون شده است حیاتی برای ایجاد سرمایه و چگونه سرمایه همچنان به زنده ماندن و تکامل و افزایش توانایی خود را به 'پول' و یا امن ثروت از نظر قانونی یعنی از طریق قانون است.

جومو Kwame Sundaram

حقوقی برنامه نویسی باعث می شود سرمایه
در magnum opusهای کلمبیا دانشکده حقوق استاد توضیح می دهد که چگونه سیستم های حقوقی ایجاد سرمایه و چگونه قانون را قادر می سازد ایجاد ثروت از طریق آنچه که او از نظر "حقوقی برنامه نویسی'. مفاهیم مالکیت و حقوق مالکیت را تغییر بیش از سنین بازتاب و بازتعریف اجتماعی و روابط اقتصادی به طور کلی.

Pistor می بیند 'قانونی برنامه نویسی' — مثلا از طریق وثیقه اعتماد حاکمیت شرکتی ورشکستگی قرارداد و سایر قوانین مالکیت — به عنوان وسیله ای برای دارایی های به تبدیل شدن به سرمایه ایجاد ثروت برای دارندگان خود را. زمانی که "رمزی در قانون" حتی "خاک" می تواند تبدیل به یک دارایی ارزشمند قادر به غنی سازی صاحبان آن است.

برای موسسات خصوصی قانون امتیاز کسانی که با سرمایه با تضمین: اولویت در برابر رقابت مدعیان; دوام را قادر می سازد سرمایه به رشد در ارزش; قابلیت تبدیل, 'قفل در' زودتر دستاوردهای; و جهانشمولی حصول اطمینان از این که چنین امتیازات گسترش transnationally.

با ظهور و رشد اهمیت مالی جدید محصولات و خدمات مالکیت فکری و دسترسی به داده ها در اوایل قرن 21 تکامل سرمایه به طور فزاینده ای شامل جدید به خصوص دارایی های نامشهود از جمله بدهی.

ترکیبات جدید و اولويت حقوق مالکیت و قراردادها ایجاد کرده اند بدهی های پیچیده محصولات از جمله وثیقه بدهی و تعهدات و بدهی های اعتباری, معاوضه, پایگاه برای, بسیار, معاصر, 'financialization'.

منافع خصوصی' انعطاف پذیر استفاده از چنین قانونی موسسات شده است بسیار مهم برای انباشت سرمایه اما Pistor اشاره می کند که افزایش استفاده از قانون نیز تضعیف آن نقش و مشروعیت به عنوان یک مکان خوب و از این رو بسیار 'حاکمیت قانون' خود را.

حقوقی و برنامه نویسی شده است بنابراین نه تنها در مورد چگونه تبدیل به دارایی های سرمایه بلکه در مورد چگونگی سرمایه ایجاد ثروت و قوانین فعال از جمله تحولات مربوط به اموال و مالکیت و استحقاق.

به عنوان "پایتخت ایجاد شده است در پشت درهای بسته در دفاتر خصوصی وکلای", تدوین سرمایه در قانون بدتر شدن نابرابری بین سرمایه و دیگران و به خصوص نیروی کار.

نقش متحده
دولت تحریم قضایی فرآیند تبدیل دارایی به سرمایه است. حقوقی برنامه نویسی در نتیجه "مدیون قدرت خود را به قانون...حمایت و اجرا توسط دولت". دولت تا به این ترتیب بوده است بسیار مهم به لحاظ قانونی برنامه نویسی به عنوان دارایی سرمایه با استفاده از موجود و همچنین قوانین جدید و سوابق قضایی بسیار مهم به قانون مشترک است.

متحده و دیگر نهادهای قانونی مربوطه نیز دوباره تعریف قانون — به عنوان مثال از طریق روند قانونی غذا به تحول طبیعت و نیازهای سرمایه به خصوص آن را موفق ترین لابی — با اصلاح قوانین موجود و ایجاد قوانین جدید.

دولت و دیگر نهادهای اجتماعی اطمینان از مشروعیت قانون جنجالی با کاهش و مدیریت عوارض جانبی آن و همچنین با حل مشکل ابهامات و عدم قطعیت.

حرفه ای قانونی شده است آژانس های قانونی برنامه نویسی, 'ساخت' قانون است. وکلا کمک به تکامل آن — با تهیه پیش نویس و در نتیجه تعیین طبیعت دامنه و تاثیر قانون و دفاع از قانون با مشروعیت بخشیدن به آن را حتی زمانی که به چالش کشیدن و انتقاد و اصلاح قانون است.

با وجود تکیه بر اقتدار قانون مشترک و یا با وضع قانون بسیاری از وکلا رفتن به طول های بزرگ برای جلوگیری از گرفتن اختلافات به دادگاه سنتی نگهبان از قانون به جای آن ترجیح می دهند و یا حتی اصرار بر خصوصی شهرک یا داوری.

عبور از مرز
انباشت سرمایه شده است فراملی از نزدیک پیوسته با جهانی شدن از دهه های اخیر. قانونی و برنامه نویسی است که در درجه اول ملی در قلمروهای خاص متحده است.

از این رو قانونی رسیدن به سرمایه می کند به گسترش حوزه های قضایی دیگر به جز زمانی که ارائه شده توسط امپریال یا استعماری صلاحیت و پیمان بین المللی کنوانسیون و اجبار از جمله استفاده از نیروی نظامی در بعد از دوران استعمار.

با جهانی شدن منافع خصوصی می تواند به طور فزاینده ای در انتخاب سیستم های حقوقی را با توجه به نیازهای خود یعنی شرکت در حوزه قضایی و یا "انجمن خرید'. محدود کردن توانایی انتخاب کردن در و خارج از سیستم های حقوقی است از این رو حیاتی برای دولت مشروعیت و اجتماعی ظرفیت برای جمعی خود حکومت.

بین دولت همکاری میان "مستقل" بانک مرکزی نه مدیون دولت های ملی و یا از طریق چند جانبه نهادهای مانند سازمان تجارت جهانی, تجارت و موافقت نامه های سرمایه گذاری و دیگر معاهدات — نتیجه های بسیار مهم تبدیل شده وسیله ای برای گسترش حقوقی برنامه نویسی فراتر از ملی حوزه های قضایی است.

به عنوان ملی تصمیمات قضایی به طور معمول در نظر گرفته برون مرزی در حوزه جامعه حقوقی تمدید داوری transnationally در حالی که در تلاش برای اطمینان حاصل شود — از طریق کنوانسیون به عنوان مقدار به عنوان قانون — که قوانین ملی و دادگاه تشخیص رعایت و اجرای نتایج این ترتیبات.

با فناوری های جدید سرمایه است و تلاش برای حفظ و گسترش آن امتیازات بدون متعارف قانونی برنامه نویسی, به عنوان مثال, جدید blockchain برنامه های کاربردی نشان می دهد که برخی از نوآوری های دیجیتال می تواند به ارائه ویژگی های مورد نیاز سرمایه است.

Pistor معتقد است که 'دیجیتال نویسان' — کسانی که دچار کد دیجیتال — دارای مجموعه خود را از قوانین فراتر از مرزهای ملی بدون مراجعه به قانون است. تا به حال این کد دیجیتال است که هنوز هم به دور از یک جایگزین مناسب برای حقوقی کد دیجیتال مالکیت حقوق و حل تعارض هنوز بر اساس قوانین موجود.

قانون به عنوان تاریخچه
Pistor خود علمی در زمینه حقوق تطبیقی به نظر می رسد بسیار مهم برای قدردانی خود را از نحوه جوامع مختلف باید مقابله با چالش های مختلف از جمله اصولی و یا انتخاب های اخلاقی درگیر است.

قانونی و تاریخچه سرمایه در نظر دیدگاه های مختلف و تحت تاثیر قرار. در حالی که قانونی برنامه نویسی شده است اشتباه و غلط استفاده شده توسط صاحبان سرمایه و وکلا و ایالات متحده آن را نیز می تواند کمک به مقابله با چنین سوء استفاده.

آینده سرمایه مبتنی بر تحول روابط پیچیده و interlinkages در میان قوانین ذینفعان و همچنین مربوط به ایدئولوژی و دیدگاه.

استاد Pistor تا حد زیادی پیشرفته مشترک ما دیالکتیکی درک درستی از چگونه کدهای قانونی — اساسا ایدئولوژیک سازه — تحکیم تعریف و تبدیل روابط اجتماعی به منظور پیشبرد گسترش و سرعت بخشیدن به انباشت سرمایه عبارت دیگر تاریخ.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن