هزینه Coronavirus در آفریقا: چه اقداماتی می تواند رهبر را ؟

آفریقا کمک تغییر آب و هوا, توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل م

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399
آفریقا کمک تغییر آب و هوا, توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

دوروتی Tembo است, مدیر اجرایی, آگهی, موقت, مرکز تجارت بین المللی (ITC)

ژنو, Apr 10 سال 2020 (IPS) - با رمان coronavirus COVID-19 رسیده قاره آفریقا کشورهای در حال آماده شدن برای مدیریت گسترش ویروس و اطمینان حاصل شود که خود را شکننده سیستم های بهداشتی می تواند مقابله. تصاویر از چین و اروپا به دلایل بسیاری برای نگرانی است.

در علاوه بر این به بهداشت و درمان چالش های مطرح شده توسط COVID-19 آفریقا در حال حاضر احساس اثر آن در اقتصاد. با صنایع تعطیل در آسیا و آمریکا و اروپا تقاضا برای مواد خام و کالاها در حال کاهش است, اما آن نیز مانع آفریقا دسترسی به قطعات صنعتی و تولید کالا (از جمله تجهیزات پزشکی).

اقدامات اولیه در آفریقا باید متمرکز بر کاهش سرایت ویروسی با اقدامات از جمله بسته شدن مرزها. این اقدامات به عنوان قاره شده است ساخت جسورانه حرکت برای افزایش همگرایی اقتصادی با اتحادیه آفریقا مقامات به تازگی ادای سوگند در اولین دبیر تازگی ایجاد شده و دبیرخانه آفریقا قاره ای رایگان توافقنامه تجارت آزاد.

Coronavirus می تواند نشان دهنده یک خطر برای قاره پروژه اما رهبران نیز می تواند آن را تبدیل به یک فرصت برای همکاری قوی تر. اگر رهبران سریع-پیگیری سیاست های خاص آن را نیز ممکن است نشان دهنده یک فرصت را اگر سیاست های خاصی هستند و سرعت ردیابی. دستاوردهای سریع می توان با تحکیم منطقه ای از طرح ادغام آنها در حال حاضر در حال اجرای.

بسته شدن مرزها به عنوان مثال می توانید با ارسال یک سیگنال متفاوت بسته به اینکه چگونه دولت آن را انجام دهد. که در آن رهبران کشورهای همسایه نزدیک مرز با هم به عنوان کسانی که از پرتغال و اسپانیا انجام داده اند آن است که نمادی از مشارکت در مبارزه با یک بیماری همه گیر.

کاهش جریان از مردم در حالی که نگه داشتن مرزهای باز برای کالاهای سیگنال ادامه داد: ایمان به اهمیت فعالیت های اقتصادی و تجارت در ارائه کالا, مردم نیاز به ادامه زندگی روزانه خود را. در آفریقا از جمله همکاری بسیار مهم خواهد بود, به خصوص برای قاره شانزده کشورهای محصور در خشکی.

بحران نیز ممکن است ارائه رهبران آفریقایی با یک فرصت برای نگاه منطقه ای زنجیره ارزش متفاوت است. قابل اعتماد منطقه ای و زنجیره تامین مشخص آمریکای شمالی و آسیا و اروپا است.

در آفریقا این ادغام در بازارهای بین المللی بیشتر مستلزم ادغام در جهانی نه منطقه ای و زنجیره ارزش – آفریقا ارائه محصولات خام برای پردازش در جای دیگر در سراسر جهان است.

دوروتی Tembo

فرصت ها برای ایجاد منطقه ای زنجیره ارزش وجود دارد, به ویژه برای ساخت وسایل نقلیه موتوری و یا در هوا و فضا فعالیت در شمال آفریقا است. اما طراحی استراتژی های منطقه ای ممکن است به معنی توافق بر کدام بخش از زنجیره ارزش تولید شده است که در آن, و می تواند شامل تجارت آف که سیاستگذاران همیشه پیدا کردن آن آسان به را است.

اما استثنایی طبیعت همه گیر می تواند زمینه مناسبی برای همکاری منطقه ای توسط سیاستگذاران در زمینه های دارویی ضدعفونی کننده های تشخیصی تجهیزات تست و یا لباس های محافظ. چنین تصمیماتی باید گرفته شود و اجرا بسیار به سرعت.

رهبران آفریقایی نیز می تواند عمل هماهنگ در مبارزه با عواقب اقتصادی این بیماری همه گیر. هیچ کس نمی داند چقدر همه گیر خواهد شد و بر تولید ناخالص داخلی جهانی است اما هر گونه تاثیر مطمئن است که قابل توجه است.

برآورد ضرر و زیان در رشد تولید ناخالص داخلی در جهان به عنوان یک کل – بلکه برای آفریقا به عنوان یک منطقه – در حال حاضر شناور در اطراف بین 1.5 و 2 درصد است. این اعداد و ارقام به احتمال زیاد باید مورد تجدید نظر و حتی بیشتر ضرر و زیان است.

صنعت سفر کرده بود نهفته است. خطوط هوایی در اطراف جهان در حال مبارزه و گردشگری شده است ضربه سخت است. ضربه نمی خواهد به دور بماند در کشورهای آفریقایی مانند تونس و مصر و کنیا – که در آن گردشگری نشان دهنده حدود 14% و 11% و 10% از تولید ناخالص داخلی بود. برای عملکرد ضعیفی منطقه ای شرکت های هواپیمایی این می تواند فاجعه طلسم.

خاموش شدن ناگهانی در چین و اروپا به ویژه در پوشاک, ماشین آلات و کفش subsectors خواهد شد به طور قابل توجهی آمار جهانی زنجیره تامین – با عواقب آفریقا است. به طور سنتی قابل اطمینان بخش در آفریقا – مانند برش گل صنعت نیز می تواند یک pummeling.

در کشورهایی که تحمیل مستندات بخش های بزرگی از خدمات بخش هستند به احتمال زیاد به رنج می برند وخیم نتایج. مهمان نوازی ورزش و تفریح بخش و بخش های بزرگی از خرده فروشی در میان کسانی که بیشتر تحت تاثیر جزئی یا کامل مستندات.

این افت شدید قیمت نفت باعث حوادث مستقل از coronavirus همه گیر اما در حال حاضر تقویت منفی تقاضا ناشی از آن است به ترکیب این شوک اقتصادی. صادر کنندگان فرآورده های نفتی مانند نیجریه را ببینید درآمد خود را کوچک.

رواندا تجارت الکترونیکی کوپن به عنوان اولین E-commerce مرکز خدمات مجموعه در کیگالی آوردن رواندا کسب و کار به بازارهای داخلی و بین المللی با حداقل سرمایه گذاری و ریسک. اعتبار: ITU

در مواجهه با این چشم انداز آفریقایی سیاستگذاران ممکن است بخواهید خود را چگونه کسب و کار در کشور خود می تواند زنده ماندن در غیاب و یا با کاهش درآمد و چه در مقیاس از دست دادن شغل ممکن است.

برای بسیاری از هالتر کوچک و متوسط (MSMEs) با دارایی کمتر به سوار کردن طوفان و بقای تنها ممکن است شمارش در هفته. همین دلیل است که کسب و کارهای کوچک بیشتر از کسب و کارهای بزرگتر خواهد شد تمایل به بیرون رفتن از کسب و کار و یا فلج ظرفیت خود را برای رقابتی می باشد.در عین حال به دلیل MSMEs استخدام حدود 70 درصد از نیروی کار در بسیاری از کشورها ریختن کارگران تنها به تشدید رکود اقتصادی در آورده با این بیماری همه گیر.

دانستن اینکه چگونه کسب و کار کوچک به عنوان یک lynchpin اتصال همه گیر به گسترده تر اقتصادی, رکود اقتصادی, دولت ها در سراسر جهان را درهم برای کاهش عملیاتی تنش در آنها.

آنها را معرفی سیاست به معنای کمک به MSMEs مقابله با مالی کوتاه مدت خطرات و بلند مدت کسب و کار مفاهیم. این خواهد شد و امید است, کاهش اخراج, جلوگیری از ورشکستگی تشویق سرمایه گذاری و کمک به اقتصاد عقب بر گردیم روی پای خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

این اقدامات شامل حمایتی به تامین مالی; کاهش مالیات و کمک های مالی; استخدام مشوق; کمک های فنی و غیر مستقیم اقدامات است.

وام های کم بهره و دیگر حمایتی به تامین مالی با هدف کاهش نقدینگی کوتاه مدت مسائل بوده است در میان محبوب ترین سیاست های اعلام شده تا به امروز است. اما تجربه 1970s قیمت نفت شوک را نشان می دهد که این می تواند یک محدود تاثیر در تامین شوک کم بهره و نرخ محیط است که امروز وجود دارد.

این موثر ترین راه برای جلوگیری از ورشکستگی ممکن است اقدامات با هدف کاهش هزینه های MSMEs – مانند معافیت های مالیاتی. سرمایه گذاری در, دیجیتال, تجارت و سرمایه گذاری تسهیل نیز باید ادامه یابد – کشورها با چنین تسهیل سیاست خواهد بود اول از علامت در دوره پس از بحران.

همه این اقدامات نیاز به بودجه. در مقایسه با سال مالی فضایی را پیدا خواهد کرد آن را آسان تر برای معرفی آنها از کسانی که بدون آن. متاسفانه بدهی های جهانی در سطوح همچنان به افزایش پس از بحران مالی بیش از یک دهه پیش.

هر چند بخش عمده ای از بدهی های جهانی برگزار می شود دنیای صنعتی افزایش آن شده است مهم تر در جهان در حال توسعه در دهه گذشته. اقدام هماهنگ میان رهبران بنابراین ممکن است لازم است به منظور تلاش برای حمایت از کوچک و متوسط کسب و کار به پیامدهای منفی بر بازارهای مالی است.

تاریخ به ما نشان می دهد که مرزی همکاری اغلب بوجود می آیند در طول یا پس از قابل توجه بحران. جنگ جهانی اول باعث ایجاد دفتر بین المللی کار; سازمان ملل متحد تشکیل شد, پس از جنگ جهانی دوم است. ساخت و ساز از اتحادیه اروپا نیز در واکنش به آتش زدن.

اتحادیه آفریقا در حال حاضر به رسمیت شناخته شده است که آفریقا قوی تر خواهد بود اگر کشورهای بیشتری یکپارچه و متحد با تولد آفریقا قاره منطقه آزاد تجاری. به طور مشابه یک تعهد قوی برای اقدام مشترک با رهبران این قاره بدون شک به نفع مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس و آن عواقب اقتصادی برای آفریقا است.

این اقدامات باید شامل یک recommitment به اهداف توسعه پایدار به multilateralism و تعهد برای کمک به کسانی خواهد بود که بیشتر متاثر از رکود اقتصادی: کسب و کارهای کوچک و زنان و افراد جوان و آسیب پذیر جوامع است.

این مرکز تجارت بین المللی (ITC) با آن دستور به ساخت این رقابت کسب و کارهای کوچک در کشورهای در حال توسعه با تاکید بر زنان متعلق به کسب و کار و مردم در پایه اقتصادی هرم آمادگی خود را برای حمایت از این تلاش است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن