کتاب مقدس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پلاستیک

جرم و جنایت و عدالت, محیط زیست, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, شمال امریکا, دین, TerraViva ملل متحد تصفیه آب

توسط AKHSHIJNEWS در 16 خرداد 1399
جرم و جنایت و عدالت, محیط زیست, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, شمال امریکا, دین, TerraViva ملل متحد تصفیه آب و فاضلاب

نظر

اعتبار: u/USMCinUSA

استکهلم / رم Jun 5 سال 2020 (IPS) - قسمت دیگری از نمایش های دیدنی و جذاب است که می تواند به نام بزرگترین داستان تا کنون گفت: حماسه از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری, اسکریپت و عمل با مغلوب ساختن پیشی جستن خود در محل 1st ژوئن.

به عنوان شهرهای ایالات متحده بودند صحنه تظاهرات و غارت رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد خود را به "رئيس جمهور از قانون و نظم" و گفت که او قرار بود به اعزام "هزاران و هزاران نفر" از اجرای قانون personell به واشنگتن برای جلوگیری از "تخریب اموال". در ضمن استفاده از گاز اشک آور گلوله های لاستیکی سپر و اسب استفاده شد برای خالی کردن پارک لافایت در مقابل کاخ سفید از تظاهرکنندگان. زمانی که ساحل روشن بود آن زمان برای رئیس جمهور عکس-op. با جدی بیان Donald J. Trump راه می رفت در سراسر پارک بین ردیف افسران پلیس در کامل riot gear. او موقعیت خود را در مقابل سوار سنت جان کلیسا. رئیس جمهور تحویل داده شد یک کتاب مقدس که او مطرح شده اشاره کرد و گفت: "کتاب مقدس". با قبر چهره او برای لحظه ای سکوت قبل از ادامه: "ما یک کشور بزرگ. که افکار من. بزرگترین کشور در جهان است. ما آن را بیشتر. ما آن را حتی بیشتر. آن را نمی خواهد. آن را نمی کشد طولانی است. شما ببینید چه خبر است. شما آن را ببینید در حال آمدن است." که همه بد بازی-بازیگری چیزی بیشتر. هیچ توجهی پیام بدون ذکر این واقعیت است که شورش شد و در نتیجه نتوانست عدالت اجتماعی و توزیع نابرابر ثروت و مزایای ناکافی و نامناسب آموزش و پرورش و خدمات بهداشتی و مسکن بومی و نژاد پرستی است که ثروتمندترین کشور در این سیاره شده است قادر به مقابله و آن را تبدیل به بدتر طول بی منطق و بی پروا تهمت دولت.

برای استفاده از کلیسا و کتاب مقدس به عنوان غرفه است فقط یک مثال دیگر از جامعه از عینک که سابق تلویزیون نشان می دهد میزبان در تلاش است برای ترویج در حالی که او به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده است که در خدمت حرص و طمع و خود پرستی به جای تلاش برای تقویت یک زندگی شایسته برای هموطنان خود و آدرس بزرگترین تهدید برای بشر – سقوط ما زیستگاه طبیعی. من شک اگر تهمت تا کنون جزئیات بسیار و یا هر چیزی در همه در کتاب مقدس است. اگر او شروع به انجام این کار او را در حال حاضر پس از اولین صفحه پیدا کنید که انسان انتخاب شدند به "حکومت بیش از ماهی در دریا و پرندگان در آسمان و بیش از هر موجود زنده است که حرکت بر روی زمین" (ژنرال 1:28). یک وظیفه است که نمی تواند سازگار با انقراض ماهی ها در دریا, پرندگان در آسمان و هر موجود زنده در حال حرکت بر روی زمین. هر چه مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته شده توسط خود را مقدس waiving آن نشده اند می تواند برای انتقال یک پیام به مراقبت از زندگی انسان و طبیعت است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود اعلام کرد upholder از Christan ایمان است که در میان چیزهای دیگر یک حامی بزرگ از پلاستیک یک محصول است که پس از داشتن شده است محبوب برای هشتاد سال در حال حاضر تهدید به خفه کردن جهان به مرگ است.

در 1869 نیویورک شرکت ارائه شده 10,000 تومان برای هر کسی که می تواند به پیدا کردن یک جایگزین برای عاج. برنده خاصی John Wesley هایت که برای اولین بار در تاریخ بشر اختراع یک ماده نامحدود با محدودیت های طبیعت یعنی می تواند آن را تولید بدون مواد مانند چوب و فلز و سنگ و استخوان و دندان عاج فیل و شاخ. مصنوعی پلیمرهای تولید شده از طریق یک فرآیند شیمیایی بر اساس استخراج به عنوان ضروری مواد اولیه. پلاستیک می تواند تقلید از چندین مواد طبیعی و دستکاری شده به طیف گسترده ای از اشکال است. آن بهبود یافته بود توسط چند داروخانه ها در میان آنها برخی از برندگان جایزه نوبل شد و در طول قرن گذشته به بازار عرضه شده به عنوان "ماده یک در هزار استفاده می کند". این پلاستیک در سراسر جهان آغاز نشده به صورت جدی تا جنگ جهانی دوم زمانی که ایالات متحده در صنعت آمد به در نظر گرفتن افزایش تولید پلاستیک فقط به عنوان مهم به پیروزی به عنوان موفقیت های نظامی. پس از پایان جنگ تولید پلاستیک ادامه دارد. در نظر گرفته می شود ارزان سالم و تمیز ماده پلاستیکی در نهایت تبدیل شد به نمادی از آینده از مواد فراوان و ثروت و در نهایت آزاد از محدودیت های که طبیعت برای هزاران سال تا به حال اعمال شده در نبوغ انسان است. اما ساختار شیمیایی پلاستیک اکثر کدها آنها را مقاوم در برابر فرآیندهای طبیعی تخریب و آنها باقی می ماند به عنوان مضر زباله برای هزاران سال.

حدود 380 میلیون تن پلاستیک تولید می شود در سراسر جهان هر سال 10 درصد قابل بازیافت است و 12 درصد سوخته در حالی که حداقل پنج میلیون متریک تن از ضایعات پلاستیک وارد اقیانوس ها. بیش از 90 درصد از تمام پرندگان دریایی حاوی پلاستیک در خود زنده و تخمین زده می شود که تا سال 2050 آن را وزن بود پلاستیک بیش از ماهی در اقیانوس.

ترکیبات مورد استفاده برای تولید پلاستیک منتشر شد به هوا و آب و در نتیجه وارد کنید تمام آلی زندگی نه انسان. پلاستیکی مضرات انسان سیستم غدد درون ریز – فتالات, بیسفنول A (سینه بند) یک جزء در چند مورد استفاده قرار پلاستیک تقلید هورمون زنانه استروژن و باعث آسیب به تیروئید هورمونکه نقش حیاتی در سوخت و ساز بدن و رشد و نمو بدن انسان است. دیگر مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید پلاستیک باعث بیماری های التهابی پوست و آسم. کودکان و همچنین زنان در سن تولید مثل هستند بیشتر در معرض خطر داشتن سیستم ایمنی و تولید مثل سیستم های آسیب دیده توسط هورمون اخلال در مواد شیمیایی موجود در پلاستیک استفاده می شود و به طور منظم به محیط زیست منتشر شد. مطالعات اخیر همچنین نشان داد یک لینک بین فتالات و افزایش اوتیسم در میان کودکان است.

متاسفانه تولید پلاستیک و زباله های پلاستیکی فقط یک مثال از ما بی فکر و بی رحمانه تخریب زمین منابع ارزشمند. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مقدس waiving در حمایت از سیاسی در دستور کار است که هر دو احساساتی و توهین آمیز است. اگر دین این است برای رفتن به یک ابزار مفید برای نجات بشریت ما باید برای تاکید بر محبت و همکاری ذاتی در این پیام از چندین ادیان به جای نفرت و خشونت و تحقیر برای دیگران موعظه متعصب در حمایت از خود پیچ خورده ایده های مذهبی. اگر ما نیاز به یک جهانی ایمان آن باید در قالب یک اعتقاد مذهبی دامن زدن به پشتیبانی برای حفاظت از منابع طبیعی کل آفرینش بستگی دارد.

به جای waiving کتاب مقدس و دیگر متون مقدس اجازه دهید ما در پیاده کردن آنچه که بهترین است برای همه ما و نه پیروی از یک رهبر مانند تهمت که می پردازد ادای احترام به حرص و آز و سود در هزینه از طبیعت است. هنگامی که او در ماه اوت سال گذشته افتتاح بزرگ پلاستیکی تولید کارخانه در پنسیلوانیا مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت که "حذف سوخت های فسیلی" نمی خواهد ایجاد هر شغل جدید و دعوت "از ساکنان نیوکاسل" به تحسین "خود" ابتکار عمل را برای بیمار مناطق و در نظر گرفتن این که یک دلیل معتبر برای رای دادن برای انتخاب مجدد او به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده. وقتی پرسیده شد که اگر آن را عاقلانه به صرف پول زیادی و تلاش در تولید چنین مضر محصول پلاستیکی و تهمت را درست به شکل سرزنش چین: "ما باید فوق العاده ای پلاستیک [sic] آینده بیش از آسیا از چین و دیگران مختلف [sic] آن را پلاستیک ما که شناور در اقیانوس [...] No پلاستیک خوب هستند اما شما باید بدانید که چه باید بکنید با آنها."

به عنوان از آوریل سال 2020 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نورد 64 محیط زیست قوانین و مقررات اضافی 34 حرکت صعودی در حال پیشرفت هستند. مغلوب ساختن پیشی جستن شده است تنومند حامی زغال سنگ و تولید نفت و دولت او پشتیبانی از توسعه انرژی در زمین فدرال از جمله نفت و گاز حفاری در پارک های ملی و همچنین تقریبا در تمام ایالات متحده آب بزرگترین گسترش نفت و گاز لیزینگ تا کنون ارائه شده است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کشیده ایالات متحده در خارج از پاریس آب و هوا پیمان, به جای پاک کردن قدرت طرح با چیزی به نام مقرون به صرفه انرژی پاک حکومت می کند که کلاه انتشار گازهای گلخانه ای. ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی-کنترل سیاست های بازنویسی شده است, چیزی است که در منافع خاص صنعت پلاستیک از آن را آسان می کند کنترل خود را مدیریت زباله. بعلاوه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت لغو این کشور آب تمیز قاعده است و در حال حاضر پیشنهاد کاهش قابل توجهی در بودجه و تغییرات در اجرای این گونه در معرض خطر عمل می کنند. زمانی که او در امواج خود خوانده نشده مقدس تهمت احتمالا فکر می کند آن را ممکن است رای دهندگان نتیجه گیری او این است که خدا انتخاب نامزد شده است. آن است که در واقع سخت به این باور اگر خدا در نظر گرفته شده انسان به عنوان "حاکمان زمین" او انتظار می رود که این قانون منجر به تخریب زیستگاه ما.

بر خلاف مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان خدایان واقعی بنده فرانسیس در encyclica Laudato سیو نمى تواند به شما اظهار داشت که ما در حال حاضر تجربه یک بی امان استثمار و تخریب محیط زیست ناشی از بی تفاوتی و بی پروا از تعقیب سود بیش از حد ایمان در فن آوری و سیاسی کوتاه بینی و اعلام کرد: "در اینجا من می خواهم دولت یک بار دیگر که کلیسا نه فرض به حل و فصل علمی سوال و یا به جای سیاست است. اما من نگران هستم برای تشویق صادقانه و باز بحث به طوری که منافع خاص و یا ایدئولوژی را نه تعصب مشترک خوب است." یک پیام است که احتمالا مجموعه Donald J. Trump در حالی که او به دلایل سیاسی تلاش می کند به استفاده از کتاب مقدس است.

Jan Lundius دارای مدرک دکترا. در تاریخ دین از دانشگاه لوند و به عنوان یک متخصص توسعه محقق و مشاور در SIDA, یونسکو, FAO و دیگر سازمان های بین المللی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب