متعاقب اثرات Covid-19 بر بحران آب و هوا

تغییر آب و هوا, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد نظر

توسط AKHSHIJNEWS در 12 خرداد 1399
تغییر آب و هوا, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Osagyefo Amoatia Ofori panin را Okyenhene است پادشاه Akyem Abuakwa, غنا

اعتبار: UNDP, غنا

آکرا در غنا Jun 1 سال 2020 (IPS) - تراژدی از coronavirus همه گیر و مرتبط با آن چالش انداخته اند ما جهان را به هرج و مرج با این ویروس از بین بردن زندگی و معیشت در راه خود را.

تمام جهان در حال حاضر ضبط شده توسط اثرات این بیماری همه گیر است اما یک سکوت بحران از اندازه که شده است ravaging زندگی ویرانگر معیشت از بین بردن اموال و تهدید به سرنوشت کل سیاره ما.

این است که بحران جهانی آب و هوایی.

بر خلاف COVID-19 تغییر آب و هوا و اثرات آن نیست رمان فرآیندهای. آنچه جدید است این است که شدت و فرکانس و نرخ سریع تغییر رنگ و لعاب با حوادث شدید است که به آرامی تبدیل شدن به استعاره برای انسان درد و رنج و محرومیت.

شواهد غیرقابل بصورتی پایدار و محکم لنگر در علم نشان می دهد که بحران آب و هوا در حال رسیدن به یک نقطه اوج بزرگ و به طور بالقوه آسیب غیر قابل برگشت به سیاره ما اقتصاد ما و به طور کلی امنیت انسانی است.

جهانی هواشناسی سازمان کشورهای یقین که تاثیر تغییر آب و هوا بر روی سیاره ما است " رسیدن به اوج با پنج سال گذشته داغترین بودن در رکورد.

جهان ما نمی تواند در انکار بحران آب و دیگر هیچ. COVID-19 ویرانگر است جان هزاران نفر و تهدید میلیون ها اما اثرات تغییر آب و هوا در حال به خطر انداختن زندگی و معیشت از میلیاردها نفر از مردم.

مداوم همه گیر باید یک شوکی به ما و جامعه جهانی از نهایی هزینه انفعال در سکوت اما به سرعت اتفاق می افتند فاجعه بار بحران آب و هوا.

شوک از شروع ناگهانی بیماری همه گیر کوروناویروس و تجربه بسیار ناراحت کننده است که جهان در حال حاضر از طریق رفتن باید لیزر-تمرکز همه ما بر مزایای فعال اکشن تغییر آب و هوا.

در مقابل درس است که همه گیر است که به شدت به ما آموزش این امر می تواند غیر مسئولانه به صبر کنید تا زمانی که بحران آب و هوا می رسد 'اپیدمی' سطح جهان به عمل پرخاشگرانه. ما باید سیاست را از بحران آب و هوا در آغوش مدارک تولید شده توسط علم و عمل قاطعانه در تغییر آب و هوا در حال حاضر.

Okyenhene Osagyefuo Amoatia Ofori panin را که پادشاه حاکم Akyem Abuakwa باستانی پادشاهی قدرتمند در منطقه شرقی از غنا. او یک قهرمان از محیط زیست در نظر گرفتن یک موضع قوی در برابر آسیب های محیطی degradations.

آب و هوا و فعال امیلی اتکینز درستی قرار می دهد این بیماری همه گیر است که به ما نشان میدهد که رد علم را ندارد قوانین طبیعت از بین برود'.

همانطور که با این بیماری همه گیر کوروناویروس تغییر آب و هوا یک تهدید است چند برابر است. این باعث می شود مشکلات موجود بدتر ایجاد امکانات جدید باعث مسخره از مرز در حالی که قابل توجه با نیروی زیادی در کشور فقیر و غنی به طور یکسان.

و مهمتر برخورد با بحران آب و هوا در حال حاضر در خود را کاهش عمل در برابر آینده بیماری های همه گیر. حفاظت از محیط زیست و مقابله با تغییر آب و هوا است که در مورد انتزاعی احساساتی. آن است که در مورد حفاظت از مردم, صرفه جویی در زندگی و معیشت و حفاظت از میراث ما است.

به عنوان یک رهبر سنتی من خیال صرفه جویی در میراث ما غیر قابل مذاکره هدف من مصمم به انجام دقیقا همان است که.

بحران آب و هوا است که به عنوان یک بحران جهانی به عنوان در حال همه گیر و واقعی وجود دارد تشابه بین این دو است. به عنوان اثرات ناتوان کننده از COVID-19 بیماری همه گیر در حال وادار کردن تغییرات در راه ما از زندگی و سبک زندگی ما باید با یک حس فوریت حرکت از کسب و کار به عنوان معمول و مقابله با تهدید وجودی ناشی از بحران آب و هوا است.

ما باید تمرکز و سرعت بخشیدن به اقدامات در تنظیمات لازم مورد نیاز برای حفاظت از اکوسیستم های ما توقف و معکوس کردن اثرات تغییرات آب و هوا محافظت از سیاره ما و آینده آن به عنوان اهداف توسعه پایدار فرمان ما را انجام دهد.

اگر چه ما هنوز به پیروزی در جنگ ما تجربه جمعی در مبارزه با کروناویروس باید به عنوان الهام بخش و تحریک تغییرات مورد نیاز و جهانی اقدامات است.

فوق العاده, همکاری در واکنش جهانی به این بیماری همه گیر که در میان دیگران در چین ارسال بحرانی منابع به ایالات متحده آمریکا اهدا هواکش به اروپا و کوبا پزشکان در حال ارسال به ایتالیا برای درمان بیماران باید به عنوان یک مثال درخشان برای اقدام جهانی تغییر آب و هوا.

آن است که آشکار و روشن است که اثرات این ویروس فقط به عنوان کسانی که از تغییر آب و هوا هستند و نه محدود به مرزهای ملی و همبستگی که آیا در زمینه بحران آب و یا یک بیماری همه گیر بهداشت است که در مورد انسانیت مشترک ما.

ما باید جمع اوری همان قدرت معادل اراده سیاسی و فراوان انرژی است که ما شاهد در مبارزه با این بیماری همه گیر به مبارزه با تغییر آب و هوا.

به عنوان سازمان ملل پرده تریلیون در بسته های مشوق برای مقابله با اثرات اقتصادی همه گیر, محیطی, سهام و حفاظت از محیط زیست باید اجزای جدایی ناپذیر برای کمک به ساخت بهتر و رسیدگی به نیازهای میلیون ها نفر از شهروندان جهانی پس از در معرض اثرات تغییر آب و هوا.

ما آرمان و خواسته برای رسیدگی به بحران آب و هوا مناسب هستند و کسانی که آرمان باید غیر قابل مذاکره است. اما با مهم درس که coronavirus همه گیر است که آموزش ما باید مصمم در عزم ما برای حرکت از آرمان سریع و قوی عمل است.

ما باید استخر و مقیاس تلاش های ما برای مقابله توانا به تغییر آب و هوا با استفاده از همه شایسته درس که پدید آمده از طریق ناگوار و وحشتناک COVID-19 بیماری همه گیر.

ما باید هم اکنون اقدام و انجام این کار با ذوق برای محافظت از آینده سیاره و انسانیت مشترک ما به عنوان هزینه از انفعال به ما مشترک و آینده مشترک ما میراث و انسانیت مشترک ما این است که بیش از حد وخیم برای اندیشیدن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب