سینمایی, شعر 'پاترسون': دوگانگی طبیعت انسان

یکt اول 2016 فیلم "پاترسون" نوشته و کارگردانی جیم جارموش نمی کند به نظر می رسد بسیار به می گویند با ظاهری آن ع

توسط AKHSHIJNEWS در 14 اردیبهشت 1399

یکt اول 2016 فیلم "پاترسون" نوشته و کارگردانی جیم جارموش نمی کند به نظر می رسد بسیار به می گویند با ظاهری آن عدم طرح به خصوص در مقایسه با به طور فزاینده ای دراماتیزه و عمل بسته بندی فیلم های هالیوودی در تئاتر امروزه. اما این فریب آمیزی ساده داستان "پاترسون" به دنبال بگویید که عادی راننده اتوبوس و روز به روز وجود در جهان است — دقیقا چه چیزی باعث می شود آن را یکی از منحصر به فرد ترین فیلم من مواجه می شوند.

عنوانی شخصیت پاترسون, زندگی در پترسون نیوجرسی و زیر همان روال هر روز. از خواب بیدار حدود 6:15 صبح برای خوردن صبحانه با همسرش لورا. سر به کار را انتخاب کنید تا مسافران اتوبوس و آنها را رها کردن. یک استراحت ناهار در منطقه پوشیده از چمن رو بزرگ می افتد از پاسائیک رودخانه برجسته آبشار در شهرستان. بازگشت به خانه برای صرف شام در پایان روز و پیاده روی خود را بولداگ, Marvin هر شب. توقف برای یک نوشیدنی در نوار محلی که در آن او در تعامل با مالک و کاربران دیگر. و در مکث و آهسته لحظات روز پاترسون می نویسد: اشعار در یک نوت بوک او حمل با او در همه جا.

شعر ناگفته اما روشن شور و شوق پاترسون ، او نسخه هایی از فرانک اوهارا را در اشعار و کارت پستال دانته در lunchbox; خانه اش پر شده است از حجم ویلیام کارلوس ویلیامز کتاب (جالب اینجاست که یکی از ویلیامز' شناخته شده ترین حماسه است تحت عنوان "پاترسون" خود را) و او بی سر و صدا از طرفداران اختصاص داده شده از امیلی دیکنسون کار می کند.

پاترسون آرام و خفیف ادب و همچنین بسیار آگاه از جهان زندگی می کند و خود را همکار ساکنان. او لذت می برد گرفتن در همه چیز در اطراف او آشکار است که از راه او استراق سمع در داستان مسافران, ارز, در, روزانه, مسیر اتوبوس و چگونه او طول می کشد توجه داشته باشید از اقلام متفرقه در خانه خود و از طبیعت خارج است. پاترسون تساوی الهام بخش برای شعر او را از هر نقطه و در همه جا. یکی از اولین اشعار او می نویسد: در این فیلم حتی با الهام از سیگار کبریت دروغ گفتن روی میز آشپزخانه.

اما برای همه از عشق او به شعر پاترسون حاضر به اذعان خودش را به عنوان یک کامل شاعر است. او می نویسد می خواند و عملا تنفس شعر, اما را درک نمی کند خود توانایی تجسم هر چیزی به غیر از ساده راننده اتوبوس. او را سریع به ستایش و تماس 10 ساله و دختر او ملاقات خود را در راه خانه از محل کار یک روز (که حامل یک راز نوت بوک خود را و سهام برخی از نوشته های او با پاترسون) "واقعی شاعر" اما او تمایلی به ذخیره این همان عنوان را برای خود.

خیلی از این بی میلی به نظر می رسد برای جلوگیری از پاترسون جهل گسترده و پیچیده پتانسیل دوگانگی در طبیعت انسان حتی اگر فیلم خود را نشان داده است زمان و دوباره دوگانگی میشدند در پاترسون خود زندگی است.

یکی از بارز ترین نشانه دوگانگی ارائه شده است در قالب دوقلوها: بیش از کل یک هفته ای طول فیلم پاترسون برخورد چهار مجموعه از دوقلوها, همه, مختلف در سن و جنس و نژاد. متضاد رنگ سیاه و سفید نیز برجسته برجسته در جنبه های مختلف پاترسون زندگی از مبلمان در خانه خود را به پرده های حمام به لورا لباس های خود را, او گیتار و کیک او پزد. در یک نقطه پاترسون حتی می آید در سراسر یک مرد بازی شطرنج با خودش — یک استعاره برای متفاوت خودشان یک فرد را شامل می شود.

در یک نقطه پاترسون حتی می آید در سراسر یک مرد بازی شطرنج با خودش — یک استعاره برای متفاوت خودشان یک فرد را شامل می شود.

این مفهوم از خودشان چیزی جدید است. در اقیانوس اطلس مقاله تحت عنوان "اول شخص جمع" ییل روانشناس پل شکوفه می نویسد: از این ظرفیت انسان برای چندین شویم. او در مراجع مختلف مطالعات روان شناختی است که ارائه بینش های ظریف از طبیعت انسان چنین به عنوان یکی که در آن شرکت کنندگان در مطالعه به تصویب رسید و نگرش های مختلف (به عنوان مثال قضاوت در مقابل پذیرش) در یک وضعیت خاص تنها با یک تغییر ظریف از بو در اتاق به عنوان ماشه.

از شکوفه دیدگاه "همه از این مطالعات حمایت از این دیدگاه که هر یک از ما شامل بسیاری از خودشان — برخی از خشونت برخی تسلیم برخی متفکر و مختلف خودشان آورده می شود می تواند به جلو با موقعیت های مختلف است."

او استدلال میکند بیشتر است که ما اغلب متضاد خواسته ها و عادات آنچه باعث می شود انسان تجربه منحصر به فرد است. "ما به نفع فکری و شخصا از فعل و انفعال بين خودشان."

پاترسون است به تنهایی در مبارزه خود را برای خود شناسایی و آشتی خود را متفاوت میکند. اغلب مردم احساس نیاز به مدارک قبل از ارائه بخشی از خود را به جهان است. وقتی کسی معرفی خود در یک مهمانی, آنها شروع به خاموش با کار خود را با عنوان آموزشی خود را در پس زمینه و یا جایی که آنها در حال از. چند خواهد خود را به اشتراک بگذارید سرگرمی گرفتن عکس از حیوان خانگی خود را اعلام و خود واقعی واجد شرایط عکاس.

اما این غیر قابل انکار است که انسان در واقع این تقابل خودشان و خواسته های ساخت هر فردی بیشتر از همه متمایز است. پترسون قهرمان ویلیام کارلوس ویلیامز بود که هر دو شاعر و یک پزشک. زمانی که پاترسون پیاده روی سگ خود را در گذشته یک ماشین لباسشویی او برخورد یک مرد کامل خود شعر رپ (که پاشیده با نقل قول از ویلیامز "پاترسون" و Paul Laurence Dunbar را "ما با پوشیدن ماسک" در یک ترکیب نژادی عذاب و فلسفی ruminations از زندگی و شهرستان). یکی از پاترسون دوستان اورت است که هر دو بازیگر و یک lovelorn که صرف شب خود را به دنبال تاییدیه از معشوق سابق در نوار محلی.

پاترسون همسر, لورا, یکی دیگر از مثال روشن از کسی که با چندین شویم. بر خلاف پاترسون او هیچ تردیدی در مورد پذیرش این واقعیت از منافع مختلف و سرگرمی. او روزمره زندگی است ثابت نوسان بین نقاشی, موسیقی, نساجی, کار, آشپزی و پخت. او همچنین دارای بزرگ در آرزوی تبدیل شدن به غنی از شروع یک نوعی کیک کوچک کسب و کار و یا تبدیل شدن به یک معروف کشور خواننده.

لورا خودانگیختگی است یک تضاد به پاترسون را بی قید و نسبتا ساختار شیوه زندگی, هر چند او تلاش می کند به بیان برخی از این روح نزد پاترسون با تشویق او برای ایجاد یک کپی از نوت بوک خود را و به اشتراک گذاری آن را با جهان است.

فیلم دراماتیک ترین لحظه ای می آید نزدیک به پایان است و از همه بیشتر غم انگیز به دلیل کاملا عادی و relatable طبیعت از آن — از دست دادن خود را ارزشمند نوت بوک با هر شعر او تا به حال نوشته شده است که ماروین خرد آن را به قطعات یک روز.

در ناامیدی خود را پاترسون سر از روز بعد به دنبال آسایش خود را از نقطه های مورد علاقه در نزدیکی پاسائیک می افتد. او در دیدار و اوراق قرضه با یک توریست ژاپنی که بی شرم در مورد عشق خود را از شعر و هویت به عنوان یک شاعر هر چند مانند پاترسون او است و نه منتشر و نه به خوبی شناخته شده برای خود کار می کند.

این مرد ژاپنی را دو شکسته و انگشتان کنار هم پس از آن شفا اثر او در پاترسون در طول مکالمه خود را. او کمک می کند تا پاترسون درک دوگانگی خود و حتی هدیه به او, جدید, خالی, نوت بوک, همراه با چند سیج کلمه از مشاوره: "گاهی اوقات خالی صفحه ارائه فرصت های بیشتر."

با تحقق است که مردم می توانید بیش از یک هدف و بیش از یک هویت پاترسون به ارمغان می آورد قلم به کاغذ و از نو آغاز می شود.

به عنوان والت ویتمن یک بار معروف نوشت: "من بزرگ من شامل انبوه." انسان ها زیبا و پیچیده انسان و این واقعیت که هر فردی دارای جنبه های مختلف خود را برای ارائه به جهان باعث می شود زندگی در مجموع بیشتر تند و تلخ را تجربه کنند.

تماس با استلا هو در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب